• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik grinnik zachtjes als ik hem hevig zie knipperen met zijn ogen. 'We kunnen wel gaan slapen,' stel ik dan glimlachend voor. Het is toch al laat. En ik sta dan even op om naar het lichtknopje te lopen en kijk nog even achterom met een lachje naar Chad. 'Een laatste blik?' Vraag ik met een lachje voordat ik het licht uitdoe. Dan loop ik terug naar Chad en kom weer naast hem liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Als de meisjes weer de piste af waren glimlachte ik even dankbaar naar hen. Mijn blik gleed nog even hoopvol over de mensen, maar toen ik Alexi niet zag, haalde ik mijn schouders op. Niet dan.
    Ik nam mijn teugels weer korter en gaf benen. Met een rustige galop, stuurde ik weer naar de hindernis, de tweedehoogste nu. Ik ging zorgde dat ik op tijd in verlichte zit ging en zo Bonfire goed kon begeleiden, want dat was heel belangrijk nu. We geraakten de hindernis net over.
    Er klonk wat geklap, maar ik negeerde het. De volgende hindernis zou wat anders worden... Die was nog wat hoger en de vorige was maar net gelukt. Ik zuchtte even en bereidde mezelf mentaal voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    "Het staat op mijn netvlies gebrand." glimlachte ik, terwijl ik het deken over ons heen legde. Ik sloeg mijn armen weer om haar heen en trok haar opnieuw dicht tegen me aan. Mijn voorhoofd legde ik tegen het hare. Ik drukte even mijn lippen op de hare en sloot toen weer mijn ogen.
    "Slaapwel." murmelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Hoe heet ze?' vraag ik de vrouw. 'Perla.' zegt ze. Parel in het Italiaans. Ik kijk haar verwart aan. 'Dat is toch Italiaans?' vraag ik haar en ze lacht zachtjes. 'Mijn nicht is Italiaans en ze koos de naam.' legt ze uit en ik knik. 'Perla.' herhaal ik en glimlach dan. 'Het past bij haar.' Ik borstel verder en de vrouw gaat weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij legt de deken over ons heen en hij legt zijn armen om me heen en hij trekt me tegen zich aan. Ik glimlach naar hem. 'Slaapwel Chad,' zeg ik dan en leg mijn hoofd neer en sluit mijn ogen. Ik laat me meevoeren door de slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoomzz, wat ga je nou doen met Aurora? ^.^]

    Leslie Day
    Ik kijk even van Nick naar Aurora. 'Deze wapens ga ik verbranden,' zeg ik. En ik kijk nog even in de tas maar zie dan ook verzorgingspullen. 'En die andere spullen houd ik zelf.' En ik kijk naar Nick. 'Ik kom straks wel weer terug om te kijken of zij weg is. En dan praten we wel.' Ik pak zijn hand even vast en geef er een zacht kneepje in.
    'Tot straks of morgen. Het is al laat,' zeg ik tegen hem en sta dan op en werp nog 1 strenge blik op het meisje. 'Waag het niet om er ook maar aan te dénken hem pijn te doen. Anders ben jij dood.' En ik loop de kamer uit richting Jake's kamer. Daar doe ik de deur open en loop naar binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb Les maar even weg laten gaan bij Nick en Aurora. Dat is makkelijker denk ik :3

    En nu gaat ze terug naar Jakey ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarom makkelijker.... Huh...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    Ik zucht om vervolgens haar de kamer uit zien te lopen, tsja.. Ik had het zelf gedaant toch? De keuze voor haar gemaakt.. Al betwijfelde of ze dat zelf niet al gedaan had.. En dan had ze waarschijnlijk niet voor mij gekozen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik leg mijn gsm weg en zie Leslie binnenkomen. 'Les!' glimlach ik en sla mijn armen om haar heen. 'Hoe ging het?' vraag ik haar dan en kijk haar aan. Ze lijkt een beetje... boos?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dan kan jij misschien makkelijker verder spelen :3 anders zouden we op een punt komen dat we niet meer zouden weten wat we moeten doen xd en nu kan Aurora iets vragen aan Nick. Waarom Les zo doet ofzo weet ik veel XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Wil je die demonjager doden, dan zal je die spullen nog nodig hebben geloof me.' roep ik dan na naar het meisje voordat ze de deur dicht doet en zucht even en laat me dan achterover op bed vallen en zucht en verstop de pijl onder mijn kussen, daar zou ik waarschijnlijk toch niet veel meer aan hebben. Dan kijk ik weer naar Nick. 'Sorry.' mompel ik dan weer voor de zoveelste keer vandaag en pak dan mijn pyjama, wat gewoon bestaat uit een shorttje met een shirt en loop dan naar de badkamer en kleed me snel om en maak me klaar voor in bed te gaan liggen, niet dat ik ging slapen al, maar gewoon omdat het makkelijk is. Dan loop ik weer terug de kamer in en ga naar mijn bed en ga zitten en trek mijn benen een stukje op en pak dan nog even mijn telefoon en kijk even naar Nick en richt me dan weer op mijn telefoon, maar dat verveelt me ook al snel en richt me dan toch weer tot Nick. 'Wie was dat meisje?' vraag ik dan toch zacht.

    [Ik liet haar maar wat doen, aangezien ze moeten gaan slapen zo...]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 21:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kan het gewoon niet goed van me afzetten. Wat ze gedaan heeft tegen Nick. Jake komt naar me toe en slaat zijn armen om me heen. 'Ik heb geen tijd gehad om met Nick alleen te kunnen praten omdat ik bezig was met een meisje te slaan,' zeg ik dan in een adem. En ik sla mijn ogen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik weet even niet of ik moet lachen of niet en besluit dan van niet. Ik til haar op en ga zitten. Ik trek haar op mijn schoot; 'Vertel me wat er gebeurt is alsjeblief.' zeg ik zachtjes en kijk haar afwachtend aan terwijl ik een haarlok uit haar gezicht strijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Een vriendin' Andwoord ik simpelweg, niet vanplan detais te geven over iets dat haar niets aanging, waarom zou ik ook? Zij was degene waardoor ik nu niet kon lopen.


    Don't be like the rest of them, darling