• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    'Je bent niet de enige.' zei ze en haalde 2 boeken uit haar kluisje.Daarna draaide ze zich zuchtend naar me om.'Wat doen we nu met dat geweer in je kluisje? Je weet dat ze jouw gaan verdenken he?' Ik zucht "Ik weet het niet,ze zullem me waarschijnelijk toch verdenken ik heb een doodhekel aan die popi's."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Wie niet?' mompel ik en zucht. 'Je kan het in mijn kluisje leggen?' stel ik voor. Er zitten toch al vingerafdrukken van mij op Lucy haar wonde en haar lichaam dus erger kan het niet worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik schud mijn hoofd bij haar voorstel."Dat doe ik je niet aan,ik zal wel de waarhied zeggen dat ze mijn kluisje hebben afgenomen."mompel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Lou denk je niet dat ze het héél toevallig zullen vinden dat net jouw kluisje is afgenomen en ze net mijn vingerafdrukken op Lucy vinden terwijl ze weten dat we vrienden zijn? Ik heb liever dat ze alleen mij verdenken, ik wil niet dat ze je verdenken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Lou denk je niet dat ze het héél toevallig zullen vinden dat net jouw kluisje is afgenomen en ze net mijn vingerafdrukken op Lucy vinden terwijl ze weten dat we vrienden zijn? Ik heb liever dat ze alleen mij verdenken, ik wil niet dat ze je verdenken.' Ik zuchtte."Ik wil niet dat je alle schuld krijgt,we gaan dit samen doen oké El?"vraag ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik bijt even op mijn lip. Ik wil niet dat hij de schuld krijgt voor iets wat Aileen gedaan heeft. Ik knik dan maar blijf op mijn lip bijten. Ik sluit de deur van mijn kluisje en kijk hem aan. 'Zullen we al vast naar de schoolpoort gaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Zullen we al vast naar de schoolpoort gaan?' vraag Elena en ik knikte,samen gingen we al naar de schoolpoort waar een paar politie agenten ons tegen hielden."Sorry,maar jullie mogen hier niet weg,ga maar terug naar jullie lokaal." zeiden ze.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Wat bedoelt u we mogen niet weg? We moeten toch ooit naar huis?' zeg ik in de war en kijk naar een politieagent. Ik kijk even dan naar Lou. Ik wil hier niet blijven! Zee zijn geschift... ons hier houden terwijl er een moordenaar rondloopt? Willen ze nog een paar moorden meer of zo?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Wat bedoelt u we mogen niet weg? We moeten toch ooit naar huis?' zei El en keek even naar mij.'Sorry kinderen,maar niemand gaat het schooldomijn uit tot de moordenaar gevonden is.'zei de politie agent weer.Ik zuchtte geërgerd en keek naar Elena.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik begin me minder en minder op mijn gemak te voelen. 'Eh... waar moeten we dan slapen? zeg ik en kijk hen vol onbegrip aan. Hoe halen ze het in hun hoofd?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Eh... waar moeten we dan slapen?' vraag ze aan hen.Ik vroeg me net hetzelfde af.'Een matrassen fabriek zal het gepaste aantal matrassen aian jullie school lenen."zeggen ze kort.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik bijt op mijn lip, zet mijn bril beter op mijn neus en draai me dan om om weg te lopen, uit hun zicht. Ik voel me verraden door hun slechte aanpak. 'Wat denken ze wel? Kom laten we de leerlingen opsluiten met de moordenaar, de laatste die overleeft is hem? Goede aanpak.' grom ik, schop tegen een boom en kreun even van de pijn. Slecht idee dus. Ik laat me gefrustreerd in het gras vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Elena liep kwaad weg en ik ging haar ahterna,we kwamen uit bij het school plein .'Wat denken ze wel? Kom laten we de leerlingen opsluiten met de moordenaar, de laatste die overleeft is hem? Goede aanpak.' gromde ze en schopte tegen een boom en kreunde van de pijn,ze liet zich daarna in het gras vallen.Ik ging naast haar liggen en zuchtte.El had gelijk er liep hier een mordenaar rond en ze sluiten dan een stuk of 1000 mensen op samen met de moordenaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik adem even diep in en uit om te kalmeren. Mijn hand tintelt weer eventjes door de opgekropte woede maar ik negeer het. 2 keer een aanval krijgen op een dag na maanden niets gehad te hebben is meer dan genoeg. Ik zucht en kijk naar Lou. 'Ik ga echt niet kunnen slapen vannacht als ik met A in één lokaal lig.' Ik schud even mijn hoofd. Gelukkig heb ik daarnet al geslapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik hoorde haar zuchten en vanuit mijn ooghoeken zag ik haar naar me kijken.'Ik ga echt niet kunnen slapen vannacht als ik met A in één lokaal lig.'zei ze en schudde haar hoofd.Ik beet op mijn lip en nam haar hand vast."Ik ga ook geen oog dicht kunnen doen."zucht ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH