• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Nou ja normaal gaan ze toch de jongens en de meisjes scheiden, ik denk niet dat ze ons samen gaan laten slapen.' zeg ik en bijt even op mijn lip. Dat betekend dat we er dan beiden alleen voor staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Nou ja normaal gaan ze toch de jongens en de meisjes scheiden, ik denk niet dat ze ons samen gaan laten slapen.' zeize en beet even op haar lip.Ik zuchtte weer eens."Dat was ik verheten."mompel ik en keek voor me uit naar de wolken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en wil een minder zwaar onderwerp. 'Hm... he Lou.' zeg ik dan maar 'Kan je eigenlijk tegen kietelen.' Ik grijns lichtjes en kijk hem nieuwsgierig aan terwijl ik op mijn zij ga liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Hmm,Lou.'begint ze en kijk haar aan.'Kan je eingelijk tegen kietelen?'zei ze om van ander onderwerp te veranderen.Grijnzend kijk ik haar aan."Kab jij tegen kietels?"vraag ik da vraag terug zonder te antwoorden.Ik grijnsde breed ,ik kon ertegen ,maar dat ging ik nog niet zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ehm... nee.' zeg ik en denk even na. Hoe kan ik zien of hij kietels heeft? Ik ga boven hem zitten en begin hem te kietelen. 'Nou ja dan maar zo.' zeg ik grinnikend omdat hij geen antwoord gegeven had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'euhm...nee'zei ze en niet veel later zat ze boven op me en begon me te kietelen.Ik had geen kietels en zat gewoon te grijnzen."Lukt lekker niet hé."zeg ik grijnzed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Dat is niet eerlijk.' zeg ik, haal mijn handen weg maar blijf wel zo zitten. Ik trek een pruillip en kijk hem zielig aan. 'Heb je dan geen zwakke plekken of zo?' vraag ik dan door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze stopte met kietelen,maar bleef wel op me zitten.'Heb je dan geen zwakke plekken ofzo?'vroeg ze door en ik grijnsde"Mischien,heb jij er ?"grijns ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ja ik heb er maar als hij niet antwoord ik ook niet. 'Misschien, jij eerst.' grinnik ik en kijk hem afwachtend aan. Mijn handen liggen weer gewoon op mijn benen. 'A secret for a secret.' grinnik ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Mischien,jij eerst."zegt ze."Wel mijn zwakke plek is mijn zij.Ik kan er niet tegen dat iemand me daar port"zeg ik en grijns."Nu jij."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Hm zijn zij dus. 'Dus niet kietelen maar wel porren? Mijn zwakke plekken zijn mijn beide zijen voor te kietelen en mijn hals maar dat geldt voor alles. Zelfs een zachte streling kan me doen huiveren en zo.' grinnik ik en por in zijn zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze zei dat haar bijde zijen en haar hals haar zwakke plekken waren ,waarna ze in mijn zij porde.Ik maakte een pastishe beweging en draaide ons dan om zodat ik bovenop haar zat.Ik grijnsde en begon in haar nek te kietelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik lach eventjes en probeer zijn hand van mijn hals te halen maar het lukt niet direct en ik lig plat van het lachen op de grond. Ik kan er echt niet tegen. 'S-stop.' lach ik en tranen staan bijna in mijn ogen van het lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze begon te lachen en probeerde mijn hand uit haar nek te halen,maar het lukte haar niet.'S-stop.' lachtte ze.Ik peste haar nog even door verder te toen,maar stopte toen en kijk haar grijnzend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik hijg even uit voor ik mijn bril -die ondertussen van het lachen van mijn neus gegleden is- af zet en wat verder leg. Eigenlijk heb ik hem niet nodig het is enkel voor te lezen maar uit gewoonte zet ik hem niet af. 'Dat was gemeen.' zeg ik en kijk hem weer zielig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'