Louis William Tomlinson
'Nee, maar de hele tijd sprakeloos is ook niet leuk' zeg ik glimlachend. 'Problemen is volgens een woord dat bij ons gelukkig niet in ons woordenboek voorkomt' zeg ik lachend en knik dan. 'Denk het inderdaad ook niet en hoogsten is hij naar de rest toe gegaan, maar die wisten het al' zeg ik en kijk hem aan. 'Dan weet je nu ook een keer hoe het is om in mijn schoenen te staan' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Gelukkig maar en dat weet ik inderdaad ook, maar dat betekent niet dat het niet fijn is om het nogmaals te horen' zeg ik glimlachend. 'Verander dat denk ik maar in weet ik zeker, want dat is zeker weten lang genoeg' zeg ik en stop dan ook met lopen om Harry vervolgens weer aan te kijken. 'Ik weet dat je dat weet, maar het is soms zo moeilijk omdat iedereen weer een andere mening heeft en het anders wilt aanpakken' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Zolang we dat onthouden is er niet aan de hand' zeg ik zacht, maar ziet dat hij zich toch niet geweldig voelt. Ik bijt op mijn lip en denk even na om hem wat op te vrolijken en zijn gedachten even te laten vergeten. 'Harry dat is niet waar dus zet je gedachten alsjeblieft uit je hoofd' zeg ik en kijk hem aan. Nog steeds denkend aan een plan zie ik hoe hij zwakjes glimlacht. 'Dat is inderdaad het beste voor nu, want er nu over nadenken heeft geen zin,omdat we het toch niet alleen kunnen en het nu gezellig is' zeg ik voor hij een paar stappen achteruit zet en me mee trekt. Een glimlach verschijnt gezicht als hij zijn lippen even op de mijne drukt. 'Veel beter' zeg ik als hij naar zijn glimlach wijst en geef hem snel nog een kus. 'Kijk dat vind ik fijn om te horen, want doe er alles aan om weer te laten glimlachen' zeg ik glimlachend. 'Hazz denk je ook niet dat het een klein beetje opvalt als we ons ineens heel anders gaan gedragen en daarbij zijn er al heel veel van die foto's dus het zal ook echt niet opvallen. Alleen als het nu te vaak voorkomt' zeg ik en loop dan met hem mee. 'Daar kan ik niet veel meer aan toe voegen, maar het enige wat ik zeg is dat ik blij ben om die glimlach weer te zien' zeg ik. 'Dat klopt en heb wel een idee wat ik kies en daarbij ga ik ook nog eens zorgen dat je alle gedachten gewoon even vergeet, want je maak je veel te druk' zeg ik en volg de richting waar hij naartoe wijst.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer