• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Exasperated | Noxious
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 23:13 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Waarom?


    Arachno schreef:
    Waarom?


    (Ik doe niet echt mee aan deze roleplay en ik heb er gewoon geen tijd voor.)

    [@Porcelenous, Mitchell, zal ik reageren of wachten op Ebola?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mitchell is ff pleite hé, maar volgens mij wacht mijn zus op jou reactie. Ik weet niet wat Ebola wil, though.]


    Winchesterr schreef:
    [@Porcelenous, Mitchell, zal ik reageren of wachten op Ebola?]

    Precies, ik wacht juist op jouw reactie (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Ik weet dat Mitchell weg is ;p En eh, ik wacht eigenlijk op een reactie van Ebola maar aangezien die al een paar dagen niet meer online is geweest zal ik vandaag ergens wel reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    'We laten Alexander erbuiten,' zegt Arkadiy. Waarop ik geïrriteerd zucht. Tuurlijk wil hij Alexander erbuiten houden, hij zit langer bij de maffia dus zal volgens Arkadiy en Sergey wel de waarheid spreken, sukkels. Als ze nou gewoon die bewakingsvideo's zouden bekijken, zouden ze zien dat Alexander zijn wapen zelfs al trok voor de politie in viel en dat hij echt minder vaak raak schoot dan mij. 'Wat jij wil, als je die loser zo graag wilt geloven, ga je gang dan maar,' meld ik hem, misschien iets te brutaal.
    Arkadiy krijgt een uitdagende blik op zijn gezicht, duwt zijn vingertoppen tegen elkaar en leunt met zijn armen op het bureau. 'Wie zegt dat ik er aan ga meedoen?' Sergey grinnikt luidt. Idioot. Dan staat Arkadiy op en gooit hij het mes richting het dartpunt. Het mes landt vlakbij het middelpunt, iets wat me, als ik eerlijk ben, de rillingen bezorgd.
    'Je gaat tegen Sergey,' zegt hij met een sadistische glimlach. Nu begint Sergey te lachen, ook sadistisch en er is bloedlust in zijn ogen te zien. Fijn. 'Jullie gaan door een doolhof. Wie het eerst mij vindt wint. Het maakt niet uit of er gewonden vallen'. Er verschijnt een lichte frons op mijn gezicht. Zijn idee van een vuurgevecht is hem zoeken in een doolhof, juist. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, raar is het zeker, en er zit ook zeker weten een adertje onder het gras, dat moet haast wel. 'Oeh, wat een heerlijke uitdaging,' zegt Sergey grinnikend. '
    'Ik ben daar waar je water vindt,' meld Arkadiy dan, als een tip. Maar ik weet niet of ik het wel kan vertrouwen, het komt tenslotte wel uit Arkadiy's mond en ik kan geen enkele reden verzinnen waarom hij mij een tip zou willen geven. 'Verraad nou niet zoveel,' zegt Sergey lachend. 'Anders is het niet leuk meer'.
    'Er klaar voor?' vraagt Arkadiy. Voordat ik kan antwoorden loopt hij al naar de deur terwijl Sergey zijn geweer uit zijn holster trekt en die bekijkt. 'Mooi zo, dan gaan we nu'. Ik had verwacht dat hij de kamer uit zou lopen maar hij draait zich nog om. 'Oh, en je moet nog iemand vinden. Een onschuldig iemand die vastgebonden is aan een boom. De persoon die degene als eerste vind mag weten wat je met die persoon doet. Doden of niet, het is aan jou de keuze,' legt hij met een sadistische glimlach uit. Mooi niet dat ik een onschuldig persoon iets aan ga doen, ik word liever zelf neergeschoten dan dat dat gebeurt.
    'Dit wordt zo leuk,' zegt Sergey met een brede grijns op zijn gezicht tegen Yelena. 'Ik zal hem met veel plezier achterna gaan en als ik Raisa tegen komt,' zegt hij waarbij hij me even aankijkt. 'Zal ik ook veel plezier hebben met jou'. Ik rol met mijn ogen, hoewel dat idee me eigenlijk wel wat beangstigt. 'Áls je me tegenkomt ja, maar daar zou ik maar niet op rekenen als ik jou was'. Sergey lacht luid en sadistisch waarna hij zich omdraait en wegloopt, waarschijnlijk om nog meer wapens op te halen uit zijn kamer.
    Ik zucht even en loop dan ook weg, richting mijn kamer. Tijdens het lopen bedenk ik me iets. Het begint hier nu echt gevaarlijk te worden, en het zal misschien niet zo heel lang meer duren voordat ze ontdekken dat ik een spion ben. Dit gedoe met dat doolhof is de ideale kans om ongezien te ontsnappen, een kans die ik waarschijnlijk maar één keer krijg. Helaas kan ik niet met de MI6 overleggen wat ik het beste kan doen, aangezien mijn laptop nog steeds op Arkadiy's bureau staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oeeh, ik heb hier zoveel zin in -wbw-]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [(cat)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CyberLord schreef:
    [Oeeh, ik heb hier zoveel zin in -wbw-]

    (This. (cat)
    Maar dat kan ook deels komen omdat ik me fucking klote voel, dan ben ik in een moord en doodslag-bui.)


    Arachno schreef:
    (...)
    (This. (cat)
    Maar dat kan ook deels komen omdat ik me fucking klote voel, dan ben ik in een moord en doodslag-bui.)


    And This.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar Nuriyev

    Ze kijkt me even peilend aan. "Je mag me voortaan wel storen hoor, als ik met de voertuigen bezig ben, maar alleen jij, want anders schiet ik uit mijn slof." vertelt ze me, waardoor ik vooral even glimlach voor ik haar op mijn schoot zet. Na mijn complimentjes naar haar, glimlacht ze en legt ze haar handen op mijn wangen, terwijl ze haar hoofd iets kantelt. "Dat zijn lieve complimenten, Ivar, ik wil je ook vrolijk maken." knikt ze even, grinnikend. "Dat moest ook." murmel ik tegen haar. "Alleen soms mag je wel huilen of boos zijn hoor, hoewel mijn familie me altijd gezegd heeft dat ik dingen moet opkroppen, moet jij dat niet doen." zegt ze eerlijk, waarna ze haar pink opsteekt. "Zullen we elkaar beloven dat je dit aan niemand anders verteld?" vraagt ze, een klein glimlachje op haar gezicht en de pink nog steeds als een soort van “pinkie-promise.”
    Ik knik lichtjes en haak mijn pink in die van haar. Ik vind het normaal gesproken altijd rot dat iedereen maar hard doet en niemand laat zien wie ze werkelijk zijn, daarom klinkt dit me ook enorm goed in mijn oren. Ik haat het namelijk om dat ook te moeten doen, zo ben ik normaal gesproken niet, terwijl ik het hier toch wel zo doe, omdat het moet. "Afgesproken." knik ik met een plechtige en serieuze stem, waarna ik mijn pink weer los maak. "Krop jij dingen dan ook niet op?" vraag ik daarna zacht en ik kijk haar recht aan.

    Yelena Katya Bogdanov

    "We laten Alexander erbuiten." zegt Arkadiy. "Wat jij wil, als je die loser zo graag wilt geloven, ga je gang dan maar." meld ze hem, misschien iets te brutaal waardoor mijn mond een stukje open zakt. Zo, zij durft. Ik durf ook wel, maar volgens mij nooit zo erg. Arkadiy krijgt een uitdagende blik op zijn gezicht, duwt zijn vingertoppen tegen elkaar en leunt met zijn armen op het bureau. "Wie zegt dat ik er aan ga meedoen?" Sergey grinnikt luidt en ik volg het nieuwsgierig. Dan staat Arkadiy op en gooit hij het mes richting het dartpunt. Het mes landt vlakbij het middelpunt. Eigenlijk had ik niets anders verwacht.
    "Je gaat tegen Sergey." zegt hij met een sadistische glimlach. Nu begint Sergey te lachen, ook sadistisch en er is bloedlust in zijn ogen te zien. "Jullie gaan door een doolhof. Wie het eerst mij vindt wint. Het maakt niet uit of er gewonden vallen." legt hij uit, waardoor ik lichtelijk teleurgesteld raak. Shit, dat wil ik gewoon volgen, maar dat word moeilijk. "Oeh, wat een heerlijke uitdaging." zegt Sergey grinnikend. Ja, hij mag wel weer hé. "Ik ben daar waar je water vindt. "meld Arkadiy dan, als een tip. "Verraad nou niet zoveel." zegt Sergey lachend, typisch. Hij houd van elke uitdaging, zo moeilijk mogelijk. "Anders is het niet leuk meer."
    "Er klaar voor?" vraagt Arkadiy, maar wacht niet op antwoord. Hij loopt hij al naar de deur terwijl Sergey zijn geweer uit zijn holster trekt en die bekijkt. "Mooi zo, dan gaan we nu. Oh, en je moet nog iemand vinden. Een onschuldig iemand die vastgebonden is aan een boom. De persoon die degene als eerste vind mag weten wat je met die persoon doet. Doden of niet, het is aan jou de keuze." legt hij met een sadistische glimlach uit. Ik vloek in mezelf, waarom mis ik nou alle leuke dingen? Bah, was ik Raisa maar, die stomme verrader krijgt nu alle leuke dingen ook nog. Dat is gewoon oneerlijk. "Dit wordt zo leuk." zegt Sergey met een brede grijns op zijn gezicht tegen mij, waarop ik grom. '"Ja, jij wel. Ik wil ook mee doen." grom ik wat zeurderig naar hem. "Ik zal hem met veel plezier achterna gaan en als ik Raisa tegen komt." zegt hij waarbij hij haar even aankijkt. "Zal ik ook veel plezier hebben met jou."
    Hierop rolt Raisa met har ogen. "Áls je me tegenkomt ja, maar daar zou ik maar niet op rekenen als ik jou was." Sergey lacht luid en sadistisch waarna hij zich omdraait en wegloopt. Ondertussen gaat Raisa ook weg en blijf ik alleen in het kantoor van Arkadiy achter, waar ik snel uit loop en de deuren zorgvuldig achter mij sluit. Ik zucht, wat heb ik er allemaal wel niet voor over om mee te mogen doen? Maar voor mij is er helaas maar weinig reden om eraan deel te nemen, eigenlijk helemaal geen. Vervelend door bij Arkadiy heeft ook geen zin, dan kan ik eerder een rotschop verwachten dan dat ik daadwerkelijk mee mag doen. Ach, ik verzin wel iets om te vermaken.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Arkadiy, de boss.
    'Oeh, wat een heerlijke uitdaging.' Had Sergey nog gegrinnikt waarna hij sadistisch begon te glimlachen. Ik wist hoeveel Sergey van uitdagingen en goede vuurgevechten hield, dus liet ik hem dit ook klaren. Een soort beloning voor het goede werk dat hij voor me deed.
    Ik had Yelena een paar keer betrapt op een droevige blik – waarschijnlijk omdat ze niet mee mocht doen en Sergey altijd zulke leuke dingen kreeg. Tja, ze zou zoiets ook krijgen als ze haar respect toonde. Al deed ze dit wel meer dan Raisa. 'Wat jij wil, als je die loser zo graag wilt geloven, ga je gang dan maar.' Ging er door mijn hoofd heen – wat Raisa eerder gezegd had. Dat kon dus niet en ze zou hier nog wel voor boeten, maar dat zou zo wel gebeuren in het doolhof. Tenminste dat hoopte ik, want als Sergey dit niet deed zou ik het wel doen.
    Sergey en Raisa gingen naar hun eigen kamer om ongetwijfeld zich wat meer te bewapenen. De deur deed Yelena dicht. Dit wist ik want ik stond met mijn rug tegen de muur te leunen.
    Het pistool drukte tegen mijn borstkas aan, die ik in een van mijn verborgen zakken had verstopt, en deze haalde ik tevoorschijn toen ik Yelena zag. “Als je het startsein moet geven, moet je wel een wapen hebben.” Zei ik haar waarna ik mijn wapen aan haar gaf.
    “Ik ga nu naar het doolhof, want anders weten ze al waar ik ben. Ze moeten met jou mee naar het doolhof.” Had ik haar als enigste gezegd. Eigenlijk wilde ik haar nogmaals bedanken voor de informatie, maar dit deed ik niet. Ze had eerder ook dingen gezegd waar ik niet mee eens was – al stelde ik haar eerlijkheid wel op prijs.
    Ik duwde mezelf van de muur af en liep toen zelfverzekerd met grote stappen richting de uitgang van het huis. Vroeg in de ochtend had ik mezelf al bewapend, omdat ik al zo'n gevoel had dat er iets zou gebeuren waarvan ik het nodig had. Zelf had ik ook genoeg sigaretten op zak om te wachten op wie mij het eerste zou vinden.
    Nu ik buiten stond bij mijn motor; pakte ik snel mijn mobiel en begon een sms te schrijven. “Kom naar 't doolhof toe. Het is tijd voor een test. Arkadiy.” Had ik als enigste geschreven en ik verstuurde het. Kort maar krachtig. Vervolgens stapte ik op de motor en startte deze. Met brommend geluid reed ik richting het doolhof.
    Straten en bossen reed ik door en langs en na een zekere 20 minuutjes gereden te hebben kwam ik aan op de plek. Mijn motor verstopte ik ergens achter een paar bomen, zodat deze wat minder op zou vallen en ik liep naar de plek waar ik de verlopen tijd zou wachten. Al haatte ik het om te wachten – dit zou zich belonen.
    Het doolhof had een grote omheining, zodat niemand zou kunnen ontsnappen. Al zou dit wat moeilijker gaan aangezien dit doolhof geen gewone grote struiken had, maar het meerdere deels doornstruiken waren. Hier zou je dus moeilijk doorheen kunnen gaan om vals te spelen.
    Ik grinnikte al bij de gedachte. Nee, dit zou fair gaan en niet vals. Alhoewel, als het vals moest en ze dat wilde had ik dat allang gedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    "Ja, jij wel. Ik wil ook mee doen." had Yelena zeurderig naar me gegromd. "Ben je jaloers, Katya?" vroeg ik grinnikend. Raisa rolde met haar ogen, nadat ik had gezegd dat ik veel plezier met haar zou gaan hebben. "Áls je me tegenkomt ja, maar daar zou ik maar niet op rekenen als ik jou was." Ik schudde mijn hoofd en begon luid en sadistisch te lachen, waarna ik me omdraaide en wegliep.
    Ik liep naar mijn kamer en trok mijn kast los. Rustig haalde ik mijn sigaretten uit mijn broekzak en stak er eentje op. Ik had er normaal een hekel aan om binnen te roken, maar deze keer maakte het me maar weinig uit. Terwijl ik rustig aan mijn sigaret trok, haalde ik mijn geweer uit mijn holster en legde deze weg. Voor deze opdracht wilde ik andere wapens mee nemen. Ik trok een rugzak met speciale houdingen voor wapens uit mijn kast en zette deze voor mij neer. Met mijn vinger ging ik langzaam door mijn kast heen en toen ik stopte wees ik een M45 Shotgun aan. "Geen slechte keus." grinnikte ik bij mezelf, "Licht, compact en vooral, dodelijk." Ik haalde hem uit de kast en hing hem aan mijn tas. Toen pakte ik nog een simpele FN P90 en hing deze ook aan mijn tas. Ik had echt te veel wapens verzameld in de loop van de jaren. Maar goed, wat wilde je als onderbaas? Je moest je toch kunnen beschermen? Ik rukte nog snel een setje werp messen uit de kast, stak deze in mijn zak en liep toen naar de ingang van het huis toe om daar te wachten op Raisa en, waarschijnlijk ook, Yelena. Ik gokte erop dat ze mee zou gaan, no matter wat ik zou zeggen. Ze kon soms zo jaloers en koppig zijn.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 10:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Khristina Nyusha Valentina
    Hij glimlacht voordat hij mij weer op zijn schoot zet. “Dat moest ook,” murmelt hij tegen mij, op mijn woorden over zijn lieflijke compliment. Hierna stak ik mijn pink op als een soort van belofte en glimlachte naar hem. Hij knikte lichtjes en haakte vervolgens zijn pink in die van mij, waardoor ik hem even grinnikend aankeek. “Afgesproken.” Knikt hij met een plechtige en serieuze stem, waarna hij zijn pink weer los maakt en ik mijn hand laat zakken om deze op zijn zij te leggen.
    Hierna kon ik het niet laten en keek even afwezig naar zijn lichaam. Als je, je even niet bedacht dat hij zo lang was, kon ik me indenken hoe gespierd hij eigenlijk was. Ivar, breed en gespierd, lang en grappig, een glimlach die iedereen door hem op zijn gezicht moest hebben. Hoe konden sommige boos of geïrriteerd zijn door dit schatje? Ik kon het me werkelijk waar niet indenken.
    “Krop jij dingen dan ook niet op?” hoorde ik abrupt bij hem vandaan komen, waardoor ik opkeek in zijn ogen en onze blikken elkaar kruiste. Twijfelend keek ik hem aan, een licht pijnlijke blik in mijn ogen. “Eh, Ivar, I-ik…” Bzzzt. Bzzzt. Lichtelijk schrok ik van mijn mobiel die afging in mijn broekzak, waardoor ik hiernaar gelijk reikte en diegene alvast bedankte, aangezien die het wel op een hele goede timing deed. Op de vraag van Ivar kon ik onmogelijk antwoorden, het was voor mij nu eenmaal een gewoonte om dingen op te kroppen.
    “Kom naar ’t doolhof toe. Het is tijd voor een test. Arkadiy.” Las ik fronsend voor, waarop ik niet begrijpend naar Ivar keek. “Test, what the – Wat voor een test?” vroeg ik hem vaagjes, terwijl ik van zijn schoot af klom en een hand door mijn haar haalde. “Ik moet denk ik gaan, ik zie je later weer, Ivar.” Vertelde ik hem, terwijl ik een kus op zijn wang plaatste, zwaaide en weg liep. Al rennend kwam ik aan bij de garage, waar ik mijn motor te voorschijn haalde om hier snel op te klimmen en weg te rijden. Toen ik aan kwam bij het bos, zag ik na enkele minuten Arkadiy staan. Ik zuchtte diep, zette de motor weg in de bosjes, op slot en liep vervolgens naar Arkadiy toe. "Ik ben er. Wat moet ik doen en wat voor test?"

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:16 ]