• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Exasperated | Noxious
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 23:13 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Raisa grinnikte zachtjes. "Misschien moet je je pilletjes even nemen." meldde ze. Ik grinnikte ook eventjes. "Ja, misschien is dat ook wel aardig." zei ik met een grijns, "Wel zo handig, denk je niet?" Ze antwoordde alleen niet meer en zuchtte zachtjes. Waarschijnlijk had ze door dat er problemen op komst waren. Ik hoopte dat ze het niet door had en dat ze niet zou weg rennen. Daar iets tegen doen zou niet zo fijn eindigen. Misschien zou ik haar neer moeten schieten of misschien nog erger. Ik hoop dat ze gewoon netjes mee zou lopen met mij...

    [Niet erg ^^]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mijn topics, ik reageer morgen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is goed hoor.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topics.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Myn topicsss.
    En Arkadiy kan niet wachten! Ghihi. c':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    Myn topicsss.
    En Arkadiy kan niet wachten! Ghihi. c':

    Ja, Cheryl moet nog antwoorden.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    'Ja, misschien is dat ook wel aardig.,' zegt Sergey met een grijns, maar het dringt nauwelijks tot me door omdat ik nog steeds met mijn gedacht zit bij wat Alexander aan hem verteld kan hebben en hoe ik mezelf uit de problemen kan krijgen. 'Wel zo handig, denk je niet?' Het duurt even voordat ik echt doorkrijg dat hij iets heeft gezegd. 'Wat? Oh, eh, ja,' antwoord ik wat afwezig. Ik bijt nerveus op mijn lip en probeer mezelf kalm te houden. De drang om gewoon weg te rennen wordt steeds groter, maar waarschijnlijk schiet Sergey me dan neer. Ik kan beter gewoon rustig meelopen, als ik wegren maak ik mezelf alleen maar verdachter.
    Na nog een paar minuten lopen komen we bij Arkadiy's deur. Ik werp een korte blik op Sergey en klop er dan zacht op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Porcelaneous, reageer jij maar eerst. Ik kan hier amper iets mee en dan word het zo'n korte post. Dat is jammer en mag niet volgens de regels xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Porcelaneous, reageer jij maar eerst. Ik kan hier amper iets mee en dan word het zo'n korte post. Dat is jammer en mag niet volgens de regels xd]

    Isgoed, ik fix wel effe wat snel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arkadiy, de boss.
    Na de sigaret die ik aangestoken had toen ze mijn kamer verlieten had ik er nog eentje gerookt en ik was bezig aan mijn tweede. De deur hield ik niet meer in de gaten. Ik hoorde vanzelf wel wanneer ze zouden aankloppen en ze met alle liefde binnen laten.
    Ik stond op, liep naar de muur met het dartbord en trok 't mes eruit dat erin gestoken was. Vervolgens liep ik weer terug naar de andere kant van de kamer en mikte met het mes naar het dartbord – wat er nadien een paar millimeter naast zat, maar het was een van de beste.
    De sigaret bracht ik naar mijn mond en nam er nogmaals een hijs van.
    Weer wilde ik het mes eruit halen, maar ik hoorde het zachte geklop op de deur en de valse, geniepige grijns kwam weer op mijn gezicht. “Binnen.” Zei ik met zware, donkere stem wat ze duidelijk konden horen. Ik keek naar buiten om te zien of er iets verdachts was en sloot toen vervolgens de enorme rode gordijnen, zodat het wat donkerder in de werkkamer werd. Nu waren alle ramen bedekt en kon er niemand naar binnen kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    "Wat? Oh, eh, ja." antwoordde ze me afwezig. Ik zag dat ze op haar lip beet. Ze was zeker weten nerveus. Moest ook, eigen schuld bitch. Uiteindelijk kwamen we aan bij Arkadiy's deur aan. Ze keek kort naar me, waarna ik glimlachte en zij op de deur klopte. Het duurde niet lang voordat hij antwoordde, zijn zware stem was duidelijk te horen. Rustig deed ik de deur voor haar open. Ze zou wel naar binnen moeten nu, er was geen weg meer terug. "Alsjeblieft. " zei ik aardig en liet haar voorgaan waarna ik de deur achter haar dicht deed.
    Eenmaal binnen zag ik dat Arkadiy de gordijnen dicht had gedaan. Het was een stuk donkerder nu. Ik bleef rustig bij de deur staan en leunde er tegen aan. Voor het geval dat ze wilde weg rennen. Je wist maar nooit, een kat in het nauw maakt rare sprongen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    'Binnen,' zegt Arkadiy met een zware, donkere stem. Sergey doet de deur voor mij open laat me voorgaan. 'Alsjeblieft,' zegt hij vriendelijk. Met veel tegenzin loop ik naar binnen. Sergey loopt na mij naar binnen en sluit de deur. Ik kijk even achterom en zie dat hij bij de deur blijft staan en er tegen aanleunt. Shit. Wegkomen wordt nu al helemaal onmogelijk. Ik had hem net gewoon neer moeten slaan, mijn spullen moeten pakken en hier weg moeten gaan.
    Het valt me op dat de rode gordijnen dicht zijn, iets wat Arkadiy vast heeft gedaan. Het zorgt er voor dat het donker is in de kamer, wat me niet echt goed bevalt. Mijn blik glijdt nu naar Arkadiy, die een valse, geniepige grijns op zijn gezicht heeft staan waardoor er een lichte rilling over mijn rug loopt. 'U wilde me spreken?' vraag ik zo kalm en rustig als ik maar voor elkaar kan krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arkadiy, de boss.
    De deur werd rustig open gedaan en Raisa kwam als eerst binnen gelopen en Sergey volgde erna. Rustig bleef Sergey bij de deur staan en leunde tegen er tegenaan.
    'U wilde me spreken?' Vroeg Raisa op een kalme toon, maar ik kon zowat haar snelle hartslag duidelijk horen. Hierdoor werd mijn valse grijns nog gemener, als dit al kon.
    Kalm liep ik richting mijn bureau en bleef ervoor staan, een paar centimeters van Raisa vandaan. Mijn armen sloeg ik over elkaar heen en mijn ogen richten zich naar haar als een leeuw die zijn prooi in de gaten houdt. “Ik heb wat verontrustende dingen gehoord, Raisa.” Begon ik. Ik snoof spottend.
    “Je snapt dat ik hier geen zin in heb na de mislukte transactie.”
    Ik nam een hijs van mijn sigaret en blies toen vervolgens uit. Voor de spanning liet ik het even stil en wachtte ik even met wat ik wilde zeggen.
    “Weet jij waarom Sergey onderbaas is?” Ik wachtte met een vermakelijke maar toch ongeduldige blik op mijn gezicht op haar antwoord. Eigenlijk wilde ik haar meteen een ram geven, meerdere eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Khione, jij mag wel eerst reageren.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.