• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben al in slaap gevallen en het is midden in de nacht als ik wakker word. Ik kijk even op de tijd en zie dat het 3.47 is. 'S nachts. Ik zucht een keer en kijk naar de diep slapende Jake. Ik voel nu al gelijk alle emotie's weer terugkomen. Gewoon rustig blijven Les. Alles komt goed nu. Jake en ik zijn weer bij elkaar. Nick en ik kunnen gewoon vrienden zijn. En dat meisje heeft geen wapens meer. Alles is goed nu. Het voelt alleen niet zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel G.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip als ik haar zie blozen. 'Je bent schattig als je bloost.' zeg ik zachtjes lachend en kijk haar met lichtjes in de ogen aan. Ookal is dit illegaal, ik heb geen spijt van het feit dat ik haar gezoend heb. Ik slow met haar verder en laat mijn voorhoofd tegen het hare leunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik dwing mezelf om weer te gaan slapen en niet te gaan nadenken. Maar juist als je wilt slapen lukt dat niet. Heel irritant. En ik blijf nog een hele tijd wakker liggen totdat ik uiteindelijk weer, diep in gedachten, in een lichte slaap val.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik lig gewoon heerlijk te slapen als ik geluid hoor. De eerste keer werd ik er niet echt wakker door maar toen het harder werd wel. Ik doe slaperig mijn ogen open en zie dan dat het Chad is. Hij zegt met luide stem telkens nee. En ik zie zelfs tranen over zijn wangen lopen. Hm, dat is niet zo mooi. Ik schud zachtjes aan zijn schouder. 'Chad, wakker worden,' zeg ik dan kordaat. 'Het is een nachtmerrie, meer niet. Was de seks zo slecht dat je er nachtmerrie's van krijgt?' Vraag ik dan met een grinnik.

    Chad
    Ik opende mijn ogen en sloeg mijn handen meteen voor mijn gezicht.
    "Ah, shit." mompelde ik zacht en voelde hoe mijn hele lichaam nog na trilde van de angst voor die herinnering. Ik ademde diep in om mezelf te kalmeren en kon me er gewoon niet toe zetten om op haar grapje te reageren.

    Axton
    Het werd een heuse onderhandeling, maar uiteindelijk werd het kleintje aan mij verkocht. Ik zei dat ik zo terug zou komen met geld en liep naar buiten. Ik liet snel en ongemerkt mijn portemonnee naar hier flitsen. Dat ik daar eigenlijk niet eerder had aan gedacht!
    Glimlachend liep ik terug naar binnen en overhandigde haar het nodige geld. Toen liep ik terug naar de stal, waar Alexi nog steeds bij het veulentje stond en bleef nog even grijnzend kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Ik voel Chad naast me trillen, en dan toon ik toch maar wat bezorgdheid omdat het echt niet goed lijkt te gaan met hem. 'Het gaat niet echt met je,' zeg ik zacht. 'Kan ik iets voor je doen?' Vraag ik dan. We zijn beiden nog naakt, maar dat boeit me niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zie Axton staan grijnzen in de poort van de stal en zucht. 'Bye bye lieve Perla.' fluister ik nog zachtjes, aai over haar neus en sta met tegenzin op. 'Is Babtist er misschien al?' vraag ik Axton en kijk hem even aan. Ik blijf naast Perla staan. Gewoon om mijn hand nog eens door haar manen te kunnen laten glijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Fijn nu zit Jake ook achter Aurora aan.... )':]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hmm behalve as ze haar leven betert xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans maakte zich los uit Samuels armen en sloeg met haar handen op haar wangen. "Nee dat ben ik niet," zei ze met een pruillipje. Ze glimlachte en keek toen na buiten. "We zouden beter gaan." zei ze en deed de stereo af. "Het word al donker buiten." Vanessa drukte nog een kusje op Sams mond en nam zijn hand vast.


    kindness is never a burden.

    [Begint Jake met wakker worden? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Nee, nee. Gewoon ff..." ik ademde nog enkele keren diep in en toverde toen mijn glimlach weer te voorschijn. Ik haalde mijn handen van mijn gezicht en glimlach naar haar.
    "Kijk, het gaat alweer." langs buiten, toch.

    Axton
    "Perla... mooie naam. Ga je die naam houden?" vroeg ik grijnzend, terwijl ik haar bleef aankijken. Hmm, het was best een mooi veulen... ik had zeker geen miskoop gedaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Hand in hand lopen we het gebouw weer uit. Ik pak de sleutel van haar over en sluit de voordeur voor we terug naar de auto stappen. Ik open het portier van haar auto zodat ze kan instappen en loop dan naar de andere kant om voor mij de deur te openen. Ik ga in de passagierszetel zitten en kijk haar even afwachtend aan.

    Jake
    Ik word met bonkende koppijn wakker. Perfect. Ik mompel wat en kruip voorzichtig uit het bed om een pijnstiller te pakken. Ik heb geen zin om ziek te worden. Ik kruip weer naast Les en kus zachtjes haar lippen om haar wakker te maken zo.

    Alexi
    Ik kijk hem verwart aan. 'Wat bedoel je?' zeg ik hem en kijk hem met grote ogen aan als ik begin te snappen waar hij op doelt. Ik ren naar hem toe en vlieg hem om de hals. 'Dank je dank je dank je dank je.' zeg ik iets hyper en druk mijn lippen op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [hmm behalve as ze haar leven betert xd]


    [Ja, ze kan helpen moordenaar Kate vinden. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    Ik kuste haar even terug, maar trok me toen grijnzend terug. Gelukkig drukte ze met haar arm net niet op mijn schouder. Al deed dat net niet, zelfs al een beetje pijn.
    "Dus ik heb juist gekocht?" grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem aan. 'Je maakt een geintje toch? Perla is perfect.' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen weer even op de zijne. 'Ik heb geen idee hoe ik je kan bedanken voor dit.' fluister ik dan zachtjes. Het heeft hem waarschijnlijk veel geld gekost. Dan komt probleem 2 in mijn hoofd. Is er wel plaats voor haar?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'