• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Woah, topic 12 0.0 in een week van 8 naar 12 gegaan 0.0]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (We praten ook te veel.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Yeup dat klopt...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Dit gaat echt heel erg snel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja indd]

    ( Helloww

    Zeg Lindsey zou je me morgen alsjeblieft willen helpen/meegaan)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Met het verven? Ja natuurlijk! Ik heb wel veel te doen maar ik wil mee als we winnen dus help ik mee ! Ik zal zo ff met Elena en Niall reageren...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ook met verven maar het ook iemand nodig die mij gaat helpen met hints xD want mag voorlopig niet praten en heb nog steeds geen stem. Moet er morgen voor naar de dokter en dit gebeurd dus als je last heb van stress en het kan een half jaar duren in het ergste geval. maar ga gewoon uit van een week :| Maar het wend alleen het ergste is dat ik morgen gesprek het met van Houte )

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 15:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Liever niet, want ik geef toch liever gewoon antwoord op wat je zegt. Sprakeloos mag dan wel een paar keer voorkomen, maar te vaak word ook niet leuk' zeg ik glimlachend. 'Dat heb ik dus ook en het blijft altijd handig. Net als het feit dat we elkaar meestal zonder woorden ook begrijpen' zeg ik. 'Ik ben gewoon blij dat je bijna altijd hetzelfde denkt, want dat maakt sommige dingen gewoon een stuk makkelijker en voor mijn plannen moet je toch nog even geduld hebben' zeg ik zacht en glimlach dan. 'Gelukkig maar en mij zal het ook niet gaan vervelen. Langzaam zal het een soort van gewoonte worden' zeg ik en druk nog een kus op zijn neus. 'En daar is het bewijs dat dat zo is' vervolg ik lachend en knik dan. ' Het is dan inderdaad een beschrijving van ons beide' zeg ik en kijk hem met een pruillip aan als hij in mijn zij prikt. 'Niet eerlijk' zeg ik, maar al snel verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht. 'Daar ben ik heel erg blij mee Hazza' zeg ik en merk dat zijn glimlach ook breder word. Ik grijns als hij ook een hap van de aardbei neemt en zijn lippen gewoon op de mijne drukt. Hazza is gewoon perfect. Op sommige momenten vervloekte ik het beroemd zijn gewoon, maar op de meeste momenten ben ik gewoon blij dat het allemaal zo gelopen. Dit is er een van, want als het niet zo as had ik hem waarschijnlijk nooit ontmoet. Mijn glimlach word alleen maar breder en kijk Hazza aan en niet veel later sluit ikzelf ook mijn ogen.

    (Bam dan is het nu tijd om over te schakelen naar mijn laptop aangezien het op mijn telefoon vervelend typen is en er waarschijnlijk ook aardig wat spellingsfouten instaan )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Moeten ligt op het kerkhof." zeg ik meteen, waarna ik eventjes frons. Ik had gewoon iets tegen 'moeten'. Niks moet, alleen doodgaan. "En ik ken jou beter dan Liam. Ik weet bijvoorbeeld van jou dat je een obsessie hebt voor eten, en van Liam weet ik niks."
    Ik bijt op mijn lip als hij over mijn 'vriendin' begint. Niet dat ik die niet had hoor, maar mijn vriendin woonde momenteel niet in Miami. Ik had haar ook al een lange tijd niet meer gesproken. "I-Ik was niet bij een vriendin geweest... Ik was gewoon op een... speciaal plekje voor mezelf. Daarna ben ik naar huis gegaan. Ik had wel tegen Zayn gezegd dat ik naar haar toe ging, maar dat zei ik alleen maar omdat hij me anders niet zou laten gaan. Hij vertrouwde me volgens mij niet alleen." leg ik uit, waarna ik mijn oren spits om te luisteren of ik inderdaad een kat hoor.
    "Hoe kom je nou erbij dat je Snowwhite hoort?" vraag ik verbaasd, waarna ik opsta en aan de trap ga staan om te luisteren.
    Ik hoorde haar in ieder geval niet... Nou ja, als het tijd is voor haar om te eten staat ze zo meteen toch wel beneden om vervolgens op de bank te springen en iedereen te gaan vervelen totdat ze haar eten heeft gehad.
    "Hoe laat is het eigenlijk?" vraag ik dan maar.


    Niall James Horan.

    'Oké, dan moet ik niks, ook goed. Ik heb helemaal geen obsessie voor eten, ik heb gewoon altijd honger, that's it. Wanneer ik eten heb is het van mij en weeje gebeente als je dat probeert te eten. Een keer probeerde Zayn mijn laatste chips te eten, nou dat heeft ie geweten, zijn hand smaakt niet lekker, zal ik je zeggen' zeg ik in de hoop dat ze hier om gaat lachen. 'Louis heeft dat ook ooit geprobeerd, negeren is ook effectief, ik had een uur niet tegen hem gepraat tot hij zijn excuses aanbood. O, en wat je van Liam moet weten, is zijn voor liefde voor zijn schildpadden, die zijn zowat heilig. Dus nu weet je ook wat over Liam.' vertel ik haar. Ik wil vragen waarom ze niet bij haar vriendin was geweest, maar dat kan ik maar beter achterwege laten. 'O, ja dat kan ook, ben je wel goed thuis gekomen dan? Je bent in ieder geval thuis gekomen, maar verder is er niks gebeurt? Ik denk niet dat Zayn je niet vertrouwde maar gewoon ongerust was om je. Je was immers heel erg verdrietig, gewoon bezorgdheid dus' leg ik haar uit. 'Ik hoorde een geluid, dus dacht ik dat het misschien je kat was. Het zou toch kunnen?' lieg ik. Ik had haar kat niet gehoord en al helemaal geen geluid wat daar op zou kunnen lijken. Het was nog vroeg, dus het zal rond tien uur zijn of iets dergelijks. 'Het is tien over half tien' roep ik nadat ik op mijn telefoon heb gekeken om de tijd te weten te komen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Oh ja haha, moet ik als tolk mee gaan naar van Houte xD haha, okee, waarom gaat alles bij jou eigenlijk kapot? Je hebt al 4 school tassen gehad ofz, je laptop was kapot plus de w toets was er van af, je telefoon laat los.. hoe krijg je het allemaal voor mekaar?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Maak mij niet uit, want ik moet onder een van de lessen en weet niet of je zin hebt om er een te missen. Moet trouwens ook naar de dokter en weet niet hoe laat. Weet ik niet maar dit is gewoon puur stress en een keelontsteking. En heb geen idee hoe dat allemaal kan, maar het is gewoon zo. Laat die alsjeblieft na een week over zijn een geen half jaar, want dat hou ik echt niet voel xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee we zullen morgen zien, ik ben bezig met een reactie van Elena :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ja daarom en is goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Daar heb je gelijk in, maar af en toe is het wel leuk' zeg ik en grinnik even. 'Ja, we hebben gewoon een speciale band met elkaar als het om dat soort dingen gaat' zeg ik met een glimlach. 'En dat is best wel handig' vervolg ik met een glimlach. 'Het maakt inderdaad veel dingen veel makkelijker en Je weet toch dat ik weinig geduld heb boobear' zeg ik met een pruillipje maar knik toch. 'ik zal er op wachten hoor' zeg ik met een glimlach. 'Dat denk ik ook, en dat vindt ik helemaal niet erg'zeg ik met een grijns. 'Wat is niet eerlijk?' vraag ik en prik hem in zijn zij. 'Dit?' vraag ik grijnzend en begin dan te lachen. 'Sorry boobear'lach ik en kijk hem aan.Ik glimlach breed tegen zijn lippen en sluit mijn armen om hem heen. Ik woel nog een keer door zijn haar. Ik was echt blij dat ik mee aan xfactor gedaan had, en dan had ik het nog niet eens over wat ik ermee bereikt heb maar gewoon alleen omdat ik daardoor Louis heb. De jongen die alles voor me betekent waar ik gewoon niet zonder kan leven. Ik was zo blij dat ik had meegedaan anders had ik hem waarschijnlijk nooit ontmoet maar dat is iets waaar ik nu echt niet aan wil gaan denken. Ik heb Louis wel en dat is geweldig!