• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nee gewoon als iedereen gaan slapen is en er voor niemand meer iets bijzonders te doen is de volgende dag... Lene moet wel nog met Vans reageren.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grijnsde.
    "Als jij je aangesproken voelt..." grinnikte ik en keek haar expres met een geile blik aan. Alleen de gedachte en haar hand die zacht streelde, was genoeg om weer een erectie te krijgen.

    Axton
    "Ik heb al lang niet meer gereden en zeker niet gesprongen, dus er is veel kans dat ik eraf ga vallen. Lach alleen als ik het niet zie, wil je? Ik wil graag mijn zelfwaarde behouden." grinnikte ik en zag toen gelukkig een bordje naar een manege. Ik sloeg de juiste richting in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Teehee, even denken :3

    Bij Les en Jake op zich niets. Maar Les is nu een soort... Vechten kan je het ook niet noemen, demonenjagermeisje. Dus Ellie, Naoomz dn ik moeten even kijken hoe we dat verder doen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Die blik in zijn ogen, ik vraag me af of zijn geilheid expres is of niet. Ik ga in iedergeval door met strelen. 'Al natte gedachtes?' Vraag ik dan met een lichte grijns aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Zal dat doen.' glimlach ik zachtjes en kijk waar we naar toe gaan. Na een tijdje zie ik de manege en een brede glimlach staat op mijn gezicht. Ik kan nu dan misschien niet paardrijden, dat betekend niet dat ik er niet bezig mee kan zijn. Als we er zijn, stap ik af en kijk hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Teehee, even denken :3

    Bij Les en Jake op zich niets. Maar Les is nu een soort... Vechten kan je het ook niet noemen, demonenjagermeisje. Dus Ellie, Naoomz dn ik moeten even kijken hoe we dat verder doen :3]


    [Ja, wat gaan we nu doen? Demonenjagermeisje? Whaha! Je mag ook Aurora zeggen. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ja, wat gaan we nu doen? Demonenjagermeisje? Whaha! Je mag ook Aurora zeggen. ;P]


    [Whaha! Ik type het nu automatisch zo omdat ik anders ook de neiging heb om haar naam in Les' gedachten te typen en Les weet haar naam niet (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ze kijkt me aan en geeft me dan gelijk, met toch nog een opmerking over goed en kwaad. 'Wie zegt dat demonen zijn begonnen met doden? Hè? Misschien is er ooit wel een mens geweest die op demonen is gaan jagen. En zijn demonen daarom mensen gaan doden. Dat zou het verschil maken. Doden blijft doden. Het is slecht, door demonenjager of demon.' Dit is de reden waarom ik haar niet dood terwijl ze mij makkelijk zou kunnen doden als ze sterrenschot zou hebben. Maar goed, ze heeft haar wapens niet meer. Maar ik kan het niet, iemand doden. Iemand zijn leven afnemen. Waarom? Ik ben toch een demon? Het verschil is alleen dat ik een demon gewórden ben. En het niet al in mijn familie bloedlijn zat. Ik weet hoe het is als je je voor je gevoel dood voelt, en het erge is. Je bent niet dood en dan zou je het maar al te graag willen. Maar dat zou in ons geval alleen met sterrenschot kunnen. Ik houd haar stevig beet. 'Dus je wilt dood? Is dat wat je wilt? Waarom lok je het anders zo uit? Nou van mij mag je. Ga dan lekker dood. Maar laat Kate terug komen. Een demon die niemand kwaad deed, en is vermoordt door iemand zoals jij.' De 'zoals jij' spreek ik volg walging uit. 'En denk je nu dat ik je ineens niet meer makkelijk kan doden? Laat me eens denken. Ik ben een demon dus heb veel meer kracht.. Ik kan je nek omdraaien, je verrot slaan, je wurgen. Hm... Ja, ik kan je nog steeds makkelijk doden. Maar een geluk voor jou dat ik niet zo ben.' En ik laat haar los en pak dan de tas en let er dit keer wel goed op dat ik de pas stevig beet heb.


    Nick
    'En je weet ook dat het me niets kan schelen of mensen me haten of niet, ik leer er wel mee leven' Andwoorde ik sarcastisch op Aurora en na een tijd verloor Leslie het volgensmij, ik voelde aan mijn knieën en aangezien ze druk bezig was keek ik of ik enigsins kon lopen en dat lukte -niet zonder een beetje te hinken en in te zakken maargoed- en ik liep naar Leslie toe en steunde daar een beetje op haar schouder. 'Ik heb zo'n idee dat ik toch maar moet gaan luisteren naar wat je me wou vertellen, en dat kun je beter nu wel gaan doen op de gang ofzo' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel ineens Nick op me steunen bij mijn schouders en ik kijk naar hem. Hij wil me weg hebben uit deze kamer, zo zegt hij het niet, maar zo vat ik zijn woorden wel op. 'Wacht, hoe gaat het met je knieën?' Vraag ik dan. Mijn stemming gaat weer terug naar bezorgd, dit keer houd ik alleen de tas wel goed vast. 'Ik heb liever dat je gaat liggen, dan met je praten waar dat kreng bij is. Want op de gang kan ze ons evengoed horen.' Ik heb gewoon al die tijd niet door dat het meisje sterrenschot achter haar rug heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, wat moet ik nu doen met Aurora..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    'Geweldig' Mompel ik sarcastisch als andwoord ik kon het gewoon niet laten aangezien ik nu niet in een goede stemming was -stja wanneer wel?- 'Ook goed' Andwoord ik en gebruik mijn demonentempo om sneller bij het bed te komen en op die manier zag ze er ook minder van als ik door mijn knieën zakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Zal dat doen.' glimlach ik zachtjes en kijk waar we naar toe gaan. Na een tijdje zie ik de manege en een brede glimlach staat op mijn gezicht. Ik kan nu dan misschien niet paardrijden, dat betekend niet dat ik er niet bezig mee kan zijn. Als we er zijn, stap ik af en kijk hem aan.

    Axton
    Ik stap ook af en zet de motor op de standaard. Ik doe hem op slot en hang mijn helm aan het stuur.
    "Nou, ik ga even de bosjes in, wat rijkleren voor mezelf laten verschijnen." grinnikte ik en deed dat dan ook. Ik liep het bos in en nadat ik een simpele, zwarte rijbroek, wat laarzen, een wit shirt en een zwarte tok had laten verschijnen, trok ik die aan en liep terug naar Alexi.
    "Zie ik er niet sexy uit zo?" grijnsde ik en zette mijn tok op mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Die blik in zijn ogen, ik vraag me af of zijn geilheid expres is of niet. Ik ga in iedergeval door met strelen. 'Al natte gedachtes?' Vraag ik dan met een lichte grijns aan hem.

    Chad
    Ik grijnsde terug. "Hoe kan het ook anders met zo'n heet beest naast mij?" mompelde ik en drukte mijn lippen weer even kort op de hare. Toen ik me weer terugtrok, was de geilheid in mijn ogen echt niet meer expres.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Enorm sexy lieverd.' grinnik ik zachtjes en rol even met mijn ogen. Ik druk een kusje op zijn wang. 'Nu maar hopen dat ik je hier niet kwijt speel tussen al die meiden.' lach ik. Ik weet niet of er hier veel meiden zijn maar in de manege's in Amerika stikt het er van de meisjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Geen idee :') dreigen met het sterrenschot?]

    Leslie Day
    Nick gaat terug naar zijn bed en ondanks dat hij het op demonentempo doet zie ik dat hij niet normaal kan lopen. Ik zucht en loop naar zijn bed en ga op de rand zitten. Ik kijk naar hem. 'Het is dat het tegen me prinzipe's ingaat om iemand te vermoorden,' zeg ik dan zacht. 'Maar anders had iemand ervoor opgedraaid dat jij nu pijn hebt en niet eens normaal kan lopen.'

    Luna Day
    Er zit een speelse glimlach om mijn lippen als hij het bevestigd en me een heet beest noemt. 'Wie ik?' Vraag ik onschuldig. En ik streel nog steeds rustig over zijn lid heen. Eigenlijk net alsof je een hond ofzo aait.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.