• Hoi lieve (Belgische) Quizletters!

    Vrijdag ga ik met een paar vriendinnen naar Antwerpen en ik vroeg me af of jullie nog insiders-informatie heb met winkels die we zeker moeten plunderen of cafeetjes die helemaal geweldig zijn.

    We gaan sowieso naar de forever 21(De reden dat we gaan, hihi), maar ik vroeg me af of jullie ook wat meer (alternatieve) winkels weten!

    Liefs,

    Moi.


    The night is dark and full of terrors.

    Pull & Bear is nog een leuke winkel. De Disneywinkel moet je ook zeker doen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    De disney winkel! xD Ben er een keer geweest maar zijn niet heel veel andere winkels dan hier eigenlijk

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Claire's is leuk, en de Fanz is ook echt geweldig (maar wel duur). De disneywinkel is wel lol, en voor de rest.. eigenlijk gewoon de Meir aflopen en je komt een hele hoop leuke winkels tegen. *ervaring* ik woon op fietsafstand van Antwerpen :Y)

    Pull and Bear, Antwerpen is echt een leuke winkelstad, hoewel het niet zo verschilt met Nederland hoor, hahaha. Ik ga er gewoon heen omdat het toevallig dichtbij is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga eigenlijk vooral naar de Apples, aangezien die winkel er niet is in Brugge.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh, en de I Am is een leuke juwelenwinkel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wauw, thanks allemaal!

    De disneywinkel gaan we dan zeker met een bezoekje vereren! =]


    The night is dark and full of terrors.

    I Je moet zeker en vast de kammenstraat eens bezoeken en zoals verscheidene al mensen hebben gezegd: gewoon de Meir aflopen :'')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Pull and Bear is geweldig! Je loopt er alleen supersnel voorbij.
    Hij is enkele meters voor die zijstraat op je linkerkant en naast (of toch bijna) The Sting. Je moet goed kijken naar het uithangbordje :]
    Verder raad ik je de laatste een grootste h&m aan, de eerste heeft vooral juwelen en ondergoed en de tweede is gewoon een kleinere versie van de derde.
    Ik heb trouwens onlangs ontdekt dat er net na de afslag op je linkerkant een chocolaterie is en je kijkt je ogen uit je kop daar, zeker eens binnengaan. Het ziet eruit als een gewoon gebouw (en er is een restaurant). Het is als ik me niet vergis een wit gebouw met grote deuren, haha


    Has no one told you she's not breathing?

    Pull and Bear, H&M, The Sting, Claires...
    Antwerpen is gewoon geweldig<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Amused schreef:
    Pull & Bear is nog een leuke winkel. De Disneywinkel moet je ook zeker doen!


    •*• Lululu •*•

    Pull & Bear - New Yorker - The Sting - Sac d'Anverse - Disneywinkel (ofcourse ;D) - Fish and Chips, en de wafels ! :'D have fun!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Forever 21 en New Look. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    River Island
    New Yorker
    Bershka
    Claire's
    H&M
    Forever 21
    The Sting
    Urban Outfitters
    New Look
    Sac d'Anvers


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”