• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    'Mag ik ook een keer? De laatste tijd ben ik toch slecht bezig. Dan kan dat er ook nog wel bij,' zeg ik dan. En ik bedoel niet slecht in de vorm van mensen teisteren maar slecht in de vorm van kiezen en demonen pijn doen. 'Met Jake gaat het wel, de begrafenis is geweest. En het zingen ging gelukkig goed.' En ik kijk naar Nick. Mede dankzij Nick durfde ik het. Hij zei dat het me wel zou lukken, dat zelfs de vogels stil zijn om te luisteren. Nick geeft bijna nooit een compliment, of spreekt over zijn gevoelens. En als hij dat dan doet weet ik dat het veel betekent. En het betekende ook echt veel voor me. 'Ik ga de demonenjager die Kate vermoord heeft wel vermoorden,' zeg ik dan. An eye for an eye.


    Nick
    'Ik hoef zeker niet te zeggen dat ik je daar bij wel wil helpen?' Vraag ik met een grijns tsja.. Ik was en bleef een slechte demon. Kon ik het helpen?

    {Eten.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    "Je gaat niet snel toegeven, met andere woorden." mompelde ik.
    "Zal je nog eens 2 keer laten komen." mopperde ik zacht, zo stil dat ze het waarschijnlijk niet eens gehoord had en kreunde even, toen ze een gevoelig plekje raakte... een gevoelig plekje op een andere gevoelige plek dan...

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk glimlachend van het paard naar Axton. Hij kan het wel aan. Hij is tenslotte een demon. 'Weet ik niet, moet je eens vragen.' zeg ik en ga op een bankje zitten. Axton kan het wel alleen af. Hij is tenslotte sterker dan ik. Zowel van kracht als van geest. Ik kijk wat om me heen naar de mensen die met een bak vol borstels naar de paarden lopen. Waarschijnlijk mensen die hier veel komen. 'Al ben ik wel benieuwd hoe je hem naar Amerika wil krijgen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Demonen hebben beter gehoor, dus ik verstond hem alsnog. 'Hm, oke, daar heb je misschien een klein puntje.' En ik kijk hem dan aan met een ietwat ondeugende blik aan. 'Wat zou je willen?' Vraag ik dan aan hem. En dan bedoel ik qua seks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Ik hoef zeker niet te zeggen dat ik je daar bij wel wil helpen?' Vraag ik met een grijns tsja.. Ik was en bleef een slechte demon. Kon ik het helpen?

    {Eten.}


    Leslie Day
    Ik glimlach zwakjes. 'Ach, als Jake daar geen problemen mee heeft,' zeg ik dan. 'Jake is ook uit op wraak. En hoe kan dat beter dan met drie demonen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Kost wat meer energie, maar is makkelijk mee te... nemen." mompelde ik. Ik zette een stap dichterbij en stak mijn hand uit naar het dier. Bonfire trok zijn lip op en draaide zich met zijn kont naar me toe. Ik begon te grijnzen.
    "Dit wordt fun."

    Chad
    "Hmm... maakt niet uit. Ik heb geen speciale voorkeur. Kies jij maar..." zei ik en ik kon nog net voorkomen dat ik 'en doen nu eindelijk wat voort' erachter zei. Ongeduldig beet ik op mijn lip, terwijl ik haar aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik lach als hij zegt dat hij geen voorkeur heeft. 'Iedereen heeft die,' zeg ik dan. 'Maar goed.' Ik druk mijn lippen kort op de zijne en begin dan. Mijn lippen laat ik via zijn nek, over zijn sleutelbeen naar zijn borstkas en steeds verder afglijden. Ik passeer zijn navel en kijk heel even omhoog naar Luna. 'Bereid je voor,' zeg ik met een klein grijnsje. En dan lik ik zachtjes met mijn tong langs zijn eikel. Ik wacht niet af hoe hij erop reageert en neem dan het topje in mijn mond en zuig er zachtjes aan. Dadelijk ga ik hem pas pijpen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik en sta dan op. Ik loop naar een meisje en vraag haar in het grieks of ik mee mag helpen met het borstelen van haar paard. Ze knikt glimlachend en geeft me een borstel. Ik leg mijn hand in de nek van het dier. Het is even onrustig maar na een paar woorden van het meisje kalmeert het en borstel ik haar voorzichtig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik lach als hij zegt dat hij geen voorkeur heeft. 'Iedereen heeft die,' zeg ik dan. 'Maar goed.' Ik druk mijn lippen kort op de zijne en begin dan. Mijn lippen laat ik via zijn nek, over zijn sleutelbeen naar zijn borstkas en steeds verder afglijden. Ik passeer zijn navel en kijk heel even omhoog naar Luna. 'Bereid je voor,' zeg ik met een klein grijnsje. En dan lik ik zachtjes met mijn tong langs zijn eikel. Ik wacht niet af hoe hij erop reageert en neem dan het topje in mijn mond en zuig er zachtjes aan. Dadelijk ga ik hem pas pijpen.

    {hoe doet ze dat? xD}
    Chad
    Ik kreunde zacht en bleef haar aankijken. Toen haar tong mijn eikel raakte, trok er even een schok door mijn lichaam, gevolgd door een harde kreun.
    "Hmm." mompelde ik zacht. Dit was goed... tot nu toe... hopelijk was het niet alles.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ah kak :')]

    Luna Day
    Ik vraag me af of hoe hard hij dadelijk wel niet zal kreunen als ik echt bezig ben, hij kreunde nu al redelijk hard namelijk. Er zit een lach rond mijn lippen en dan maak ik langzaam een op en neer beweging met mijn hoofd zodat zijn erectie grotendeels in mijn mond komt. Het zal me echt niets verbazen als zijn lid er niet helemaal in past. Zo groot is die.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik vind ergens een bak met borstels en neem er een roskam, een harde en een zachte borstel uit. Het zadel hing gelukkig vlak naast de stal, anders zou ik daar ook weer moeten naar zoeken hebben. Ik liep terug naar de stal, waar Bonfire weer nieuwsgierig met zijn hoofd in de juiste richting stond.
    Ik profiteerde ervan. Snel legde ik de borstels neer en griste het hoofdstel mee. Ik liep naar binnen.
    Bonfire wou weer met zijn kont naar me toe gaan staan, maar ik liep gewoon met hem mee. Na een tijd gaf hij het op en deed een poging om me te bijten. Daardoor kon ik zijn hoofd vastgrijpen. Ik hield hem vast, terwijl ik aan zijn mond kietelde, zodat ik het bit erin zou kunnen steken. Hij werkte hard tegen en wou zich losrukken, maar ik hield hem stevig vast en na een tijd kreeg ik het bit toch aan. Ik deed het hoofdstel goed aan en wanneer hij me wou bijten trok ik vermanend aan de teugels. Onze worsteling was best luidruchtig geweest, omdat hij tegen de wanden van de stal had geschopt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik kreunde weer en greep met mijn handen de dekens vast. Het warme gevoel begon zich door mijn lichaam te verspreiden, terwijl ik genietend mijn ogen sloot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk om als ik geluiden uit de stal van Bonfire hoor. 'Wie gaat er op Bonfire rijden?' vraagt het meisje en ik zucht. 'Mijn vriendje.' Er rolt een lach over haar lippen. 'Dan hoop ik voor je dat hij het overleeft want met Bonfire valt niet te spotten. Er zijn er maar weinig die er durven op rijden. Behalve de ervaren mensen dan natuurlijk of de roekeloze.' Ik grinnik zachtjes. In welke catogorie zou hij passen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Door zijn gekreun word ik aangespoord en ik ga sneller met mijn hoofd op en neer. Mijn handen masseren zijn ballen dan en ik ga nog iets sneller.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.