Zayn Jawaad Malik
'Nu je het zo zegt klinkt dat eigenlijk best wel logisch, maar het zal ook niet altijd net zo gemakkelijk gaan als gezegd en bij jou in de straat wonen klinkt niet verkeerd, want dan had ik je al veel eerder leren kennen' zeg ik en een grijns verschijnt op mijn gezicht als ze bloost. 'Je bent schattig als je bloost' zeg ik en druk een kus op haar neus. 'Ik gebruik gewoon heel veel gel, goede kam, spiegel en een hoop geduld dus er is geen geheim dat algemeen bekend moet worden en op internet moet komen te staan. Dat is trouwens de waarheid, want er zit echt geen geheim achter' zeg ik lachend en kijk even hoe ze met mijn vinger speelt. Vervolgens kijk ik haar weer aan en glimlach. 'Niet alleen als we op tour zijn en je wend er na een tijdje wel aan, maar dat betekent niet dat het altijd even smakelijk is om te zien. Ik weet ook niet hoe hij het voor elkaar krijgt, maar dat wil ik liever niet weten ook. maar om ook even terug te komen ik had een plan..tenminste als jij nog geen plan hebt en daar kom je vanzelf wel achter, want anders is het geen verassing meer' zeg ik lachend. Met een vragende blik kijk ik haar aan en haal mijn schouders op als ze zegt dat het niet nodig is. 'Je hoeft me niet te bedanken, want het is gewoon zo en dat is lief van je' zeg ik en sluit dan zelf ook mijn ogen.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer