• Ik moet dus zo om 2 uur bij de Albert Heyn zijn en dan heb ik m'n solicitatie gesprek. Maar toen ik die man gister aan de telefoon had, had hij het over dat iemand om tien uur kwam en nu hoorde ik net van m'n beste vriendin dat Selma (SellyKaulitz) ook gaat soliciteren en zij was diegene die om 10 uur moest maar goed, Selma en ik kunnen dus echt niet serieus zijn. Dus als we beide worden aangenomen denk ik dat we binnen een week ontslagen zijn xD

    Ohjeeee :') maar in ieder geval dan toch veel succes :'D En wat is een albart dingentjes ? :')

    Een vriendin van mij die ahd een broer en die wou bij BAS werken dus die kreeg solicitatie gesprek xD.
    Maarja op een gegeven moment vraagt die man van de bas wat zijn je hobbie's?
    Waar hij op andwoord Skateboarden bij de bas. Hij's dus neit aangenomen xD Ik lag helemal in een deuk xd


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    euhm. negeren? xd. solly geen goed idee..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    haha, go 4! (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    JOYCEVIPx schreef:
    Ohjeeee :') maar in ieder geval dan toch veel succes :'D En wat is een albart dingentjes ? :')

    Dat is een supermarkt in Nederland. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    suc6 dan he:P


    Dance like nobody's watching'

    haha nou succes dan maar :')


    -

    whahah lolz x') veel succes(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    haha nou dan zou ik je maar een beetje proberen in te houden, want anders moet je weer ergens andres solliciteren...:P

    xxxx DB

    Veel succes!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Succes (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.