• sinds een poosje staan er bij mij linkjes op gewoon random woorden, op het forum, in stories echt overal. Als ik er dan op druk kom ik op zo'n 'je hebt een ipad gewonnen' site en ik kan er dan ook niet meer vanaf dus moet ik de computer afsluiten.
    ja, dat wou ik even melden.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Heeeee, ja dat heb ik ook!
    Maar dat is niet alleen op quizlet, dus kan je het geen klacht noemen lijkt me? :')

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:56 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Volgens mij is dat een virus en heeft dat niks met de site te maken, maar ik ben niet zeker.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Laat je antivirus lopen, want dat ligt niet aan quizlet zelf. Ligt aan jouw computer, malware geloof ik. Gewoon even een antivirusscan laten doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    virus.


    Ex astris, sciencia

    is niet van Q, volgensmij moet je dan (als je chrome hebt) even op dat sleuteltje rechtsboven in klikken en dan instellingen en dan links op extenties klikken. Misschien dat daar iets vreemds staat. Die kun je dan verwijderen. En anders AdBlock. Die werkt heel goed (: kun je vinden via google


    Life is hard, just break it with your head <3

    Utlapa schreef:
    virus.


    Life is full of fake people

    Utlapa schreef:
    virus.


    comfort in c h a o s

    Utlapa schreef:
    virus.


    26 - 02 - '16

    Hierover heb ik al eens een antwoord gegeven. Dat is een virus. Kijk na of bij je Add Ons/Extensions niks raars staat. Als er iets raars staat dat je niet herkent verwijder het. En laat je anti-virus lopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had het ook, maar het is nu opeens al een paar dagen weg. :0


    You are beautiful, you are love.

    Dat is niet van Q, ik had het eerst ook, maar dat kwam door één of ander vaag programma. Dus die heb ik toen verwijderd en het was over(:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat heb ik ook.

    CyberLord schreef:
    Hierover heb ik al eens een antwoord gegeven. Dat is een virus. Kijk na of bij je Add Ons/Extensions niks raars staat. Als er iets raars staat dat je niet herkent verwijder het. En laat je anti-virus lopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    oke, dankjulliewel.
    ik zal het doen.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.