• Zeiktopic

    Van mijn hockey team.
    Ze reageren nooit op mailtjes/smsjes die wij sturen over dat er een wedstrijd is en dan gaan ze die dag zelf zeggen dat ze niet weten waar, waneer en tegen wie de wedstrijd is. Net als vandaag moet ik ze dus allemaal optrommelen om over een half uur op het hockey veld te staan, nou ze reageren allemaal niet. Wat er dus gaat gebeuren is dat we daar straks staan met drie meisjes terwijl de rest gewoon lui thuis zit. Ik ben nu echt al twee uur bezig om ze te waarschuwen, maar ze laten allemaal gewoon helemaal niks van zich horen. Ik word hier gewoon helemaal gek van--
    Iemand die hier ook altijd andere mensen enthousiast moet maken?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:20 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nou, dan zou ik het tegen je coach/trainer zeggen als die het nog niet weet. En anders kun je misschien naar een ander hockeyteam? Want het is ontzettend balen dat jij wel je best voor het team doet en zij niet.


    Physics is awesome

    Dat zou moeilijk gaan aangezien er nog maar een paar wedstrijden zijn voor het einde van het seizoen, ik kan nu niet meer naar een ander team gaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bij ons bij de handbal hebben wij zo'n soort boekje waar alle wedstrijden van ieder team in staan en die worden door de vereniging uitgedeeld, zodat iedereen die sowieso heeft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er niet gewoon een site waar dat allemaal op staat? Lijkt me veel handiger dan dat jij de verantwoordelijkheid van je hele team op je moet nemen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    Is er niet gewoon een site waar dat allemaal op staat? Lijkt me veel handiger dan dat jij de verantwoordelijkheid van je hele team op je moet nemen.

    Ja, maar ze reageren gewoon niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dan moet je trainer die verantwoordelijkheid nemen om hen te bereiken, niet jij. Als ze niet op komen dagen moet je trainer kwaad op hen worden want bij zo een sport ben je 'verplicht' om te komen opdagen tijdens wedstrijden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ook lekker lullig, niet echt een ''teamsport'' zo.
    Maar waarom moet jij iedereen bellen en je trainer (ofzo) niet?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik moest lachen om het woord begeuren.

    Wel, dat is kut.

    Daar zorgt onze coach altijd voor en als er te weinig man is, wordt de wedstrijd gewoon afgelast (of we lenen spelers van andere teams)


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Daar zorgt onze coach altijd voor en als er te weinig man is, wordt de wedstrijd gewoon afgelast (of we lenen spelers van andere teams)

    Ik wou dat onze coach zo was:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik wou dat onze coach zo was:c


    Zo slecht is hij toch niet?:Y)


    •*• Lululu •*•