• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik grinnikte, ging op mijn rij liggen, opende mijn ogen en sloeg mijn armen om haar heen. Glimlachend trok ik me dicht tegen me aan. Hier deed ik het grotendeels voor. Even kon ik mezelf dan wijsmaken dat het meisje echt van me hield. In dit geval Luna.


    [Goh, ik wist niet dat we in rijen lagen :Y)]

    Luna Day
    Hij slaat zijn armen om me heen en trekt zich dan dicht tegen me aan. Ik vind het best. Onze naakte lichamen zijn warm van de soort van inspanning die we hebben geleverd. En ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas neer. Het was echt goede seks. Ik zwijg even maar dat kan ik nooit zo lang volhouden. 'Hoeveelste was ik vandaag?' Vraag ik dan met een grinnik aan hem. Ik bedoel hoeveelste meisje ik vandaag was waar hij seks mee heeft gehad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {pff, de jouwe was erger :P}
    Chad
    "Voor vandaag? De eerste." mompelde ik en sloot mijn ogen. Zoals gewoonlijk kwamen de slechte herinneringen hun kop weer opsteken, maar ik duwde ze weg, het verleden moest daar blijven waar het zat... in het verleden. Ik trok haar even onbewust wat dichter tegen me aan, op zoek naar wat warmte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Hij sluit zijn ogen en trekt me dan wat dichter tegen zich aan. Ik ben voldaan. En ik lig lekker warm zo bij Chad. 'Je hebt een goed lichaam,' zeg ik dan zonder er erg in te hebben. En ik ga met mijn hand langs zijn strakke buik. Chad ziet er sowieso goed uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat heb ik allemaal gemist ik was dansen.. !]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je bent er weer (:

    Ehm. De seks is afgelopen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik leidde Bonfire naar de piste waar ik op mocht. Gelukkig stonden er al springbalken opgesteld, anders zou ik dat ook nog moeten doen hebben. Ik sloot de poort achter me en stapte 1 rondje met hem. Daarna leidde ik hem naar het midden en liet hem stil staan. Ik zette mijn voet in de stijgbeugel. Meteen begon hij voort te stappen. Ik greep me stevig vast en hees mezelf overeind. Voor mijn rechtervoet in de stijgbeugel zat, was hij al aan het galopperen.
    "Hier gaan we dan." grijnsde ik en stak mijn voet in de stijgbeugel. Meteen nam ik de teugels strak. Bonfire reageerde daar natuurlijk niet op, dus ik liet hem kleine rondjes draaien, zodat hij uiteindelijk wel moest stoppen met galopperen. Ik moest van in het begin duidelijk maken dat ik de baas was. Alleen als ik zei dat we gingen galopperen zou dat gebeuren!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik grijnsde en opende mijn ogen.
    "Bedankt." grinnikte ik. "Jij ook." Ik drukte een korte kus op haar lippen en legde mijn hoofd dan weer op het kussen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik voel me er wat rot over dat ik nu niet bij Jake en Les ben en zucht zachtjes. 'Als je wil komen we wel terug?' stel ik aarzelend voor. 'Nee.' zegt hij 'Jullie zijn op vakantie en hebben beiden wel wat rust verdient. Hoe gaat het met de zwangerschap?' 'Irritant, veel overgeven maar wel de moeite waard.' glimlach ik en praat verder over vanalles en nog wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Na een tijd had ik hem eindelijk naar mijn hand gezet. Het had me een halfuur gekost om hem helemaal op punt te krijgen met al het bokken en steeds weer in galop schieten, maar nu kon ik eindelijk beginnen. Ik begon met een lichte galop en stuurde richting de eerste hindernis.
    Ik maakte mijn eerste sprong en grijnsde. Die adrenaline was ook weer geweldig.
    Ik kwam mooi neer en stuurde meteen naar een volgende, hogere hindernis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Je bent er weer (:

    Ehm. De seks is afgelopen :Y)]


    [Euuh leuk, wat is nu het plan met Nick en Leslie en wat kan Aurora daaraan bijdragen zonder dat ze vermoord wordt.. Misschien kan ze ergens bij helpen? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik sluit het gesprek af omdat ik anders een te hoge telefoon rekening heb en loop terug naar de stallen. Ik zie kleine kindjes kijken bij een stal en loop naar hen toe. Ik zie een klein veulentje en glimlach vertedert. Plots staat er een vrouw naast me. 'Je mag er wel bij hoor? We laten de kleintjes er wel niet bij.' Ik knik dankbaar en loop de stal in. Ik steek voorzichtig mijn hand naar hem uit en beweeg me even niet tot ze met haar hoofdje tegen mijn hand komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hm..... Ik heb geen idee :3 ze moet haar wapens weg doen XD het laten verbranden :3 weet ik veel XD. Laat haar het vertrouwen winnen van Les. Laat haar de sterrenschot tevoorschijn halen en die breken om te laten zien dat ze niet gaat moorden? Dan kan Les met een gerust hart weg]

    Luna Day
    Hij zegt dat ik ook een goed lichaam heb en ik grinnik zachtjes. 'Dank je,' zeg ik dan. En ik kijk hem even recht in de ogen aan en druk mijn lippen weer op die van hem voor een langere tijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Tijdens mijn worsteling met Bonfire was een klein hoopje mensen komen kijken. Pas wanneer ze klapten na mijn sprong had ik het door. Ik grijnsde even, maar concentreerde me dan weer op de volgende sprong, weer een stukje hoger. Toen ik goed neerkwam, klonk er weer wat gejoel. Ik ging over naar een rustig drafje en stapte tegen dat ik langs de mensen passeerde.
    "Kan jij de balken een beetje hoger leggen?" vroeg ik aan een klein meisje dat aan de omheining stond. Ze knikte hevig en wenkte nog enkele vriendjes mee, voor ze de piste binnen liep. Ik lette goed op de reactie van Bonfire ondertussen, maar blijkbaar had hij geen problemen met de kinderen.
    Ik keek even naar de menigte en voelde een heel klein beetje teleurstelling toen ik Alexi niet zag, maar ja... dit moest ook saai zijn voor haar.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 21:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en zie de vrouw staan. 'Hier je kan haar borstelen als je wil.' zegt ze. 'Dank je.' zeg ik gemeend en begin het kleintje te borstelen. 'Waarom pas je nou niet in een koffer?' zeg ik zachtjes en woel even door haar korte manen. Ze hinnikt en kijkt me aan. Ik glimlach. 'Rustig maar kleintje.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik glimlachte tegen haar lippen aan, maar zoende haar daarna terug. Na een tijd haalde ik mijn lippen van de hare. Ik was best moe.
    Ik had al drie nachten niet geslapen en seks was nog nooit zo goed, maar ook zo vermoeiend geweest. Ik hield mijn ogen hevig knipperend open en wreef even over haar arm.


    “To live will be an awfully big adventure.”