• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Ikke goed zijn in namen bedenken!:| Ik heb vandaag trouwens schandalig gewinkeld...

    -MirrorMalik. (Die had ik ook al verzonnen voor xHungryNiall.xD)
    -LxZayn. (Jouw naam begon toch met een L?:$)
    -LxMalik.
    -VeinxZayn. (Omg, dat rijmt.:P)
    -xBlackcomb. (Hij heeft zwart haar...:$)
    -xMissMalikx.
    -Ikkeweetgeennaammeer.)


    (Die eerste klinkt inderdaad bekend xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik vond hem anders leuk verzonnen.xD Zelf ben ik fan van Louis en Harry hun bromance naam dus heb ik daar mee geknutseld.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Je bent idd goed met namen bedenken! En eughm nou.., ja... eughm nou eughm ja.... kweenie... misschien had je m al af... Mmm.. Ik vind VeinxZayn leuk.. hoe zou die om gedraaid zijn?? (Dat ijdel zijn hebben we gemeen... :$) ZaynxVain ??? Hmmm ja pretty awesome..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (Ik vond hem anders leuk verzonnen.xD Zelf ben ik fan van Louis en Harry hun bromance naam dus heb ik daar mee geknutseld.:P)


    ( Ja dat was die zeker en de bromance tussen Haary en Louis is inderdaad leuk en zag net je nieuw rpg en klinkt heel erg leuk)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 18:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [Je bent idd goed met namen bedenken! En eughm nou.., ja... eughm nou eughm ja.... kweenie... misschien had je m al af... Mmm.. Ik vind VeinxZayn leuk.. hoe zou die om gedraaid zijn?? (Dat ijdel zijn hebben we gemeen... :$) ZaynxVain ??? Hmmm ja pretty awesome..]


    (Ik zeg niet over het ijdel zijn xD en die moet je zeker doen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (AAH! Ik schreef Vain verkeerd. Omg, foute vertaling... Volgens mij betekent mijn vertaling ader.:| Even veranderen, anders faal ik.:P
    Oh, ja.xD Ik kreeg het idee omdat ik een geweldig mooi gebouw zag en dat bleek een school te zijn geweest. En toen dacht ik: Hey, hoe zouden beroemdheden nou eigenlijk op school hebben gezeten?
    Toen onstond dit.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Thank you so very much! En ja, mijn naam begint met een L hihi :).... Ja nou laat me lekker....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (AAH! Ik schreef Vain verkeerd. Omg, foute vertaling... Volgens mij betekent mijn vertaling ader.:| Even veranderen, anders faal ik.:P
    Oh, ja.xD Ik kreeg het idee omdat ik een geweldig mooi gebouw zag en dat bleek een school te zijn geweest. En toen dacht ik: Hey, hoe zouden beroemdheden nou eigenlijk op school hebben gezeten?
    Toen onstond dit.(A))


    ()Ik vind hem echt heel erg leuk en je namen zijn trouwens wel allemaal leuk bedacht)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Het is wel goed :) haha xD Het betekend ijdel EN ader :)]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 18:57 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Je maakt het trouwens wel moeilijk met beroemdheden kiezen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oh... Ja, ik dacht dat het handiger was dat iedereen zelf kon kiezen, andes zou ik natuurlijk weer heel One Direction er gaan neerzetten en dan heb ik problemen met Beliebers omdat ik Justin niet echt mag. Justin Bieber is trouwens van de trap gevallen op zijn concert.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Oh... Ja, ik dacht dat het handiger was dat iedereen zelf kon kiezen, andes zou ik natuurlijk weer heel One Direction er gaan neerzetten en dan heb ik problemen met Beliebers omdat ik Justin niet echt mag. Justin Bieber is trouwens van de trap gevallen op zijn concert.xD)


    ( Haha het is wel waar en mag ik Louis dan reserveren *Kijk met puppy ogen* en die kans zou er dan inderdaad inzitten, maar nu is er ook weer een kans dat die alsnog bij komt. Ik had het inderdaad gehoord en gaat echt goed met hem)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb echt wat met Louis tegenwoordig en waarom zeggen mensen toch dat ik op hem lijk. Nu hoorde ik het gister weer bij de ortho xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jij mag Louis reserveren, ja.:P Ach ja, dan kan ik met mijn personage Justin lekker irriteren.xD Ik twijfel nog over mijn beroemdheid, maar heb wel al besloten dit keer geen One Direction te doen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Jij mag Louis reserveren, ja.:P Ach ja, dan kan ik met mijn personage Justin lekker irriteren.xD Ik twijfel nog over mijn beroemdheid, maar heb wel al besloten dit keer geen One Direction te doen.(A))


    (Yeahh dan ga ik Louis zo weer een keer invullen :P haha dat moet je dan zeker doen. Mhm het is ook een moeilijk keuze en zeker als je deze keer geen One Direction kies...mhm welke artiesten vind je leuk?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer