• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik slaap al die tijd al lichtjes en wordt dan wakker van iets zachts op mijn lippen. Als ik slaperig en vermoeid mijn ogen open merk ik dat het Jake's lippen waren. 'Goedemorgen,' zeg ik met een schorre stem. Jake ligt naast me en ik sluit nog even mijn ogen terwijl ik lekker warm tegen Jake aan blijf liggen. Ik heb echt slecht geslapen vannacht.

    Luna Day
    'Ik geloof die glimlach op je gezicht niet,' zeg ik dan terwijl ik hem blijf aankijken. 'Maar goed. Jij wilt het niet vertellen dus dan doe je dat niet.' En ik kijk even naar zijn sexy lichaam. Hij heeft echt een goed lichaam en hij is ook knap. 'Erg als ik gebruik maak van je douche?' Vraag ik dan. 'En douche je mee?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik word wakker en als ik op wil staan voel ik een herinerende steek door mijn rug en knieën gaan en zucht duidelijk hoorbaar waarna ik bij de badkamer weet te komen pak een stuk of 5 asprines -1 zou binnen een paar minuten al uitgewerkt zijn- en loop -of strompel- naar de gang om na een paar minuten en een stukje vooruit te zijn gekomen tegen de muur aanzak, geen zin om terug te gaan -en het deed meer pijn dan ik verwacht had-


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik grinnikte en verschoof mijn schouder zachtjes onder haar arm, zodat die wat meer richting mijn hals lag en het wat minder pijn deed.
    "En dat valt wel mee, maar het is echt een veelbelovend paardje..." die kostten altijd wel wat meer...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    "Ja, laten we even douchen." stemde ik knikkend in. "En natuurlijk ga ik mee." grijnsde ik licht. Ik wou het niet zeggen, inderdaad. Ik had het nog niemand gezegd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vanessa.
    Vans reed zwijgend terug naar de school. Toen de stilte te deprimerend werd had ze de radio opgezet. 30 seconds to mars klonk door de speakers. Ze parkeerde de zwarte Mercedes op de parking maar stapte niet uit. In plaats daarvan draaide ze zich om naar Sam. "Je weet dat dit niet kan, toch?" vroeg ze. Ze wist niet wat haar bezielde. "Ik vind je echt leuk, Sam. Heel érg leuk." Vanessa liet een dramatische zucht horen. "Maar als ze ons snappen word jij ontslagen en ik geschorst."


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik verstop mijn gezicht even in haar bruine haren en druk er dan een kusje op. Mijn armen liggen weer om haar middel en ik hou haar dicht tegen me aan. Een gevoel van opluchting stroomt door me heen. Het is moeilijk om te bevatten dat Kate weg is maar ze is gelukkiger waar ze nu is. Daarom besloot ik gisterenavond niet meer te treuren.

    Alexi
    Ik glimlach en kijk dan weer naar Perla. Misschien kan ik aan oma vragen een stukje van haar bloementuin en het bos af te zetten voor haar. Dat is een idee. 'Ik vraag Oma wel of ik een stuk van de bloementuin mag veranderen in een weide voor haar.' zeg ik zachtjes en glimlach weer lief naar hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik zucht ook. 'Weet ik Vans.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan. 'Al heb ik er geen spijt van.' Ik lach even lief naar haar. 'We zouden beter doen alsof er niets gebeurt is maar ik weet niet of ik het kan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik open langzaam mijn ogen en rek me even uit en ga dan langzaam rechtop zitten en mijn zicht is even wazig, maar wordt al snel weer scherp en ik kijk even de kamer rond die ik zo 1 2 3 niet herken, maar het schiet metal snel te binnen net zoals alle andere herinneringen aan gisteren, vreselijk, nog voel ik me toch schuldig, alleen ik laat dit nooit iemand zien. Dan zie ik Nick tegen de muur zitten en kijk even verbaasd. 'Goeiemorgen.' mompel ik dan nog een beetje schor omdat ik net wakker ben. 'Wat doe je?' vraag ik dan verward.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luna Day
    Chad stemt ermee in en ik zie de lichte grijns op zijn lippen. 'Typisch een jongen,' merk ik dan op, maar ik heb ook een lichte grijns op mijn lippen en sta dan op. De kou omvat mijn lichaam en er trekt een rilling door me heen dus ik loop snel door naar de badkamer en zet dan de douche aan. Ik heb de deur naar de badkamer open laten staan en kan vanaf hier precies naar Chad kijken. 'Kom je nog?' Vraag ik met een verleidelijk glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik zit' Andwoord ik simpelweg met mijn normale vleug van sarcasme en gooi de 5 asprines in één keer in mijn mond en slik ze door, ik wilde hier gewoon weg aangezien er geen reden was dat ik hier nog zou moeten blijfen. I diden't get the girl remember?


    Don't be like the rest of them, darling

    |Dit is zo fucking melig. |
    Vans.
    Vanessa keek even lief terug en plaatste haar hand op Sams wang. Ze keek naar zijn perfecte lippen,"Dat kan ik niet." zei Vans ademloos en drukte haar lippen kort op de zijne. "Slaapwel." ze nam haar handtas, trok de sleutels uit het contact en verliet de auto, met Samuel er nog steeds in. Ze liep door naar haar kamer en viel als een blok in slaap.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik stap uit en slenter met mijn handen in mijn zakken naar mijn kamer terug. Ik ga achter mijn bureau zitten en reorganiseer nog wat dingen voor morgen. Dan kleed ik me uit tot op mijn boxer en doe een trainingsbroek aan voor ik in mijn bed kruip en na een tijdje in slaap sukkel.

    [Tuurlijk is het melig mr w8 mr tot je met babtist of zo bent dan ben je zelf melig xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht. 'Je mag ook wel antwoorden met hele zinnen.' mompel ik dan en zucht even en kijk dan toe hoe hij 5 aspirines in een keer achterover slikt. '5.' mompel ik dan ongelovig, och, hij zal het wel zelf weten dat het eigenlijk ook slecht is. 'Het lijkt me niet dat de grond zo comfortabel zit, je kan ook op bed zitten, dat lijkt me makkelijker met je verwondingen.' zeg ik dan en het laatste klinkt meer als een fluistering en ik kijk hem aan en bijt even op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    |F*ck you. |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Hij verstopt zijn gezicht in mijn haren en ik glimlach een beetje. Hij heeft zijn armen om mijn middel en ik lig dicht tegen hem aan. Even voelt het moment perfect. Maar het is maar voor heel even, want ik kan het verleden altijd zo verdomd slecht loslaten. Maar ik laat niets aan Jake merken. 'Zullen we zo douchen?' Vraag ik dan zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.