Harry Edward Styles
'Dat denk ik ook, en dan zou ik het er ook maar op houden' zeg ik met een glimlach. 'Oké, dan gaan we samen iets verzinnen en dan komen we inderdaad wel ergens op. Dat is ook heel lief van jou Lou' zeg ik en druk een kusje op zijn wang. 'Nou volgens mij win ik niet veel vaker maar ja, het zou wel kunnen laten we het erop houden dat we gewoon allebei wel is winnen' zeg ik met een glimlach. 'Ik maak me nu niet druk over dingen en anders kom ik gewoon naar jou toe. Ja precies, ze snappen gewoon niet hoe je het precies bedoeld of wanneer je er eigenlijk echt heel erg meezit, dat kan ik bij jou bijvoorbeeld gewoon aan je zien, aan je horen en gewoon hoe je je dan gedraagt. Hun zien ook niet altijd gelijk als er wat mis is, ook al is Liam daar soms wel best snel mee maar toch' zeg ik en knik daarna. ' Dat was inderdaad zo ongeveer wat je net zei' zeg ik met een glimlach. 'Dat weet ik ook wel bijna zeker, en als ze dat wel doen gaat dat me echt heel erg verbazen' zeg ik en kijk Louis aan. 'Ja maar hetzelfde denken is bijna altijd een groot voordeel' zeg ik grijnzend. 'Inderdaad, maar nu zijn we het alsnog eens' zeg ik grijnzend. 'Ja en voorlopig, komt niemand daar achter op de jongens na dan misschien maar de fans nog niet, dat is een ding wat zeker is' zeg ik met een glimlach. 'Ik denk het ook wel alleen ik weet het niet zeker' zeg ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Weet je dit is eigenlijk zorgen voor vanavond' zeg ik en glimlach even. Ik kijk hem aan als hij dat zegt. 'Ow wie dan?' vraag ik grijnzend en kijk hem daarna aan alsof ik echt niet weet wie. 'Mijn gedachten klopt toch bijna altijd' zeg ik grijnzend. 'Nou, niet echt omdat jij me aardig afleid, maar ik blijf toch nieuwsgierig' zeg ik. 'Gelukkig maar en ik vindt het ook helemaal niet erg' zeg ik met een glimlach. Ik grijns even als hij zegt dat die niks eraan toe te voegen heeft. 'Ik ook niet, maar nu moet ik me ook nog concentreren op de rest terwijl ik eigenlijk al mijn aandacht op jou wil richten' zeg ik met een lichte grijns en druk een lange kus op zijn lippen. Ik hou wel een oog geopend zodat ik kan blijven opletten. Ik verbreek de kus weer en concentreer me volledig op het water.