• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Femster? :3 krijgt Chad nog een nachtmerrie of gaan we naar de volgende dag? Anyway, Chad mag posten :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik hield mijn rechterarm een beetje voor mijn lichaam, zo deed mijn schouder minder pijn en knikte gewoon. Ok, misschien was dat toch het beste.
    "Ok... dan moet je wel nog eens denken hoe we die motor terug gaan brengen... oh, shit, we hadden hem ook voor maar 1 dag gehuurd."
    Ik beet op mijn lip en dacht hierover na, terwijl ik naar Bonfire liep om hem terug naar de stal te brengen en af te zadelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ok, ik waarschuw ff... hij heeft een heel vreemd verleden :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben benieuwd :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HAAAAAAAAAAAY


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kus haar zachtjes en wrijf over haar rug voor ik haar dichter tegen me aan trek. 'Slaapwel liefst Les.' fluister ik en leg haar hoofd op mijn borstkas.

    Alexi
    Ik kijk hem even bezorgt na en ik zucht. Nu het moeilijke deel. Ik was in dat halfuurtje al aan Perla gehecht geraakt. ik loop terug naar de stallen en pak mijn gsm. Ik stuur een berichtje naar Eve met de vraag of Babtist ons kan komen halen. Ze stuurt terug dat hij er binnen een klein uurtje is. Ik laat me naast Perla zakken en zucht zachtjes terwijl ik weer een borstel oppak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik liep door een donker gangenstelsel. De muren waren van harde, grijze stenen, de grond was al even grijs en al dit werd af en toe opgevrolijkt door een schilderij of een beeld van een of andere heilige.
    Nee, hier wou ik niet zijn! Nooit meer!
    Ik bleef voor een enorme houten deur staan. Mijn kleine vuist tikte er even zacht tegen en meteen werd de deur geopend. Ik keek naar de man in de bruine monnikspij, die me met een lieve glimlach aankeek. Hij wenkte me naar binnen en ik volgde zijn bevel meteen op.
    "Nee!" mompelde ik zacht. Dit wou ik niet weer meemaken...
    "Je weet wat je te doen staat." zei hij zacht.
    "Nee!" mijn stem was al wat luider geworden.
    Ik knikte en knielde voor hem neer...
    "Nee, nee, nee!" Niet nog eens, alsjeblieft! De tranen stroomden over mijn wangen, terwijl ik probeerde wakker te worden.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [PEDO !!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bracht Bonfire terug naar de stallen. Hij leek te weten dat hij nu niets moest uitsteken, want hij was opvallend rustig. Ik zadelde hem af, wat opvallend moeilijk en pijnlijk ging en liep de stal weer uit. Het zadel, dat zwaar op mijn arm drukte en de pijn in mijn schouder liet opvlammen, legde ik snel terug op zijn plaats.
    Toen ging ik op zoek naar Alexi.
    Na een tijd vond ik haar in de stal van een klein veulentje. Ik glimlachte toen ik haar bezig zag. Ik ging niet naar haar toe, maar draaide me in plaats daarvan om en liep naar de vrouw die nu weer achter haar toog stond.
    "Is dat kleintje te koop?" viel ik meteen met de deur in huis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waarom denk ik aan misbruik? :')]

    Luna Day
    Ik lig gewoon heerlijk te slapen als ik geluid hoor. De eerste keer werd ik er niet echt wakker door maar toen het harder werd wel. Ik doe slaperig mijn ogen open en zie dan dat het Chad is. Hij zegt met luide stem telkens nee. En ik zie zelfs tranen over zijn wangen lopen. Hm, dat is niet zo mooi. Ik schud zachtjes aan zijn schouder. 'Chad, wakker worden,' zeg ik dan kordaat. 'Het is een nachtmerrie, meer niet. Was de seks zo slecht dat je er nachtmerrie's van krijgt?' Vraag ik dan met een grinnik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [PEDO !!!!]


    [lol, ik was dus niet de enige die het dacht :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake trekt me dichter tegen zich aan en zegt dan slaapwel nog. Een glimlachje zit op mijn lippen. 'Slaapzacht lieve Jake,' fluister ik en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en val dan al snel in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik word rustiger en ga even met mijn hand door haar korte manen. 'Ik ga je missen kleintje.' zeg ik zachtjes. Perla kijkt me aan en ik glimlach. 'Je word vast een schoonheid net als je mama.' zeg ik en wil nog niet opstaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik sluit mijn ogen en denk even na. Ik moet dat meisje nog eens een lesje leren, niemand heeft het recht om Les van streek te maken. Niemand. Ik streel even mijn hand terwijl ik verder nadenk. Net op het punt dat mijn gedachten bijna mooi geordend zijn zak ik weg in een diepe slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa
    Vans proefde zijn lippen op de hare en sloot genietend haar ogen. Ze glimlachte tijdens hun zoen en beet zachtjes in zijn lip. Toen haalde ze haar lippen van de zijne. Vanessa begon te blozen. Ze had nog nooit gebloosd nadat ze met een jongen had gekust! Samuel deed iets vreemd met haar.


    kindness is never a burden.