• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Nathan" zegt hij en hij steekt zijn hand uit. "Nathan Brooks" zegt hij. Ik pak zijn hand aan, die warm en stevig aanvoelt. "Anna Miller" zeg ik dan. Ik had wel eens van de naam Brooks gehoord, maar weet niet meer precies waarvan, dus laat ik het maar voor wat het is, voor ik mezelf straks voor schut zet. Ik kijk even om naar de dame achter de balie "Heeft u toevallig een plattegrond van de stad?" vraag ik dan met een glimlach en kijk dan weer naar Nathan. "Niet alle vrouwen zijn softy's, ik kan wel tegen een stootje" zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:33 ]

    Effie Atkins

    Even keek zij mij vragend aan, maar knikte dan toen toch. 'Is goed hoor,' zei ze met een glimlachje. Ze opende deur en we liepen samen naar binnen. Wanneer ik ook binnen was sloot zij de deur achter mij dicht en bleven wij zo staan. 'En nu?' vroeg ze. Even keek ik haar aan en haalde lachend mijn schouders op. Ik liep naar de tafel toe waar ik mijn bakje met ijs neerlegde en keek toen even bedenkelijk de ruimte rond.
    'Blijven staan,' mompelde ik zacht terwijl ik de tafel en wat stoelen aan de kant schoof zodat ik wat meer ruimte had. 'Ik zet het straks wel terug,' mompelde ik. Weer keek ik even de ruimte rond terwijl ik een beetje aan mijn achterhoofd krabde. Hier moest ik het maar mee doen. Met een klein glimlachje liep ik naar Katelynn toe en zette haar wat meer in het midden neer. 'Wist je al dat ik op ballet had gezeten?' vroeg ik met een glimlachje. Ik bewoog haar armen iets waardoor zij ze nu open hield. 'Je moet ze zo houden.' Tussen het praten door zat ik een melodie te neuriën. Met een klein glimlachje nam ik een afstandje van Khatelynn. Ik ging even op mijn tenen staan en besloot dat het beter was om mijn schoenen uit te doen, dat deed ik dan ook en zette die neer onder de tafel. Ik ging als eerst eventjes op tafel staan om daar een pirouette te maken. Vervolgens ging ik van tafel af en maakte ik wat sierlijke ballet pasjes om Katelynn heen. Terwijl ik 'danste' neuriede ik hetzelfde deuntje. Eventjes bleef ik zo doorgaan en keek eventjes vanuit een ooghoek of Katelynn haar armen nog wel open had. Ik glimlachte en zorgde ervoor dat ik voor Katelynn terecht kwam. Ik maakte nog een pirouette, één die iets anders was dan daarnet. Hier zag je duidelijk dat er iets ging gebeuren en dat gebeurde ook. Terwijl ik de pirouette deed ging ik dichter naar Katelynn toe en wanneer mijn rug naar haar toe was liet ik mij in haar armen vallen als een einde. Ik lachte zachtjes en keek Katelynn met een glimlachje aan.
    'Ik wist geen ander einde,' zei ik met een lachje.



    -Stiekem had ik dit als muziek tijdens het schrijven xd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Richard Brooks]
    "Anna Miller" zegt ze als ze mijn hand schud, een zachte warme hand. Ik houd daarvan, vrouwen met zachte handen. "Heeft u toevallig een plattegrond van de stad?" vraagt ze aan het meisje achter de balie. Ze kijkt me weer aan. "Niet alle vrouwen zijn Softy's, Ik kan wel tegen een stootje" zegt Anna met een grijns. "Een stootje" Herhaal ik langzaam en grijns een beetje. "En aan wat voor soort stootje moet ik dan denken?" vraag ik, weer met die speelse grijns. "Ik zat eigenlijk niet te denken aan een softy, bij de zin een vrouw van suiker...eerder iets heel erg smakelijk" Ik probeer mijn gezicht neutraal te houden, maar dat lukt niet en ik grijns mijn witte tanden toch bloot. "maar dat zal wel aan mij en mijn mannelijke hormonen liggen.."

    [ik reageer zo wss op me tel. ga pc afsluite morge weer vroeg op]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 22:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Een stootje" herhaalt hij langzaam en hij grijnst een beetje. "En aan wat voor soort stootje moet ik dan denken?" vraagt hij dan met een speelse grijns. "Ik zat eigenlijk niet te denken aan een softy, bij de zin een vrouw van suiker... eerder iets heel erg smaklijk." zegt hij en hij grijnst zijn tanden bloot. "Maar dat zal wel aan mij en mijn mannelijke hormonen liggen.." vervolgt hij dan en ik lach even.
    "Aan wat voor stootje dacht je?" vraag ik dan met een charmante glimlach. Ik haal ondertussen even een hand door mijn haar zodat mijn gezicht weer vrij is en niet de helft er voor hangt en in mijn gezicht kriebelt.

    [ik ga, moet morgen ook vroeg op]

    Maria Wolf.

    Ze verontschuldigen zich tegenover elkaar. Oh wat schattig. Misschien moet ik die twee maar een love suite aanbieden. Het gebrek aan personeel hier is om te huilen. Dit zou dan een topclass hotel moeten zijn.
    'Gelukkig maar dat u in orde bent,' zeg ik met nog steeds het feilloos geënsceneerde glimlachje. Ondertussen stelt de man zich voor als Nathan Brooks. Nope, niet dezelfde die wij achter slot en grendel hebben gezet. 'Heeft u toevallig een plattegrond van de stad?' vraagt de vrouw dan die eerder tegen de betreffende jongeman opbotste - op een zeer charmante manier uiteraard.
    'Uhm ik zal even voor u kijken.' Ik duik onder het bureau. Plattegrond. Waar hebben ze die dingen hangen? Mijn ogen flitsen naar een royale set lades. Ondertussen vang ik delen van haar stem op.
    'Niet alle vrouwen zijn softies,' hoor ik haar zeggen. Damn right girl. Ik word achternagezeten door een geesteszieke narcistische verkrachter annex moordenaar; mij hoor je ook niet klagen.
    Ik open er een hele set tegelijkertijd en voila, na een kleine zoektocht vind ik dan de plattegrond.
    'Gevonden, alstublieft,' zeg ik met een glimlach en overhandig haar het papier. Jammer dat ze geen koffie in de handen had, dat had een mooie vlek gegeven op dat dure pak van 'm!
    'Ik zat eigenlijk niet te denken aan een softy, bij de zin een vrouw van suiker...eerder iets heel erg smakelijk.' Ik trek mijn pokerface op, maar kan het toch niet laten om even mijn wenkbrauw de lucht in te laten wippen.
    '..maar dat zal wel aan mij en mijn mannelijke hormonen liggen..' Mannelijke hormonen? Praat me er niet van. Ik heb een incestzaak en een uit de kluiten gewassen Casanova tussen de kiezen, daar hebbie de handen vol an. Deze gast zal wen een of andere witteboordencrimineel zijn die in z'n vrije tijd naar Thailand gaat om goedkope hoertjes te ronselen. Of hij zit achter onschuldig goedlachs hotelpersoneel zoals ik. Haha, dat zou wat worden.
    'Wilt u zich inschrijven, meneer?' vraag ik op mijn meest beleefde toontje. Oh dit is een Oscar waard!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nathan Richard Brooks

    Anna lacht even. "aan wat voor stootje dacht je?" vraagt ze. Net als ik wil antwoorden vraagt het meisje achter de balie of ik me wil inschrijven. Dus glimlach ik naar haar. "nee dankjewel. Dat heb ik net al gedaan" Een vriendelijk meisje. De andere was ook al zo beleefd. Ik houd van vriendelijk personeel. Ben voor me werk al in heel wat hotels geweest. En ze zijn niet overal even vriendelijk. Daarom hecht ik meer waarde aan vriendelijk personeel. Moet onthouden flink fooi te geven. "aan wat voor stootje?" herhaal ik. Ik haal even mijn schouders op. "ligt eraan...."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore
    Kort schudt hij zijn hoofd op mijn spijtige blik, waar ik grotendeels dankbaar voor ben, aangezien ik weet hoe hij het bedoeld. Wanneer hij zachtjes zucht, laat ik mijn blik voorzichtig weer naar hem terug dwalen, waardoor ik zie hoe hij zijn ogen neerslaat. Er is een enorm ongemakkelijke sfeer tussen ons en ik ben klaarblijkelijk niet de enige die dat aanvoelt, Yuri ook. ‘Dus…’ mompelt hij en kijkt weer richting mij, waardoor onze blikken kruisen, aangezien ik alweer terug naar hem keek. ‘Hoe ging je gesprek eigenlijk?’ Voor een kort moment bekeek ik hem zelfs, op het ogenblik dat hij zijn ogen neer geslagen had. God, hij zag er zo goed, maar schuldig en ongemakkelijk, uit. Mijn klunzige en absurde aanwezigheid helpt niet echt hierbij, bedacht ik me.
          Oh, de vraag! Ik had direct willen antwoorden, maar wanneer hij zijn ringvinger in zijn mond deed en aan zijn nagel begon te knagen, waar al bijna niets meer van over is, kijk ik er kort naar. Dit is maar voor een seconde, aangezien ik hierna met mijn hand automatisch naar hem uitschoot en zijn hand vastpakte, waarna ik deze uit zijn mond haalde. ‘Wat had ik gezegd? Je moet niet op je nagels bijten, lieve–’ Zijn hand was warm, zacht en bovendien precies de aanraking waar ik naar verlangd had. Al was het iets simpels, dit deed al iets met me. Waarom wilde ik weer een soort koosnaampje noemen? Het is niet alsof alles weer goed is, stomme Ashley! Je verpest alles, echt alles. Hierbij liet ik dus ook snel zijn hand los en kneep hard in het kussen waar ik op zat, terwijl ik mijn blik ietwat verlegen af liet dwalen. Ik vond het raar dat hij deze kant in me naar boven bracht, aangezien ik werkelijk nooit echt verlegen bij hem had gedaan.
          Het had voor een klein moment de sfeer als vanouds terug gebracht, de oude vertrouwde sfeer, maar nu was daar gelijk niets meer van te herkennen. Ergens anders over beginnen zou waarschijnlijk een goed idee zijn nu, om ook deze actie te verbloemen. ‘Eh, het gesprek ging goed. Ik heb de baan, waarvoor je me al gerustgesteld had,’ vertelde ik hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ik heb mijn vinger maar een enkele seconde in mijn mond, aangezien ze gelijk met haar hand automatisch naar me uitschiet en mijn hand vastpakt, waarna ze deze uit ,ijn mond haalt. Ik kijk haar iets betrapt en schuldig aan, zoals ik altijd deed als ze me er weer eens op betrapte. "Wat had ik gezegd? Je moet niet op je nagels bijten, lieve–" Heel even word ik warm van binnen door deze bekende, liefdevolle routine. Maar als ze stokt in het koosnaampje dat ze wilde noemen, stokt mijn adem ook. Ze laat snel mijn hand los en knijpt hard in het kussen waar ze op zit, terwijl ze haar blik ietwat verlegen af laat dwalen. Een kant van haar die ik zelden meemaak, Ashley is geen verlegen type. Toch staat het haar enorm schattig, waardoor ik kort een vertederende uitdrukking op mijn gezicht krijg.
    "Eh, het gesprek ging goed. Ik heb de baan, waarvoor je me al gerustgesteld had." vertelt ze me, waarmee ze gelijk haar actie mee probeert te verbloemen. Ik zucht even, voor mij is het te laat. Het gevoel heeft mijn lichaam al over genomen en laat alles zwaar en drukkend aanvoelen. Het duurt even tot haar worden op mij ingewerkt zijn en ik knik even langzaam, waarna ik een flinke slok van de wijn neem en mijn glas neer zet. "Natuurlijk, ik had niets anders van je verwacht." zeg ik op een wat zakelijke toon, hoewel mijn stem lichtjes trilt en niet helemaal zo zelfverzekerd klinkt zoals hij altijd gedaan heeft. "Wie zou jou nou niet willen aannemen? Als ze je afwijzen, zijn ze gek. Strict zakelijk gezien, natuurlijk." vervolg ik. "Wil je iets eten?" zeg ik er snel achterna en ik sta al op om het eten erbij te pakken.


    Your make-up is terrible

    (Oopsie. :x)

    Ashley Jasmine Moore
    Yuri kijkt me iets betrapt en schuldig aan, zoals hij altijd deed als ik hem er weer eens op betrapte. Nu is hij echter weer terug bij af. Precies op het moment dat mijn adem stokte toen ik het koosnaampje noemde, stokte zijn adem ook, al kwam dit maar vaag bij mij binnen. Kort krijgt hij een vertederde uitdrukking op zijn gezicht, merk ik, toen ik mijn blik verlegen af liet dwalen. Het paste dan ook niet bij me. Ik had hem verteld hoe het ging, om de actie verbloemen, maar wanneer hij even zuchtte, besefte ik me dat het te laat was. Het was niet alsof ik dat niet al wist, ik was er nu dan ook prima achter gekomen dat ik deze avond alleen maar goed kon verknallen door de leuke acties die ik deed. Het leek zelfs alsof hij expres zuchtte om mij dit te laten weten, wat natuurlijk niet zo was, maar alles voelde nu gewoonweg heel drukkend en verward.
          Ik kijk naar hem terug en zie hoe hij langzaam knikt, waarna hij een flinke slok van de wijn neemt en zijn glas neer zet. ‘Natuurlijk, ik had niets anders van je verwacht.’ Zegt hij op een wat zakelijke toon, hoewel zijn stem lichtjes trilt en helemaal niet zo zelfverzekerd klinkt zoals hij altijd gedaan heeft. Mijn aandacht gaat nu echter meer uit naar zijn zakelijke toon. Ik miste de liefdevolle warmte erin, zoals we altijd tegen elkaar praatte, maar nu hoor ik enkel de zakelijke toon. Het laat een flinke pijnscheut door mijn hart gaan en mijn lichaam begint lichtjes te trillen, terwijl er een brok in mijn keel komt. ‘Wie zou jou nou niet willen aannemen? Als ze je afwijzen, zijn ze gek. Strikt zakelijk gezien, natuurlijk.’ Vervolgt hij. Ik zeg er niets op, wat moet ik zeggen? God, hij lijkt mijn zakenpartner nu wel, in plaats van mijn man – die ik trouwens steeds erger terug wil. ‘Wil je iets eten?’ Zegt hij er snel achterna en staat al op om het eten erbij te pakken.
          Automatisch doe ik mijn mond al open om te reageren, terwijl ik omhoog schiet en hierbij dezelfde kussen waarop ik wijn had gemorst naar achteren schoof en deze dus in een kaars terecht kwam. Dit kreeg ik al gelijk in de gaten, want er schoot een vlammetje op, waardoor ik mijn glas praktisch gezien in Yuri zijn handen drukte en snel neer dook om vervolgens het kussen te pakken en uit te slaan. ‘Fuck,’ murmelde ik nog opgelaten. Wanneer het gelukt was, zat er een zwarte plek op de bordeauxrode stof en kort keek ik hier weer even naar. Bordeauxrood was altijd zo’n mooie kleur en om de één of andere reden hielp dit mee aan mijn breakdown. Tranen begonnen nu echt op te wellen in mijn donkere ogen, terwijl ik langzaamaan naar boven kwam en mijn hoofd tegelijkertijd schudde. ‘Nee, nee…’ herhaalde ik de gehele tijd zachtjes, alsof er iets ergs gebeurd was. Dit was op het moment echter wel erg voor mij, het leek net alsof de bom nu eindelijk ontploft was vanbinnen.
          ‘Nee, ik kan dit gewoonweg niet,’ begon ik zachtjes, maar duidelijk genoeg voor Yuri om te horen, waarna ik met opwellende tranen in mijn ogen hem aankeek. ‘Het spijt me, maar ik kan het niet, al heb ik het geprobeerd. Het werkt niet, niets werkt. Eerst mors ik wijn op het kussen, dan stoot ik mijn glas bijna om, om vervolgens het kussen weer bijna in de fik te zetten. Het is zo’n mooie kleur,’ ratelde ik door, het laatst klonk echter iets verslagen, maar over het algemeen had ik de gehele tijd een gebroken stem gehad. Het was wel op sommige stukken ietwat verheven, en met de nodige handgebaren, maar ik kon er daadwerkelijk niet meer tegen. ‘En dan de hele tijd die drukkende, ongemakkelijke sfeer! Ik word er gek van, Yuri,’ Mijn handen grepen kort naar mijn hoofd, alsof ik hele erge hoofdpijn had, waarna mijn vingers zich in mijn donkere haar grepen. Hoewel mijn blik soms afdwaalde, keek ik hem soms met een gepijnigde, verzwakte blik aan. Het was dan ook duidelijk te zien nu dat ik tegen het toppunt aan zat en de dam gebroken was. Hierna liet ik mijn handen terneergeslagen naast me hangen en keek hem met een kwetsbare, beschadigde blik aan, alsof ik elk moment in kon storten.
          ‘Je hebt me echt pijn gedaan,’ kwam er toen over mijn lippen vandaan, iets wat ik eigenlijk niet had willen zeggen, maar anders dacht ik dat ik nog gekker zou worden. ‘Je bent vreemd gegaan, terwijl ik zelfs nooit en te nimmer heb ik gedroomd over vreemdgaan.’ Ik stak mijn ringvinger omhoog, waar de trouwring aan blonk. ‘Hierom. Vanwege dit symbool van vertrouwen en loyaliteit.’ Hierna deed ik mijn hand weer omlaag, mijn blik week niet af van de zijne. ‘Je bent de enige die ik ooit gewild had, nog steeds trouwens. Ik denk niet dat je weet hoeveel je voor mij betekent en toen ik de woorden van Katelynn hoorde, brak ik.’ Er kwam nu een duidelijke brok in mijn keel die maar niet weg ging, de tranen begonnen over mijn wangen te lopen. ‘Ik voel me zo buitengesloten, alsof ik niet genoeg voor je ben,’ Hierbij keek ik even weg, terwijl ik mijn tranen weer weg wilde vegen, maar ze gingen gewoon door. ‘Anders dan had je het wel alleen bij mij gehouden, maar ik ben blijkbaar niet goed genoeg voor je. Er zijn ook duizenden andere, mooiere vrouwen dan ik,’ snoof ik, terwijl ik het scherpe kantje eraan helemaal niet bedoelde. Ik voelde me gewoon onzeker, heel onzeker. Yuri kan dat als enige voor elkaar krijgen en daarom vervloek ik hem, aangezien ik dit niet wil voelen. ‘Ik wil je niet verlaten, omdat ik nog zo veel om je geef, maar hoe kan ik ooit weten dat je het niet nog een keer doet? Ik kan dan niet met een gerust hart leven, want dan vraag ik me telkens af waar je uitspookt. Het is zo verwarrend allemaal dat ik het zelf niet eens meer weet op het moment.’ Eindigde ik mijn zware verhaal, en je kon duidelijk zien dat ik er erg mee zat, want in mijn handen zaten afdrukken van mijn nagels, mijn ogen waren rood behuild en ik zag er gebroken uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Yuri Leith Bishop

    Ashley schiet omhoog en schuift haar kussen naar achteren. Ik krijg pas goed in de gaten dat er iets brand, als zij haar glas in mijn handen drukt en snel neer duikt om vervolgens het kussen te pakken en uit te slaan. Ondertussen zet ik het glas dat ze in mijn handen gedrukt heeft snel weg. "Fuck." murmelt ze nog opgelaten. Ik voel me een beetje nutteloos, omdat zij een brandje uit heeft gemaakt in haar korte jurkje en op haar hoge hakken, terwijl ik de man ben en alle kaarsjes neer gezet heb. Als het gelukt is, zit er een zwarte vlek op de bordeauxrode stof. Ik snap niet waarom de tranen ineens op komen wellen in haar donkere ogen, terwijl ze langzaam aan naar boven komt en tegelijkertijd haar hoofd schud. "Nee, nee…" herhaalt ze de gehele tijd zachtjes, alsof er iets ergs gebeurd is. "Ash, het is maar een kussen..." mompel ik, op een sussende toon.
    "Nee, ik kan dit gewoonweg niet." begint ze zacht, maar duidelijk genoeg voor mij om te horen, waarna ze met opwellende tranen in haar ogen mij aankijkt. "Het spijt me, maar ik kan het niet, al heb ik het geprobeerd. Het werkt niet, niets werkt. Eerst mors ik wijn op het kussen, dan stoot ik mijn glas bijna om, om vervolgens het kussen weer bijna in de fik te zetten. Het is zo’n mooie kleur." ratelt ze door en ik verstijf van haar woorden, het laatst klinkt echter iets verslagen, maar over het algemeen heeft ze de gehele tijd een gebroken stem gehad. Het is wel op sommige stukken ietwat verheven, en met de nodige handgebaren. "En dan de hele tijd die drukkende, ongemakkelijke sfeer! Ik word er gek van, Yuri." Haar handen grijpen kort naar haar hoofd, alsof ze hele erge hoofdpijn had, waarna haar vingers zich in haar donkere haar grijpen. Hoewel haar blik soms afdwaalt, kijkt ze me soms met een gepijnigde, verzwakte blik aan. Het is dan ook duidelijk te zien nu dat ze tegen het toppunt aan zit en de dam gebroken is. Hierna laat ze haar handen terneergeslagen naast zich hangen en kijkt me met een kwetsbare, beschadigde blik aan, alsof ze elk moment in kan storten. Dit breekt mij echter nog verder op, alleen is er niet veel van te merken van de buitenkant. Behalve dan dat ik niets meer zeg en haar aanstaar, terwijl ik haar woorden probeer te verwerken.
    "Je hebt me echt pijn gedaan." komt er dan over haar lippen vandaan, iets waardoor ik het gevoel krijg dat ik het niet meer aankan. Toch blijf ik stokstijf stil staan en luister ik verder. "Je bent vreemd gegaan, terwijl ik zelfs nooit en te nimmer heb ik gedroomd over vreemdgaan." Ze steekt haar ringvinger omhoog, waar de trouwring aan blinkt in het licht van alle kaarsjes. Ik draai mijn eigen ring lichtjes rond om mijn vinger hierdoor. "Hierom. Vanwege dit symbool van vertrouwen en loyaliteit." Hierna doet ze haar hand weer omlaag, haar blik wijkt niet af van de mijne. Ik begin me steeds meer te beseffen dat ik eigenlijk nooit een kans gehad heb, die was al vervolgen zodra ik voor het eerst vreemdging. "Je bent de enige die ik ooit gewild had, nog steeds trouwens. Ik denk niet dat je weet hoeveel je voor mij betekent en toen ik de woorden van Katelynn hoorde, brak ik." Er komt nu een duidelijke brok in haar keel die maar niet weg gaat, de tranen beginnen over haar wangen te lopen. Ik krimp in elkaar door haar woorden. "Ik voel me zo buitengesloten, alsof ik niet genoeg voor je ben." Hierbij kijkt ze even weg, terwijl ze haar tranen weer weg wilt vegen, maar ze gaat gewoon door. Ik begin lichtjes met mijn hoofd te schudden.
    "Anders dan had je het wel alleen bij mij gehouden, maar ik ben blijkbaar niet goed genoeg voor je. Er zijn ook duizenden andere, mooiere vrouwen dan ik." snuift ze met een scherp randje eraan. Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoeld maar gewoon onzeker is nu. "Ik wil je niet verlaten, omdat ik nog zo veel om je geef, maar hoe kan ik ooit weten dat je het niet nog een keer doet? Ik kan dan niet met een gerust hart leven, want dan vraag ik me telkens af waar je uitspookt. Het is zo verwarrend allemaal dat ik het zelf niet eens meer weet op het moment." eindigt ze haar zware verhaal, en ik kan duidelijk zien dat ze er erg mee zit, want in haar handen zitten afdrukken van har nagels, haar ogen zijn rood behuild en ze ziet er gebroken uit.
    Nu is het ook genoeg voor mij, ik kan niets meer aanhoren van dit. "Nee, nee, Ashley. Zo moet je niet denken. Dat mag niet." smeek ik haar zacht, waarna ik mijn hand uitsteek en haar tranen weg veeg, voor zover dat lukt. Daarna laat ik mijn arm weer slap langs mijn lichaam vallen. "Er zijn geen duizenden andere, mooiere vrouwen dan jou, ik ben nooit iemand tegen gekomen die ook maar ergens beter in is dan jou. Prent dat in je hoofd Ashley, je bent de geweldigste vrouw op aarde, de droom van elke man, mijn droom." Mijn stem klinkt als een zachte fluistering, terwijl ik mezelf bij elkaar probeer te houden om haar dit te kunnen vertellen. Toch spreek ik nu vanuit het diepste van mijn hart. Ik boor mijn blik in haar donkere ogen, om er zeker van te zijn dat ze het hoort en het begrijpt.
    "Het spijt me zo erg, maar daar heb je niets aan. Ik snap het als je nu besluit dat dit de laatste keer is dat je me wilt zien, al is het natuurlijk niet wat ik wil. Ik wil je niet in het onzekere laten zitten, je laten twijfelen over van alles en nog wat. Ik wil nog steeds alles voor je opgeven om je te laten zien dat ik me 100% voor je geef, zodat jij niet onzeker hoeft te zijn. Je bent mijn alles, ook al is het dom van mij hoe ik daarmee omgesprongen ben, alsof het niets is. Ik besef nu pas echt goed wat je voor mij betekent..." Ik probeer de duidelijk hoorbare brok in mijn keel weg te slikken en de tranen vullen mijn ogen ook, hoewel ik ze weg probeer te knipperen om sterk te zijn voor haar. "Ik ga je niet smeken om een kans of inspelen op je gevoelens, dat is oneerlijk. Je hoeft het ook niet nu te bepalen." mompel ik erachter aan. Het liefst wil ik haar in mijn armen trekken, maar mijn lichaam trilt ervan omdat ik het probeer tegen te houden.


    Your make-up is terrible

    [Pfft. Sorry voor de crappy post. Het lukte niet echt..]

    Ashley Jasmine Moore
    "Ash, het is maar een kussen..." mompelde hij nog, op een sussende toon over mijn reactie. Ik liet het enkel langs me heen gaan, omdat ik het niet meer aan kon. Op mijn eerste tirade zei hij niets, staart me alleen aan, terwijl ik weer verderga op mijn tweede tirade. Lichtjes begint hij met zijn hoofd te schudden nadat ik hem gezegd had dat ik me niet goed genoeg voelde. Ik voel me eerlijk waar zwak nu, hoe ik erbij staan en hoe mijn adem schokt. Hierna begint Yuri te spreken, hij had er duidelijk ook genoeg van. Misschien moet ik het niet toegeven, maar ik mis hem, ik mis zijn liefdevolle stem.
          "Nee, nee, Ashley. Zo moet je niet denken. Dat mag niet." smeekt hij mij zacht, waarna hij zijn hand uitsteekt en mijn tranen weg veegt, voor zover dat lukt. Daarna laat hij zijn arm weer slap langs zijn lichaam vallen. "Er zijn geen duizenden andere, mooiere vrouwen dan jou, ik ben nooit iemand tegen gekomen die ook maar ergens beter in is dan jou. Prent dat in je hoofd Ashley, je bent de geweldigste vrouw op aarde, de droom van elke man, mijn droom." Zijn stem klinkt als een zachte fluistering, terwijl ik de liefde erin hoor. Hij boort zijn blik in mijn donkere ogen, om er zeker van te zijn dat ik het hoor en het begrijp, maar ik wend mijn blik meerdere malen af. Het brak me alleen nog maar meer als ik hem aan zou kijken. "Het spijt me zo erg, maar daar heb je niets aan. Ik snap het als je nu besluit dat dit de laatste keer is dat je me wilt zien, al is het natuurlijk niet wat ik wil. Ik wil je niet in het onzekere laten zitten, je laten twijfelen over van alles en nog wat. Ik wil nog steeds alles voor je opgeven om je te laten zien dat ik me 100% voor je geef, zodat jij niet onzeker hoeft te zijn. Je bent mijn alles, ook al is het dom van mij hoe ik daarmee omgesprongen ben, alsof het niets is. Ik besef nu pas echt goed wat je voor mij betekent..." Hij probeerde de duidelijk hoorbare brok in zijn keel weg te slikken en de tranen vullen zijn ogen ook, hoewel hij deze weg probeert te knipperen.
          Het enige wat ik de gehele tijd dacht, was hoe erg ik wilde dat hij gewoonweg zijn armen om me heen deed, zodat ik zijn warme aanraking kon voelen. Het gevoel werd met elke minuut erger, zeker toen ik mijn blik op zijn gezicht wierp en deze bekeek. Stukje, voor stukje, en vervolgens bij zijn lippen uitkwam, welke nog steeds aan het praten was. Ik had gedacht sterk te zijn, maar ik ben het duidelijk niet. "Ik ga je niet smeken om een kans of inspelen op je gevoelens, dat is oneerlijk. Je hoeft het ook niet nu te bepalen." mompelt hij erachter aan. Ik wacht zwijgzaam af op zijn omhelzing die ik misschien helemaal niet krijg. Dat was het enige dat ik nu nog wilde, geen mooie woorden, maar zijn armen om mij heen. Toen deze echter niet kwam, keek ik kort naar zijn trillende lichaam, waarna ik weer mijn hoofd schudde. "Je snapt het niet.." Er kwam een diepe zucht uit mijn mond, om vervolgens een hand door mijn donkere haar te laten en om te draaien. "Misschien is het beter dat ik nu ga." Fluisterde ik zachtjes, terwijl de gevoelens dat ik een aanraking wil nog steeds sterker worden. Ik heb het echter opgegeven, ik kan niet wachten op iets dat toch niet komt. Hard beet ik op de binnenkant van mijn wang, waarbij ik al aanstalten maakte om weg te gaan. Ik realiseerde me dat dit zijn enige kans was, maar ik wilde niet nog meer instorten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ze wend haar mooie, maar rode ogen meerdere malen af van mijn blik. Ze bekijkt mijn gezicht, ik voel de huid branden onder haar ogen, tot ze bij mijn lippen uitkomt. Hierdoor kan ik aan het einde niet eens meer verder met praten, gelukkig weet ik er een einde aan te breien. De woorden lopen nu allemaal door elkaar in mijn hoofd. Ze wacht zwijgzaam af, maar er komt niet nog meer. Ik weet niet wat ze wilt horen of wat ik dan moet doen om het beter te maken. Daarna schud ze met haar hoofd, een angstaanjagend gebaar in mijn ogen, alsof ze me nu voorgoed afwijst, mijn woorden niet wilt aannemen en er een einde aan gaat maken. Ik probeer om niet weer in te storten, zoals de vorige keer. Ik moet overeind blijven en haar keuze accepteren, dat is wat bepaald is.
    "Je snapt het niet..." Het komt als een diepe zucht uit haar mond, om vervolgens een hand door haar donkere haar te laten en om te draaien. "Misschien is het beter dat ik nu ga." fluisterde ze zachtjes. Hard bijt ze op de binnenkant van haar wang, waarbij ze al aanstalten maakt om weg te gaan. Hoewel ik graag sterk was gebleven voor haar, kan ik dit eigenlijk niet hebben. Mijn geest verzwakt en mijn trillende lichaam neemt het automatisch over. "Ga alsjeblieft niet..." komt er smekend over mijn lippen heen, waarna mijn onderlip begint te trillen en ik er wa wanhopig op bijt. "Zeg me alsjeblieft wat ik kan doen om het te snappen, om het beter te kunnen maken. Je weet dat ik er alles voor doe." Voor ik het weet sta ik al naast haar en sla ik mijn trillende armen om haar heen, om haar tegen mij aan te duwen. Ja, het is egoïstisch, maar ik wil haar aanraken, haar omhelsen. Misschien is dit wel de laatste keer, maar die laatste keer wil ik mooi wel hebben. Het ziet er toch al niet goed uit, mijn enige kans lijkt al zijn te verlopen. Wat maakt dit dan nog uit?
    "Ga je nu voor altijd weg?" fluister ik zacht, gebroken en kapot. Ik heb het gevoel alsof ik in een nachtmerrie zit en dit elk moment voorbij kan zijn. Maar ik word niet wakker en dit zal niet voorbij zijn. Dit is allemaal mijn eigen schuld. Ik wikkel een donkere haarlok van haar om mijn vinger heen terwijl ik haar wanhopig, maar liefdevol tegen mijn brede borstkas aan druk. Het liefst laat ik haar niet gaan, maar als ze zichzelf los maakt, zal ik loslaten. Ik moet wel, ik kan niets tegen haar wil in doen. Dat maakt het er zeker niet beter op en ik hoop nog altijd dat het met de tijd beter word, dat ze me zal missen en terug zal komen, als ze nu weg gaat. En ik zal op haar wachten, voor de rest van de tijd die ze nodig zal hebben.


    Your make-up is terrible

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze liep naar de tafel toe en zette daar haar bak met ijs neer. Ze keek toen de ruimte door. Wat was ze van plan? "Blijven staan." mompelde ze zacht, terwijl ze de tafel en een paar stoelen aan de kant zet. "Ik zet het straks wel terug." mompelde ze. "Goedzo." zei ik lachend en bleef naar haar kijken.
    Met een kleine glimlach liep ze naar me toe en duwde mij meer naar het midden toe. Wat wilde ze doen? Ik werd langzamerhand echt verward. "Wist je al dat ik op ballet had gezeten?" vroeg ze met een glimlachje. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, maar nu wel." zei ik grinnikend. Ze duwde mijn armen open en vertelde me dat ik ze zo moest houden. Ik keek haar vragend aan, maar knikte toen.
    Ze begon een een melodie te neuriën en nam afstand van me. Ze ging op haar tenen staan en deed daarna haar schoenen uit, was vast makkelijker zonder. Ze ging op de tafel staan en maakte daar een pirouette. Ik keek een beetje angstig naar haar, wat nou als ze eraf viel?
    Hierna ging ze van de tafel af en maakte sierlijke ballet pasjes om mij heen. Ze bleef dezelfde melodie neuriën. Ze ging even zo door, telkens weer liet ze me trucjes zien en ik glimlachte breed naar haar. Ze deed het echt goed! Na een tijdje glimlachte ze naar me en begon aan een pirouette. Maar in plaats rechtop te blijven viel ze in mijn armen waarbij ze zachtjes lachte en naar me glimlachte. "Ik wist geen ander einde." zei ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. "Je bent echt gek." zei ik lachend.
    Ik zette haar weer neer en ging op de, niet verplaatste, bank zitten. "Goed gedaan hoor." zei ik lovend. Hierna rekte ik me uit en gaapte nog eens. "Ik denk dat ik straks eventjes ga slapen. Dit hele gedoe heeft me nogal uitgeput. Ik wil niet weten hoe moe Ashley wel niet zal zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mijn topic]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ashley Jasmine Moore
    "Ga alsjeblieft niet..." komt er smekend over zijn lippen heen. Het echoeëd na in mijn hoofd, steeds opnieuw. Eigenlijk had ik door willen lopen, omdat ik niet net zo zwak als eerder wilde zijn, maar in mijn ooghoeken zag ik hoe zijn onderlip begint te trillen en hij er wat wanhopig op bijt. Hierdoor kwam ik langzaam tot halt, luisterde naar zijn smekende woorden. "Zeg me alsjeblieft wat ik kan doen om het te snappen, om het beter te kunnen maken. Je weet dat ik er alles voor doe."
          Voor ik het door heb, staat hij al naast me en even kijk ik geschrokken naar hem op, maar wanneer hij zijn armen om me heen slaat, doe ik er niets tegen en verzacht mijn blik. Yuri duwt mij tegen zich aan, waardoor ik nu pas merk dat hij te veel deo op heeft. Het is een lekkere daar niet van, maar het brengt herinneringen bij me op van de eerste date. Volgens mij was hij toen degene die klunzig was, nu ben ik het. Hij heeft er echt veel voor gedaan, hij heeft er spijt van en wat ik ook doe of zeg, het is fout. Die kans moet hij krijgen, de bitch dat ik ben.
          Mijn gedachten en gevoelens raken door de war vanwege zijn omhelzing, de aanraking waar ik al de hele tijd op zat te wachten en naar verlangde. In plaats van dat we alleen maar elkaars hand even vastgehouden hadden, het voelde zo ongemakkelijk. "Ga je nu voor altijd weg?" fluistert hij zacht, gebroken en kapot. Deze toon breekt mij alleen maar verder, al heb ik deze beter dan de zakelijke toon waar hij eerder mee sprak. Door de omhelzing draaide ik me om in zijn armen, nadat ik een klein aantal minuten als bevroren stond. Mijn gezicht nestelde ik in zijn shirt, tegen zijn brede borstkas aan, terwijl ik de geur van hem rook. Het voelde zo vertrouwd in zijn armen, elke keer weer.
          Ik kon er niets aan doen, maar ik was nog steeds verliefd op deze man, hield nog altijd veel van hem. Misschien was ik wel een idioot, maar ik weet niet hoe ik het zonder hem zou kunnen redden. Hij wikkelt een donkere haarlok van mij om zijn vinger heen terwijl hij mij wanhopig, maar liefdevol tegen zijn brede borstkas aan drukt. Ik laat het hem doen, terwijl ik mijn armen om zijn middel sla, voorzichtig maar lichtelijk wanhopig. Ik lijk wel een kleine, gebroken meid en hij is de engel die me komt troosten, aan elkaar lijmen. "Ik wil jou." De tranen dwaalde nog steeds over mijn wangen heen, dit keer op zijn shirt. "Alleen jou."
          Mijn stem was een zachte, trillerige fluistering geworden tegen zijn borstkas aan. "Voor altijd." Mijn vingers grepen in zijn shirt, ik dacht dat ik dit eerder ook al bij hem had gedaan. "Ik houd van je." Mijn ogen kneep ik dicht, terwijl ik zacht verder huilde en me dichter tegen hem aandrukte, alsof hij degene was die elk moment weg kon lopen in plaats van ik. Alles van mij had gewoonweg gehunkerd naar een omhelzing van deze man, van Yuri, en nu kreeg ik die eindelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.