• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P

Reading a good book is like taking a journey.

[Echt omg... eerst Ei, toen Gamze en nu Melis.... dit is kut, er komt sowieso een meisje die wij niet kennen, en die gaat kijken met Norbert of er nog iemand kan komen(die wij niet kennen) om het toch door te laten gaan.....]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Fluid schreef:
    [Echt omg... eerst Ei, toen Gamze en nu Melis.... dit is kut, er komt sowieso een meisje die wij niet kennen, en die gaat kijken met Norbert of er nog iemand kan komen(die wij niet kennen) om het toch door te laten gaan.....]

(Sorry dat ik het zeg maar van Ei vind ik het best een vreemde reden en het is echt raar dat iedereen afzegt...okeey is goed en wat is anders de bedoeling (als Norbert niemand meer kan vinden?))

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Dan vervalt het thema enzo.... ik ga nu even foetsie, over een half uur ben ik er denk ik weer... Ik heb alle info door gestuurd...]

Harry Edward Styles
    'Nee daar heb je ook weer gelijk in' geef ik hem gelijk en glimlach. 'Gelukkig niet nee' zeg ik lachend. 'Ja, ik denk dat hij dat gedaan heeft maar dat maakt me niet uit zoals jij al zei die weten het toch al' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik en kijk hem aan. 'Alsof jij vaak verlegen bent' lach ik en kijk hem aan. 'Precies het blijft toch fijn af en toe te horen dat het zo blijft' zeg ik met een knikje en kijk Louis aan. 'Nou oke, dan is het zeker lang genoeg' verbeter ik mezelf lachend. 'Ja natuurlijk maar ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat er geen probleem van wordt gemaakt' zeg ik en glimlach even. 'precies' zeg ik met een glimlach en sla mijn armen even om hem heen om hem terug te knuffelen. 'Ik probeer die gedachte ook uit me hoofd te zetten Lou alleen het gaat gewoon moeilijk' mompel ik en kijk hem aan. 'Je hebt ook gelijk, zoals altijd' zeg ik en kijk hem aan. 'Nou daar hoef je niet veel voor te doen, want eigenlijk bijna altijd als ik je zie komt er al een glimlach op mijn gezicht' zeg ik met een glimlach. 'We moeten ons ook niet heel anders gaan gedragen, maar we moeten alleen niet te vaak in openbaar kussen, dat gaat opvallen' zeg ik en kijk hem aan. 'Er zijn inderdaad zat van die foto's' mompel ik en grinnik even. 'Mooi dat je er blij mee bent want deze verlaat voorlopig mijn gezicht niet meer ' zeg ik met een grijns en kijk hem aan. 'Nou Lou, graag want ik wil het liever zelf ook vergeten. maar zeg maar wat we gaan huren' zeg ik als we voor het kraampje staan. Ik druk een folder in Louis hand. 'Je kan anders ook nog wel even kijken en ik betaal' zeg ik met een glimlach. Achter ons staat een bankje en ik ga zitten. Ik trek Louis op mijn schoot en zet mijn kin op zijn schouder. 'of weet je het al?'

Zayn Jawaad Malik

'Nu je het zo zegt klinkt dat eigenlijk best wel logisch, maar het zal ook niet altijd net zo gemakkelijk gaan als gezegd en bij jou in de straat wonen klinkt niet verkeerd, want dan had ik je al veel eerder leren kennen' zeg ik en een grijns verschijnt op mijn gezicht als ze bloost. 'Je bent schattig als je bloost' zeg ik en druk een kus op haar neus. 'Ik gebruik gewoon heel veel gel, goede kam, spiegel en een hoop geduld dus er is geen geheim dat algemeen bekend moet worden en op internet moet komen te staan. Dat is trouwens de waarheid, want er zit echt geen geheim achter' zeg ik lachend en kijk even hoe ze met mijn vinger speelt. Vervolgens kijk ik haar weer aan en glimlach. 'Niet alleen als we op tour zijn en je wend er na een tijdje wel aan, maar dat betekent niet dat het altijd even smakelijk is om te zien. Ik weet ook niet hoe hij het voor elkaar krijgt, maar dat wil ik liever niet weten ook. maar om ook even terug te komen ik had een plan..tenminste als jij nog geen plan hebt en daar kom je vanzelf wel achter, want anders is het geen verassing meer' zeg ik lachend. Met een vragende blik kijk ik haar aan en haal mijn schouders op als ze zegt dat het niet nodig is. 'Je hoeft me niet te bedanken, want het is gewoon zo en dat is lief van je' zeg ik en sluit dan zelf ook mijn ogen.

Louis William Tomlinson

'Komt omdat een van ons het zegt en dan klopt het altijd' zeg ik grijnzend. 'Oke laten we het onderwerp problemen gewoon even vergeten, want dat is nu niet echt een goede combinatie met dit allemaal' zeg ik lachend. 'Het is allemaal gewoon zo voorspelbaar geworden, maar als de andere het niet wisten zou ik het ook niet meer weten' zeg ik nog steeds lachend en kijk hem aan. 'Normaal niet, maar de laatste tijd komt het veel vaker voor' zeg ik en knik. 'Dat zijn ook weer gewoon van die woorden die zorgen voor een glimlach op je gezicht' zeg ik glimlachend en grinnik als hij zich dan lachend verbetert. 'Ja dat zijn inderdaad de juiste woorden' zeg ik lachend. 'Weet ook bijna zeker van niet, maar er zullen misschien wel weer verschillende plannen komen en dan weer een discussie welke het beste is' zeg ik. 'Fijn om te horen' zeg ik en glimlach als hij ook zijn armen om me heen slaat om me terug te knuffelen. 'Ik weet dat je het probeert en dat het moeilijk is Hazz, maar ik heb vertrouwen dat je dat kunt' zeg ik zacht. 'Het is een kwestie van luisteren en alles wat gezegd is samenvoegen, net als jij ook ook doet' zeg ik glimlachend. 'Dat is fijn om te horen en toch doe ik er alles aan om als dat niet zo is je toch weer te laten lachen' zeg ik en knik. 'Dat komt wel goed, maar je geeft me el een onmogelijke opdracht hoor. Ik bedoel kijk en luister naar je en dan snap je wwat ik bedoel, maar ik zal mijn best doen' zeg ik met een onschuldig glimlach. 'Je gaat niet zeggen dat je die foto's erg vind of wel?' vraag ik zacht en toch wel een twijfelende ondertoon. 'Kijk dat zijn de woorden die ik wilde horen' zeg ik glimlachend en kijk hem ook weer aan. 'Komt wel goed en heb wel wat ideeën die kunnen werken' zeg ik en kijk even naar de folder die ik in mijn handen gedrukt krijg. Zijn woorden dringen tot me door en schud mijn hoofd. 'Jij hebt genoeg betaald en deze keer betaal ik' zeg ik met mijn blik nog steeds op de folder gericht. Ik kruip dichter tegen Harry aan als hij me op zijn schoot trekt en wijs naar een plaatje op de folder. 'Wat dacht je van die boot? Dan is er altijd nog de mogelijkheid om te zwemmen'

[reageer zo even, ga alvast even pyamaa aantrekken]

(Is goed)

[Klaar! Reactie komt xD]

[Ik ga NL nog maar even heel goed doornemen, morgen tussentoets.. Ik moet alles gewoon tot op de punt kunnen uitleggen (Spelling regels enzo...) Dus ik reageer morgen wel....]

Harry Edward Styles
    'Tuurlijk een van ons heeft altijd gelijk' zeg ik met een grijns en knik daarna. 'laten we dat inderdaad maar doen' stem ik in. 'Ze weten het zozio wel, ze hebben ons gezien weet je nog wel' mompel ik en kijk hem aan. 'Dus als ze het nog niet weten dan weet ik het ook niet meer' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en grinnik. 'Ik vindt het wel meevallen, volgens mij ben je helemaal niet zo vaak verlegen' zeg ik en kijk hem aan. Ik knik even, 'Dat brengen ze inderdaad, vooral als het gezegd wordt door iemand waarvan je heel veel van houdt' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even en luister wat hij daarna zegt. 'Ja daar heb je gelijk in, maar ik denk dat we der wel met ze alle uitkomen en dat het echt wel allemaal goed komt en dat wij het gewoon kunnen vertellen' zeg ik met een glimlach. 'Dankje Lou' zeg ik daarna zacht en druk een kus op zijn wang. Hij is gewoon zo lief, alles wat die nu zegt en doet. 'Het gaat me ook wel lukken' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even en knik. 'Dat doe ik inderdaad ook ja' zeg ik met een lachje. 'Daar ben ik erg blij mee, want als iemand dat kan lukken ben jij het wel' zeg ik met een glimlach. ik grinnik en kijk hem aan. 'Denk je dat dat voor mij niet moeilijk is dan?' vraag ik en kijk hem aan. Ik schud mijn hoofd lichtjes. 'Nee niet echt' mompel ik en kijk voor me uit. Ik glimlach even als hij dat zegt. 'Nou voer die maar gauw uit dan' zeg ik en grinnik even. Ik kijk hem aan en knik dan. I; Ik weet toch dat als ik tegen je inga ik het verlies' zeg ik lachend en kijk daarna naar de boot. Ik glimlach en knik. 'Dan kopen we gelijk die snorkel's dan kunnen we ook nog een beetje kijken' zeg ik en wijs naar de snorkel's die bij het kraampje liggen. Ik geef Louis een zetje waardoor hij naast me op de bank beland en ik sta op. Lachend steek ik mijn hand naar hem uit zodat ik hem rechtop kan trekken.

Louis William Tomlinson

'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen, want het is al vaker gebleken dat het gewoon zo is' zeg ik glimlachend. 'Ik weet nog geneens meer hoe we op het onderwerp zijn gekomen, maar dat maakt niet uit ook want er zijn genoeg andere onderwerpen' zeg ik lachend.'Oh ja dat is waar ook en als ze het dan niet doorhebben weet ik het ook echt niet meer' mompel ik.'Nu ik jullie allemaal ken valt het inderdaad wel weer mee en kan ik gewoon mezelf zijn, maar sommige woorden en dingen zorgen er toch voor dat de verlegenheid weer terug komt al laat ik dat niet altijd merken' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem aan en mijn glimlach word alleen maar breder. 'Daar sluit ik me helemaal bij aan en het blijft gewoon lief' zeg ik zacht en knik dan. 'We komen er altijd uit, dus waarom zou het deze keer niet lukken? Daarbij hoop ik echt dat we het snel kunnen vertellen, want dit is gewoon een soort van onmogelijk' zeg ik nog net zo zacht en kruip nog iets dichter tegen hem aan. 'Graag gedaan Hazz' zeg ik glimlachend. 'Ik doe en zeg het graag' voeg ik ernog aantoe.'Daar twijfel ik ook niet aan, want er is nog nooit iets geweest wat je niet is gelukt' zeg ik en kijk hem aan. 'Zie je dat we elkaar gewoon te goed kennen' zeg ik lachend. 'Ik ben blij om te horen dat je zoveel vertrouwen in me hebt en doe mijn best' zeg ik. 'Voor jou is het net zo moeilijk als voor mij' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Hazz je klinkt niet echt overtuigend' zeg ik zacht. 'Je weet dat je altijd alles tegen me kan zeggen he?' vraag ik voor de zekerheid. Ik grinnik bij het horen van zijn woorden en knik. 'Goed dat je dat doorhebt, want dat bespaard ons een hoop tijd' zeg ik lachend.'Je hebt weer een keer een geweldig idee' zeg ik als hij begint over de snorkel's en kijk even kort naar het kraampje. Voor ik nog wat kan zeggen of doen zit ik naast hem op het bankje en kijk hem met een pruillip aan. 'Nou ik zat net zo lekker' zeg ik teleurgesteld. Mijn bui verandert al snel weer als hij opstaat en lachend zijn hand naar me uitsteekt. Heel even trek ik een bedenkelijk gezicht, maar pak dan al snel zijn hand vast en glimlach.

Harry Edward Styles

Ik knik even en grinnik daarna. 'Ach, ik weet wel vaker niet meer hoe we op een onderwerp zijn gekomen, maar dat maakt niet uit en we hebben inderdaad genoeg onderwerpen' zeg ik met een glimlach. 'Dan klopt er gewoon iets niet' zeg ik lachend. Ze hebben ons zien zoenen dus dan moesten ze het wel weten toch. 'Soms heb ik wel door dat je verlegen bent, maar zo vaak ben je het niet hoor, in iedergeval in het begin was je het veel meer' zeg ik lachend. Ik knik even, 'Het blijft inderdaad lief' zeg ik met een glimlach. 'Precies, we komen er echt wel uit en dat hoop ik ook want dit hou ik niet lang meer vol' zeg ik en kijk Louis aan. Ik glimlach even, 'En ik luister daar graag naar' zeg ik met een glimlach. 'Nou er zullen vast wel dingen zijn die me niet zijn gelukt, ik ben supermen niet' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik knik even en grinnik, we kenden elkaar echt te goed. 'Het lukt je alleen al door wat lieve dingen te zeggen, het is je dus eigenlijk al een beetje gelukt' zeg ik met een scheve grijns en tik met mijn vinger op zijn neus. 'Dat geloof ik ja' mompel ik en kijk hem aan. Ik bijt even op mijn lip en knik. 'Tuurlijk weet ik dat, maar het is niet dat ik het echt erg vindt maar het is meer dat gezeur om die foto en ja het is gewoon dat we totaal geen privacy daardoor hebben en zo' zeg ik en kijk hem aan. Ik grinnik even door wat hij zegt. 'Dankje maar zo geweldig is het ook weer niet hoor' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik kijk hem aan, 'Wat ben je toch schattig als je een pruillipje trekt' zeg ik met een grijns en trek hem daarna omhoog. 'In de boot mag je de hele tijd bij mij op schoot zitten en doen wat je maar wilt goed?' zeg ik met een glimlach en laat daarna zijn hand weer los. Ik loop naar het kraampje en zeg vast dat we een boot willen huren en de snorkel's willen kopen. Als hij een prijs zegt kijk ik Louis aan. 'Meneer wou toch zo graag betalen' zeg ik lachend.

Louis William Tomlinson

'Dat betekent dan toch dat we soms te lang op een onderwerp doorgaan of via een omweg bij dat onderwerp komen, maar het maakt inderdaad niet zoveel uit en zeg maar een onderwerp' zeg ik lachend. 'Laten we er gewoon van uit gaan dat ze het weten, want dat is wel wat ik namelijk denk' zeg ik glimlachend.'Daar heb je inderdaad wel weer gelijk in en ben ook blij dat het niet zo erg meer is als in het begin. Dat was soms gewoon echt een ramp' zeg ik en knik. 'Daar zijn we het dan overeens' zeg ik glimlachend.'Daar twijfel ik ook niet aan en het word wel moeilijk om het gewoon nog even voor ons te houden, maar ja heb het er wel voor over en daarbij is het alleen buiten dus dat is wel weer een voordeel' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. 'Mooi zo, want dat is voor mij een reden om niet te stoppen met zulke dingen tegen je zeggen' zeg ik met een onschuldige glimlach.'Kan zo niets bedenken wat je niet is helukt en je bent mijn supermen dus dat is niet voor wat je zegt' zeg ik en kijk even rond. Al snel richt ik mijn blik op Harry en druk snel een kus op zijn neus. Zoals al betekent was weet ik dus echt niet hoelang ik dit volhoud. 'Ik ben blij dat het een beetje lukt en geloof me als ik zeg dat het allemaal wel goed komt' zeg ik en grijns even. 'Kom maak je niet druk en maak nog even plezier. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ga je ermee helpen' zeg ik zacht en knik. 'Als eerst wil ik even zeggen dat ik blij ben dat je dat weet en verder snap ik heel goed wat je bedoelt. Op dat soort moment wil je het beroemd zijn gewoon vervloeken en achter je laten ' zeg ik net zo zacht. Ik grinnik even. 'Jij vind misschien van niet,maar ik vind van wel' zeg ik lachend, maar trek al snel weer een pruillip. 'Ik ben niet schattig Styles' zeg ik zo serieus en wil mijn armen over elkaar slaan tot het tot me doordringt dat het niet kan. Niet veel later sta ik weer met beide voeten op de grond. 'Dankje Hazz en dat vind ik heel goed plan' zeg ik grijnzend. Al snel vokg ik hem naar het kraampje en luister naar wat er gezegd word. Een prijs word genoemd en ik knik waarna ik mijn portemonnee tevoorschijn haal. 'Dat wil ik inderdaad' zeg ik lachend tegen Harry en betaal dan alles. 'En jij moet maar gewoon afwachten op wat er allemaal gaat gebeuren' zeg ik grijnzend en tik met mijn vinger op zijn neus.

Harry Edward Styles

'Ja inderdaad,en eigenlijk weet ik niet zo snel een onderwerp, ik bedoel we kommen er altijd vanzelf wel weer op, ik bedoel nu zijn we uiteindelijk ook weer hierop gekomen'' zeg ik lachend. 'Laten we dat maar doen ja, want het lijkt me wel dat ze het weten inderdaad' zeg ik. Als ze het ook niet zouden weten toen ze ons zagen zoenen dan weten ze het vast wel van Niall die waarschijnlijk iedereen het wel verteld heeft. Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Je bent wel schattig als je verlegen bent' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb het er ook wel voorover alleen ik weet dat ik het wel echt moeilijk ga krijgen net als jou, maar gelukkig is het het inderdaad alleen buiten, dan kunnen we binnen lekker wel alles doen' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even en woel door Louis haar. 'Toch blijf jij de enige echte supermen, maar het is wel lief van je' zeg ik met een glimlach. Mijn glimlach wordt breder door het kusje op mijn neus maar ik kijk ook even gauw om me heen. Ik kijk weer naar Louis en glimlach. 'Ik geloof je wel' zeg ik met een glimlach. 'Nou als jij me helpt dan moet het wel lukken' zeg ik met een glimlach en probeer ook wat vrolijker te doen. Ik was nog wel een beetje vrolijk dus moeilijk ging het niet, ik moest er alleen niet aandenken. 'Ja inderdaad, dat heb ik dus dan, en Lou wat vindt jij dan van die foto's?' vraag ik hem. Ik wist zoizo wel dat die het niet erg vond. Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Nou dan vindt jij van wel' zeg ik lachend. 'Ooh dat ben je echt wel Tomlinson' zeg ik met een grijns. Ik kijk even hoe Louis alles betaalt en ik kijk hem daarna grijzend aan. 'Kan niet wachten' zeg ik en draai me dan naar de man die de sleutel voor de boot geeft en wijst welke het is. Ik bedank hem en pak de snorkel's om vervolgens Louis mee te trekken naar de boot. 'Nou dit is hem' zeg ik grijnzend en kijk even naar de boot. Ik spring erop en steek dan me hand uit naar Louis zodat ik hem in de boot kan helpen.