• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Dat denk ik ook, en dan zou ik het er ook maar op houden' zeg ik met een glimlach. 'Oké, dan gaan we samen iets verzinnen en dan komen we inderdaad wel ergens op. Dat is ook heel lief van jou Lou' zeg ik en druk een kusje op zijn wang. 'Nou volgens mij win ik niet veel vaker maar ja, het zou wel kunnen laten we het erop houden dat we gewoon allebei wel is winnen' zeg ik met een glimlach. 'Ik maak me nu niet druk over dingen en anders kom ik gewoon naar jou toe. Ja precies, ze snappen gewoon niet hoe je het precies bedoeld of wanneer je er eigenlijk echt heel erg meezit, dat kan ik bij jou bijvoorbeeld gewoon aan je zien, aan je horen en gewoon hoe je je dan gedraagt. Hun zien ook niet altijd gelijk als er wat mis is, ook al is Liam daar soms wel best snel mee maar toch' zeg ik en knik daarna. ' Dat was inderdaad zo ongeveer wat je net zei' zeg ik met een glimlach. 'Dat weet ik ook wel bijna zeker, en als ze dat wel doen gaat dat me echt heel erg verbazen' zeg ik en kijk Louis aan. 'Ja maar hetzelfde denken is bijna altijd een groot voordeel' zeg ik grijnzend. 'Inderdaad, maar nu zijn we het alsnog eens' zeg ik grijnzend. 'Ja en voorlopig, komt niemand daar achter op de jongens na dan misschien maar de fans nog niet, dat is een ding wat zeker is' zeg ik met een glimlach. 'Ik denk het ook wel alleen ik weet het niet zeker' zeg ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Weet je dit is eigenlijk zorgen voor vanavond' zeg ik en glimlach even. Ik kijk hem aan als hij dat zegt. 'Ow wie dan?' vraag ik grijnzend en kijk hem daarna aan alsof ik echt niet weet wie. 'Mijn gedachten klopt toch bijna altijd' zeg ik grijnzend. 'Nou, niet echt omdat jij me aardig afleid, maar ik blijf toch nieuwsgierig' zeg ik. 'Gelukkig maar en ik vindt het ook helemaal niet erg' zeg ik met een glimlach. Ik grijns even als hij zegt dat die niks eraan toe te voegen heeft. 'Ik ook niet, maar nu moet ik me ook nog concentreren op de rest terwijl ik eigenlijk al mijn aandacht op jou wil richten' zeg ik met een lichte grijns en druk een lange kus op zijn lippen. Ik hou wel een oog geopend zodat ik kan blijven opletten. Ik verbreek de kus weer en concentreer me volledig op het water.

    [Had hem al even klaar, vergeten op plaats reactie knopje te klikken-_- echt heel slim van me xd]

    ( Kan gebeuren xd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dan houden we het daar maar op, want als we heb allebei denken is het meestal ook zo zeg ik glimlachend en knik. 'Als we dan nergens op kunnen komen weet ik het ook niet meer. Ik ben blij dat je het zo lief vind, want dat is voor mij een reden om zulke dingen te blijven zeggen' zeg ik en grinnik door het kusje dat hij op mijn wang druk en zijn volgende woorden. 'Volgens mij wel, maar ja laten we het daar dan maar op houden want is wel waar' zeg ik lachend. 'Dan is het goed en zolang je dook maar onthoud dat je inderdaad met alles bij mij kunt komen. Ja dat is het inderdaad wel waar het op neer komt maar ze doen wel hun best om het te begrijpen. Het is tussen ons nu eenmaal anders en dat wij elkaar begrijpen en het als zien is gewoon mooi meegenomen. Ik denk dat Liam het gewoon het snelste doorheeft, maar ook niet alles doorheeft' zeg ik en knik. 'En hierbij zien we weer dat we elkaar snappen' zeg ik glimlachend. 'Ja ik weet het ook bijna zeker en anders zal mij ook heel erg verbazen' zeg ik en knik dan. 'Daar heb je een punt en ik heb niets gezegd dan' zeg ik grijnzend en knik dan nog een keer. 'Wij zijn het op een manier toch altijd met elkaar eens en zijn we dat niet dan zijn we dat alsnog' zeg ik glimlachend. ' Niemand behalve de jongens en dit is eigenlijk ook iets wat de fans niets aangaat, want wij hebben ook nog een privéleven' zeg ik en druk een kus op zijn neus. 'We gaan er gewoon vanuit dat het zo is' zeg ik en knik bedenkelijk. 'Ja dat is het wel, maar zo weten we wel wat we vanavond nu precies moet zeggen' zeg ik met een glimlach. ik kijk hem aan. 'Iemand die beter bekend is onder de naam Harry Edward Styles of Hazz' zeg ik glimlachend. 'Waarschijnlijk ken je hem wel' voeg ik er grijnzend aan toe. 'Jou gedachten kloppen altijd' zeg ik lachend. 'Dan hebben we toch een probleem, want je leid mij op dit moment ook af' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Dat komt mooi uit' zeg ik glimlachend en geef hem nog een kus. Ik kijk hem aan en grijns. 'Dat is lief van je, maar je kan je aandacht altijd op mij richten en misschien is het wel handig als je je ook deels op de rest concentreert' zeg ik en grijns als hij een lange kus op mijn lippen drukt. 'Je maakt het zo wel heel moeilijk voor me voor als we straks weer terug zijn allerliefst Hazz' zeg ik zacht als hij de kus weer verbreekt en zich op het water concentreert. Ik pak zijn hand vast en verstrengel mijn vingers met de zijne terwijl ik mijn blik ook op het water richt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Preies, als we het beide denken hebben we vaak wel gelijk dus dat zou nu ook wel zo zijn inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Nou we kunnen heust wel ergens opkomen, en ik ben blij dat je dat blijft zeggen want ik vindt het erg leuk om die dingen te horen' zeg ik met een glimlach. 'Ik ga er maar niet meer op in en hou het maar op allebei wel is winnen want anders gaat dit alsnog even door' zeg ik lachend. 'Dat onthoud ik echt wel, dat zou ik nooit vergeten en onthoud ook dat je altijd bij mij kunt komen hé, wat er ook is. Daar doen ze hun best voor inderdaad en het lukt ze vaak ook wel maar toch weer anders. Liam heeft inderdaad niet alles door maar alsnog wel veel maar wij hebben het gewoon sneller bij elkaar door.' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik en knik. 'Ach ja, we snappen elkaar toch altijd' zeg ik met een glimlach. 'Ach ze zullen ons vast niet gaan verbazen en gewoon gaan reageren hoe wij denken dat ze gaan reageren' zeg ik met een glimlach. Ik wist zeker dat de jongens niet moeilijk gingen doen, ik bedoel we waren wel beste vrienden en zover ik weet hadden ze ook niks tegen homo's, ik denk dat ze wel wat zouden zeggen dat het niet ten koste mocht gaan van de band maar dat gebeurde waarschijnlijk toch niet. Ik grinnik even als hij dat zegt en woel door zijn haar. 'Dan heb ik niks gehoord' zeg ik lachend. 'Ja, we zijn eigenlijk het gewoon altijd met elkaar eens, we vinden altijd wel iets om het met elkaar eens te zijn' zeg ik met een grijns. 'Inderdaad, en over dat privéleven heb je ook gelijk, ik heb soms al het gevoel dat de fans teveel weten' zeg ik en glimlach door de kus op mijn neus. ' Laten we dat maar doen ja' zeg ik met een glimlach. 'Ja oké dat is waar, dat moeten we natuurlijk ook wel weten' zeg ik terwijl ik even knik. Ik grijns even als hij mijn naam zegt en er daarna aan toevoegt dat ik hem waarschijnlijk wel ken. 'Ja die ken ik heel erg goed, en ik weet zeker dat die het heel erg lief vindt wat je net zei' zeg ik met een glimlach. Ik grijns even, 'Bijna altijd' verbeter ik hem met een knipoog. 'Ik leid je toch niet heel erg af' zeg ik onschuldig. Ik glimlach en knik even. 'Heel mooi' zeg ik. 'Dat probeer ik ook wel maar het gaat nogal al moeilijk om dat jij me best wel afleid' zeg ik grijnzend . 'Maar nu we dit kunnen wil ik er ook van profiteren dus ik ga er lekker door' zeg ik grijnzend en bijt even op mijn lip. 'En het wordt ook heel moeilijk voor mij' mompel ik en glimlach als hij mijn hand vast pakt en onze vingers verstrengelt. Ik breng onze handen naar mijn mond en druk een kusje op zijn hand. Ik glimlach even en laat ze weer naar de plek waar ze eerst waren gaan. Mijn blik hou ik bij het water en geef nog wat meer gas waarna ik even grijnzend naar Louis kijk maar al snel weer terug naar het water.

    [ga even douchen en alles doen, heb vanav verjaardag blijf daar slapen dus reageer dan niet meer, weet niet of ik morgen tijd heb om te reageren:/]

    ( Okeey is goed en maak niet uit..ik weet eigenlijk ook niet of ik morgen kan reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Aah oké, nou dan zien we dat wel xD, en anders gaan we zondag gewoon veder;)]

    [HELP! Ik kan eindelijk mijn inlognaam wijzigen, maar kweenie hoe.... Help me... Ik zeg tegenwoordig holy mirror of holy carrot...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik verwaarloos deze RPG. -_- Ik voel me slecht.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Je voelt je vast niet meer slecht als je me zou willen helpen met mij inlognaam ... Ik kan echt niks bedenken....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Fluid schreef:
    [HELP! Ik kan eindelijk mijn inlognaam wijzigen, maar kweenie hoe.... Help me... Ik zeg tegenwoordig holy mirror of holy carrot...]


    [Kan je gen nieuwe naam bedenken? of bedoel je anders?]

    [Ik ben daar heel slecht in... ik weet dan iets, dan is ie al bezet, of dan is ie net niet leuk genoeg.... Deze vond ik voor even leuk, maar nu dus niet meer.... Maar ik moet nu eten..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Als je me nou eens zegt wat je ongeveer wilt hebben? Met wat moet het te maken hebben?(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wiat voor thema wil je zeg maar? 1D of zo?]