• zojuist de Settlers 7 gedownload :Y)

    Welke spellen vinden jullie leuk?


    26 - 02 - '16

    Nooo! ik heb net ontdekt dat 'ie niet werkt ;o


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Nooo! ik heb net ontdekt dat 'ie niet werkt ;o

    HAHAHA, Bad luck Bryan :'). Sorry.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    HAHAHA, Bad luck Bryan :'). Sorry.


    True :'D
    This sucks a lot ;o


    26 - 02 - '16

    Wat the hell, hebben ze er nou al weer 7? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Wat the hell, hebben ze er nou al weer 7? D:


    Yup


    26 - 02 - '16

    Ik hou van de "meisjes" spelletjes. Landleven vind ik momenteel heel erg leuk.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Ik hou van de "meisjes" spelletjes. Landleven vind ik momenteel heel erg leuk.


    Ik krijg daar altijd van die uitnodigingen van, maar ik heb geen tijd voor zulk soort spellen omdat je dan telkens op facebook enzo moet.


    26 - 02 - '16

    Ik heb net Slender gedownload en wou het gaan spelen maar na even te hebben rondgelopen in het bos durfde ik niet meer. ;________;

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:43 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Just Dance 4. Die heb ik voor mijn verjaardag gehad en nu staan mijn zus en ik als een stel maloten elke avond te dansen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik krijg daar altijd van die uitnodigingen van, maar ik heb geen tijd voor zulk soort spellen omdat je dan telkens op facebook enzo moet.


    Het is een app op facebook dus is het misschien ook wel een app voor op je mobiel, je tablet of e-reader. In ieder geval, als je van dat soort spellen houd is het een leuk spel.


    Physics is awesome

    ImAwesome schreef:
    Just Dance 4. Die heb ik voor mijn verjaardag gehad en nu staan mijn zus en ik als een stel maloten elke avond te dansen.


    Die wil ik ook!


    26 - 02 - '16

    Slender ^^

    Heavy Rain



    & my alltime favorite
    The Walking Dead


    Beide storytelling-games waarbij jou keuzes het verhaal beïnvloeden. Ben helemaal onder de indruk van beide, en the Walking Dead heeft me gewoon echt aan het huilen gekregen. De tranen liepen over mijn wangen bij episode 3, en dat heeft nog geen enkele andere game ooit voor elkaar gekregen.
    WD gaat niet zozeer om het moorden van zombies. Het gaat erover hoe men met elkaar omgaat in een situatie die men niet in de hand heeft. Hoe humaniteit steeds moeilijker te bewaren wordt.

    Ik raad beide games iedereen aan!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:40 ]


    ars moriendi

    Fanning schreef:
    Ik heb net Slender gedownload en wou het gaan spelen maar na even te hebben rondgelopen in het bos durfde ik niet meer. ;________;

    Hij komt niet voordat je een papiertje hebt of je moet heel blij met je zaklamp gaan knipperen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ImAwesome schreef:
    Just Dance 4. Die heb ik voor mijn verjaardag gehad en nu staan mijn zus en ik als een stel maloten elke avond te dansen.

    Haha, dat doe ik ook altijd.
    Just Dance (maakt niet uit welke) is dus ook mijn favoriete spel. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.