• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    (oké, ik ga even op de com en dan schrijf ik hier een reactie en ga daarna even rol maken dan ;))

    (Ik ga even naar de stad toe dus reageer laat of vanmiddag (:)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Oke dus we denken hetzelfde dan moet dat wel betekenen we gewoon gelijk hebben' zeg ik glimlachend. 'Ja daar heb ik inderdaad ook wel vertrouwen in, want ons gesprek valt eigenlijk nooit stil en ik ben blij om dat van je te horen, want zo kan ik weer van die lieve dingen zeggen' zeg ik met nog steeds een glimlach. 'Dan ga ik er ook niet meer op in en dan houden we het gewoon daarop, want anders duurt het inderdaad nog een lange tijd' zeg ik lachend. 'Het is ook niet de bedoeling dat je het ooit vergeet en dat onthoud ik echt wel, want kan dat ook nooit vergeten. Dat klopt inderdaad, maar het is wel heel erg lief van ze en ooit komt el een tijd dat ze denken zoals wij denken. Liam moet je echt niet onderschatten met wat hij allemaal doorheeft, maar hij eet inderdaad niet alles en wij wel' zeg ik en glimlachen waarna ik knik. 'Wij snappen elkaar altijd' zeg ik. 'Ze verbazen me niet zo snel meer met alles wat ze zeggen en denk dat ze reageren zoals wij denken. Moeilijk doen komt bij hun ook niet voor en ze begrijpen het allemaal wel en zullen een paar standaard dingen te horen krijgen' zeg ik glimlachend en knik. 'Dan is het goed, want ik heb niets gezegd' zeg ik lachend. 'Dat zijn we inderdaad en dat is inderdaad waar. Soms is de zin verdraaien al goed genoeg' zeg ik met een grijns. 'Tuurlijk heb ik gelijk en jij heb gelijk met dat de 'fans teveel weten zeg ik lachend en knik, 'Dan doen we dat gewoon' zeg ik glimlachend. 'Ja anders hebben we vanavond een probleem' zeg ik en grijns even. 'Ik ben blij dat je hem heel erg goed kent en ben ook blij om te horen dat hij dat heel erg lief vind' zeg ik glimlachend en schud mijn hoofd. 'Dat bijna mag wel weg, want het is gewoon altijd' zeg ik grijnzend. 'Wat als ik zeg dat je me wel heel erg afleid?' vraag ik lachend en knik dan. 'Dat is het zeker' zeg ik dan en ga dan staan. 'Misschien moet ik je dan maar eens wat minder afleiden en dan kan je je weer een beetje op de rest concentreren' eg ik met een onschuldige grijns en druk snel nog een kus op zijn wang. 'Dat is iets wat zker is, want wie weet hoelang het anders nog gaat duren' zeg ik grijnzend. 'We moeten zorgen dat het niet al te lang gaat duren anders worden we beide gek' mompel ik en glimlach als hij een kusje op mijn hand drukt. 'Je bent gewoon te lief om het verborgen te houden' zeg ik zacht en richt mijn blik op het water terwijl ik nadenk.

    (Sorry zit gelijk te eten )


    Harry Edward Styles

    'Precies, als wij het zelfde denken hebben we toch wel gelijk' zeg ik met een glimlach. 'Nee, gelukkig valt die ook nooit stil want dat zou niet meer leuk zijn' zeg ik terwijl ik blijf glimlachen. 'Nou dan zijn we het eens en ga ik er nu ook niet meer op in' zeg ik lachend. 'Ik kan het ook niet vergeten dus dan is er geen probleem' zeg ik met een glimlach en knik daarna. 'Ja, het is inderdaad echt lief van ze dat ze het proberen en ik denk ook dat die tijd wel gaat komen, ja Liam heeft meestal best veel door dus dat moet je inderdaad niet onderschatten, het zou me ook niet verbazen als die dit tussen ons zag aankomen' zeg ik met nog steeds een glimlach op mijn gezicht. 'Dat klopt en daar ben ik ook erg blij mee'zeg ik als die zegt dat wij elkaar altijd snappen. 'Dat denk ik ook ja, ik denk wel dat we wat te horen krijgen over dat we ook wel op de band moeten blijven focussen en zo, maar ik was ook niet van plan dat te doen' zeg ik en kijk Louis aan. 'Ja dat klopt, en dat is heel fijn' zeg ik met een glimlach. 'Dan hebben we dus beide weer een beetje gelijk' zeg ik lachend en glimlach daarna weer. 'Ja dan hebben we wel een probleem ja' zeg ik en grinnik even. 'Maar dat komt gewoon goed vanavond joh' zeg ik met een glimlach. 'Hij is daar vast blij mee dat jij nu ook blij bent' zeg ik met een glimlach en geef Louis een kus op zijn wang. 'Nee dat is niet waar, niet altijd' zeg ik en kijk hem aan. 'Dan zeg ik waarschijnlijk, dat ik daar dan niks aan kan doen, en dat ik als er een manier is je wel wil helpen horen' zeg ik en grijns even. 'Dat vindt ik toch een slecht plan, want ik vindt het leuk door jou afgeleid te worden, en ik ben bang dat het ook niet lukt minder me minder afteleiden' zeg ik lachend. 'Precies, waarschijnlijk veel te lang' zeg ik ontevreden en grijns daarna weer. Ik geef Louis even een kus. 'Dat moeten we inderdaad, want ik werd net al gek' mompel ik en grinnik daarna even. Ik glimlach even, 'Jij ook' zeg ik met een glimlach en zie dat die nadenkend. Ik glimlach even en kijk dan na een tijdje ook weer naar het water, ik had geen zin om ergens tegen aan te varen.

    [vanavond komt er weer een vriendin bij mij slapen, dus dan reageer ik waarschijnlijk niet]

    xHungryNiall schreef:
    (Ik ga even naar de stad toe dus reageer laat of vanmiddag (:)



    [Grrr als je naar R'dam bent... neem aub iets voor me mee... die verjaardag is blijkbaar morgen dus dat maakt niet uit.. zit nu hier thuis opgesloten want er zijn weer werklui en mijn pa is ook bezig.... Maarja veel plezier daar :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Faaaack! Sorry! Ik ben nu pas wakker en moet nog bij die andere RPG wat regelen, binnen een halfuur moet ik op de fiets zitten en gaan paardrijden en ik heb nog een pyjama aan en nog niet eens gegeten...:| En ik heb vanavond een verjaardag dus weet niet of ik reageer. Ik denk dat ik reageer als ik klaar ben met werken... Ja, ik krijg betaald om daar wat koffie te zetten en allemaal troep te snijden en op bordjes gooien.xD Vijf euro voor een hele avond...:$ Dus ik protesteer en ga denk ik vanaf negen uur op mijn laptop.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Btw, ik kreeg net baby-foto's van mijn zusje in mijn handen geduwd, en ikzelf als driejarige Cath stond er ook op... Omg, ik huil veel op foto's.xD En als ik niet huil trek ik een vage kop.:P En ik had teveel streepjes aan.:| Lekker gênant...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ZaynxVain schreef:
    (...)


    [Grrr als je naar R'dam bent... neem aub iets voor me mee... die verjaardag is blijkbaar morgen dus dat maakt niet uit.. zit nu hier thuis opgesloten want er zijn weer werklui en mijn pa is ook bezig.... Maarja veel plezier daar :)]


    ( Sorry lees je bericht net te laat...trouwens hoe zit het met dat feest,..moet je verkleed komen of daar omkleden en daarbij moet ik nog kijken hoe ik dan naar huis moet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben btw bezig met part two van mijn quiz... Euhm nou je moet wel een beetje Halloween achtig komen, niet in een bloemjurkie ofzo.. Je hoeft niet per sé verkleed maar mag wel.]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ZaynxVain schreef:
    [Ik ben btw bezig met part two van mijn quiz... Euhm nou je moet wel een beetje Halloween achtig komen, niet in een bloemjurkie ofzo.. Je hoeft niet per sé verkleed maar mag wel.]


    (Ik heb net vanalles gekocht dus komt wel goed, maar bedoel moet je daar al verkleed naartoe komen?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja dat bedoel ik inderdaad ja, wij zijn niet direct zo maar dat merk je vanzelf wel. Je eet ook bij ons enzo dus dat zit ook wel snor... Kom aub NIET in een bloemjurkie ofz dus doe iets Halloween achtigs aan...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ZaynxVain schreef:
    [Ja dat bedoel ik inderdaad ja, wij zijn niet direct zo maar dat merk je vanzelf wel. Je eet ook bij ons enzo dus dat zit ook wel snor... Kom aub NIET in een bloemjurkie ofz dus doe iets Halloween achtigs aan...]


    (Ik heb hele leuke jurk gevonden alleen zeg nog niet war xD dus ik kom niet in bloemjurkje)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okie dokie, ik ben met Zayn bezig in mijn quiz, Hazz en Lou zijn al klaar, wat een werk zeg... btw, morgen reageer ik waarschijnlijk laat want ik ga naar Zuidplein en dan naar een verjaardag...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik ben der weer ^-^]

    Louis William Tomlinson

    'Moet ik eigenlijk nog zeggen dat we weer gelijk hebben?' vraag ik lachend. 'Nee gelukkig niet en anders hebben we de gekste onderwerpen, maar dat zou inderdaad niet leuk zijn' zeg ik glimlachend. 'Hazz dat is toch niets nieuws meer en dan hou ik er ook over op' zeg ik lachend. 'Dat komt mooi uit en dan vergeten we het allebei niet' zeg ik en kijk hem aan. 'Ze zijn ook hele goede vrienden en het is ook lief dat ze het proberen. Die tijd daar twijfel ik eigenlijk niet over en Liam die heeft ook iets dat die dingen zonder woorden begrijpt en dat zou me eigenlijk ook niet verbazen' zeg ik glimlachend. 'Er is volgens mij bijna niet waar we niet blij over zijn' zeg ik dan en knik. 'Dat is inderdaad iets wat ze wel zullen zeggen, maar de band is belangrijk dus daar zullen we ons echt wel op focussen alleen zal ik me ook iets meer op jou focussen' zeg ik grijnzend. 'Daar kan ik veel aan veranderen, want ben het met je eens' zeg ik met een glimlach en knik nogmaals. 'Dat hebben we inderdaad ' zeg ik en glimlach dan weer. 'Voor het eerst dat we dan een probleem hebben, maar dat zal zo opgelost zijn' zeg ik. 'We weten waar we ze voor bij elkaar roepen dus dat komt inderdaad wel goed' zeg ik. 'Hij maakt me ook gewoon heel erg blij en ik ben blij dat hij ook blij is' zeg ik glimlach en die word alleen maar breder als hij een kus op mijn wang drukt. '9 van de 10 keer heb je gelijk dus we houden het gewoon op altijd, want die ene keer tellen we niet mee' zeg ik. 'Je kan er ook niets aandoen en daarbij praat je me toch altijd wel bij, maar het is is ook wel leuk' zeg ik en kijk hem aan. 'Wat was je van plan, want je maak me nieuwsgierig' voeg ik er nog aan toe. Ik haal mijn schouders op en ga dan weer op zijn schoot zitten. 'Ik ben blij dat je het een slecht plan vind en het leuk vind om door mij afgeleid te worden. Als je bang bent dat het toch niet lukt kan ik net zo goed gewoon gezellig hier blijven zitten' zeg ik grijnzend, maar verdwijnt al snel weer. 'De tijd duurt helemaal lang op zulke momenten' zeg ik. Een grijns verschijnt weer op mijn gezicht als hij me een kus geeft. 'Je weet echt altijd wat te doen om me weer op te vrolijken en hier nog iemand die net al gek werd zeg ik zacht. 'En dan niet op de manier zoals normaal' zeg ik lachend. Ik druk een kus op zijn lippen om hem vervolgens grijnzend aan te blijven kijken. 'Dankjewel' zeg ik

    (Ik ga even eten)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer