• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Praat inderdaad maar gewoon door, want het is leuk om te luisteren naar wat je te vertellen hebt en er is ook geen goede reden om niet te praten' zeg ik glimlachend. 'Tuurlijk klopt het en ik weet het ook niet' zeg ik lachend en kijk Harry weer aan. 'Anders zou ik het ook niet meer weten als het niet klopt' zeg ik en grinnik even als hij niet meer weet wat te zeggen. 'Als we het over sprakeloos hebben en je hoeft me echt niet te bedanken' zeg ik en een glimlach speelt rond mijn lippen. 'Het is inderdaad fijn dat we dat aan elkaar kunnen zien, want je weet dan eigenlijk wat je moet doen en niet moet doen. Maar het is ook fijn dat we elkaar weer kunnen opvrolijken als het nodig is' zeg ik en knik. 'Niet zeggen dat ik het niet van jou heb geleerd, want dat heb ik wel' zeg ik en druk een kus op zijn neus. 'Deze keer heb ik geen zin om er op in te gaan, maar het is echt heel erg lief van je' zeg ik lachend. 'Ik denk er ook niet aan, want weet dat je het meent en daar ben ik heel erg blij mee' zeg ik zacht. 'Ach moet toegeven dat het soms inderdaad een beetje te druk is, maar het zorgt gewoon deels voor wat gezelligheid. Net al jij zorgt dat het hartstikke gezellig is als je in de buurt bent' zeg ik glimlachend. 'Daar twijfel ik inderdaad niet aan en we krijgen altijd alles te horen dus het zou vreemd zijn als het deze keer niet zo was' zeg ik en kijk hem met een onschuldige glimlach aan. 'Misschien was dat ook wel mijn bedoeling' zeg ik en geef hem een kus. 'Volgens mij moet ik echt eens een keer beter opletten aangezien ik echt altijd de helft mis, maar de reden is denk ik wel duidelijk en het is iets waar ik ook blij mee ben. Iets wat gewoon niet verandert moet worden en moet blijven zoals het nu is' zeg ik lachend en knik dan. 'Lijkt me leuk en dat moeten we zeker doen' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder als hij een kusje op mijn lippen drukt.

    ( Ik moet zo naar de ortho toe dus reageer laat (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké is goed]

    quin98 schreef:
    [Voel je je alweer wat beter?]


    (Het gaat opzich wel wat beter maar de zwarte vlekken voor mijn ogen zijn nog niet helemaal verdwenen net als de hoofdpijn.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [aawh oké, nogmaals beterschap, hoop dat je voor je vakantie zoizo weer beter bent]

    ( Heel erg bedankt en ik hoop het het ook (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nou nu zal ik helemaal niet meer stoppen met praten hoor' zeg ik en geef hem een knipoog. 'Nou dan is er dus geen reden voor aangezien we het beide niet weten' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar het klopt toch wel' zeg ik met een glimlach. 'Jij zegt gewoon veel te lieve dingen dan wordt ik daar sprakeloos van, en ik bedank je toch want die woorden maken mij blij en ze betekenen gewoon veel voor me omdat ze zo lief zijn' zeg ik met een glimlach. 'Dat is inderdaad erg handig en dat ook, gelukkig kunnen we elkaar ook eigenlijk altijd opvrolijken' zeg ik terwijl er nog steeds een glimlach rond mijn lippen speelt. 'Niet waar, dat heb je gewoon van jezelf' zeg ik en glimlach breed door de kus op mijn neus. Ik grinnik en knuffel hem even. 'Toch blijf je liever' fluister ik in zijn oor en glimlach even. 'Tuurlijk meen ik het, ik meen elk woord wat ik zeg en ik ben blij dat je dat weet' zeg ik met een glimlach die voorlopig echt niet van mijn gezicht af te halen is. 'Ik vindt het niet te druk hoor, en ik ben blij dat te horen' zeg ik met dezelfde glimlach en kijk Louis aan. 'Dat zou inderdaad raar zijn, maar ik weet zeker dat we het wel te horen krijgen, ze vertellen ons toch alles' zeg ik. Ik grinnik maar al snel zijn de lippen van Louis op de mijne waardoor ik glimlach. 'Dan is het je wel gelukt' zeg ik en kijk hem weer aan. Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Ach ik kan der ook niks aandoen dat ik je zo afleid hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar dat gaan we dus doen dan, gaan we nu of straks?' vraag ik terwijl ik hem aankijk,

    Louis William Tomlinson

    'Gelukkig maar, want ik zou echt niet weten hoelang ik het anders vol zou houden' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. 'Nee dan is er inderdaad geen reden voor' zeg ik lachend en knik dan. 'Het klopt toch wel weer' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik zeg gewoon de waarheid en dat dat nu veel te lief is komt omdat jij dat gewoon bent. Het feit dat je daar sprakeloos van word maakt het soms alleen maar een stuk leuker om het te zeggen, en je hoef me er echt niet voor te bedanken want zeg het gewoon graag, maar ben wel blij om te horen dat ze veel voor je betekenen en je blij maken' zeg ik glimlachend. 'Daar sluit ik me bij aan en het is gewoon fijn om zo'n band te hebben' zeg ik en grinnik. 'Ik heb het idee dat ik me er maar bij neer moet leggen' zeg ik en zie dat zijn glimlach breder word door de kus op zijn neus. 'Dan hebben we deze keer maar een andere mening' zeg ik zacht. 'Ik weet dat je elk woord meent en daarom heb je sinds het begin ook al mijn vertrouwen, vindt ik je zo lief en maak ik me nergens zorgen om' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder. 'Ik ben blij dat je zo denk Hazz en kan er verder niet heel veel over zeggen' zeg ik nog glimlachend. 'We krijgen altijd alles te horen en anders komen we er toch wel achter op een of andere manier achter. Die band tussen ons en de andere is ook gewoon geweldig' zeg ik. Al snel voel ik hem tegen mijn lippen glimlachen en daardoor word mijn glimlach nog breder. 'Dat komt goed uit' zeg ik zacht en richt mijn blik ook weer op hem. 'Je bent gewoon te leuk om niet door afgeleid te worden, maar daar kan je inderdaad niet heel veel aan doen' zeg ik lachend en knik. 'Goed plan en kies jij maar wanneer we gaan' antwoord ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Niet lang gok ik' zeg ik lachend. 'Zoals ik dus als zei' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Louis je weet zelf ook wel dat je woorden heel lief zijn en dat echt niet door mij komt, dat komt gewoon door jou, omdat jij gewoon super lief bent. En ik vindt het leuk om te horen dus we vinden het beide leuk' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja maar ik bedankt je er toch voor, de redens heb ik net al genoemd' zeg ik met een glimlach. 'Daar heb ik niks meer aan toe te voegen' zeg ik en kijk hem aan. 'Ja dat klopt' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn wang. 'Ja dat klopt, maar dat maakt niet uit' zeg ik en glimlach even. 'Daar ben ik erg blij om en ik wil zeggen dat dat andersom hetzelfde is, ik vertrouw je gewoon voor honderd procent en ik heb daar ook nooit enige twijfel over gehad' zeg ik terwijl ik elk woord dat ik uitspreek meen. 'Dat klopt, maar ik weet zeker dat ze het ons gewoon vertellen dus dat we niet een andere manier hoeven te zoeken, als ze het ons niet vertellen moet het wel heel bijzonder zijn' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Zo leuk ben ik nou ook weer niet'mompel ik en grinnik even. Ik denk even na terwijl ik dicht tegen Louis aanblijf liggen. 'Nou laten we dan nu maar gaan' zeg ik en kijk hem aan. 'Ow wacht! Ik ben nog een ding vergeten' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik plaats mijn lippen op de zijne en sla mijn armen om hem heen. Ik glimlach tegen zijn lippen en woel even door zijn haar.

    [Omg Naoom, was blij dat je vandaag niet op school was.... bsn heeft allemaal fouten gemaakt, ze heeft Wenksnor een drie gegeven en Norbert een zeven terwijl ze die niet had gekregen..... ik had wel mijn goede cijfer.... Morgen moet je echt komen.. We hebben die vijf euro echt nodig enzo plus je uitnodiging..... Maar heel veel beterschap doetje..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dat gok je dan goed, want ik hou het inderdaad niet lang vol' zeg ik lachend. 'Ja inderdaad zoals je dus al zei' zeg ik en kijk hem dan ook aan. 'Harry, dat weet ik nu dus inderdaad en dat komt dus wel door jou, want ik praat dus echt niet zo tegen iedereen, maar ben wel blij dat je vind dat ik super lief ben. Maar we vinden het inderdaad allebei leuk' zeg ik glimlachend. 'Dan ga ik er niet meer op in, want als je wat in gedachten hebt kan toch niemand je meer ompraten' zeg ik lachend en knik. 'Dat komt mooi uit, want dat heb ik eigenlijk ook niet meer' zeg ik en grinnik. 'Dan weet ik dat ook weer' zeg ik en kijk hem glimlachend aan als hij een kusje op mijn wang drukt. 'Dat moet ook een keer kunnen en dat zal toch wel eens een keer voorkomen' zeg ik dan. 'Het enige wat ik daarover kan zeggen is dat ik daar ook erg blij mee ben' zeg ik en merk gewoon dat hij elk woord meent. Iets waar ik eigenlijk nooit twijfel over heb gehad, zelfs in het begin toen we elkaar net kende niet. 'Ja ze vertellen het echt wel en het moet inderdaad heel bijzonder zijn als ze dat niet doen. Er op een andere manier achter komen is ook niet, maar dan alsnog ga ik me niet gedragen zoals andere' zeg ik lachend en mijn gedachten gaan even terug naar gisteravond. 'Dat ben je wel Hazza anders zeg ik dat echt niet' zeg ik zacht en kijk hem aan terwijl hij nadenkt. 'Dan gaan we nu' zeg ik lachend en kijk hem verbaasd aan als hij zeg dat hij nog een ding is vergeten. Voor ik kan vragen wat plaats hij zijn lippen op de mijne en slaat zijn armen om me heen. 'Je bent gek' prevel ik tegen zijn lippen. 'Maar vergeet niet dat ik van je hou' voeg ik er nog aan toe en glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [Omg Naoom, was blij dat je vandaag niet op school was.... bsn heeft allemaal fouten gemaakt, ze heeft Wenksnor een drie gegeven en Norbert een zeven terwijl ze die niet had gekregen..... ik had wel mijn goede cijfer.... Morgen moet je echt komen.. We hebben die vijf euro echt nodig enzo plus je uitnodiging..... Maar heel veel beterschap doetje..]


    (Ik wil echt onze eigen lerares weer terug en kan niet wachten tot de kerstvakantie voorbij is....raar verhaal en ik kom morgen niet, want voel me echt niet lekker en kan nog geeneens normaal staan zonder in te storten. Ik ben bang dat alles me gewoon even teveel is geworden...het geld krijg je nog en daarbij zitten we ook nog steeds met die wedstrijd..dankjewel )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Wat kan ik toch goed gokken'zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en zucht. 'Wat moet ik nu weer zeggen?' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar je zegt toch zelf al die lieve dingen, en gelukkig zeg je dat niet tegen iedereen want anders was ik niet erg blij' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat klopt maar dat is andersom ook zo' zeg ik lachend. 'tuurlijk komt dat wel is voor, anders zou het ook niet meer leuk zijn toch?' zeg ik lachend. 'Dan zijn we dus beide er blij mij, helemaal goed dus' zeg ik lachend. 'Precies en dat ga ik dus ook niet doen' zeg ik. Ik haal mijn schouders een beetje op. ' Je maakt me bijna verlegen Lou' mompel ik zachtjes. Een zachte grinnik ontsnapt nog uit mijn mond door zijn verbaasde gezicht voor ik mijn lippen op de zijne plaatste. 'Ik ben inderdaad gek, gek op jou' zeg ik met grijns tegen zijn lippen. 'Vergeet dan ook niet dat ik van jou hou' prevel ik met een glimlach en kus hem veder. Ik plaats mijn handen onder zijn kont en kom langzaam omhoog terwijl ik hem optil. Ik ga staan terwijl ik Louis nog steeds optil. Dit alles doe ik zonder het contact tussen onze lippen te verbreken. Voorzichtig zet ik Louis met zijn beide voeten op de grond en verbreek de kus. Ik druk nog een vlug kusje op zijn lippen en kijk hem aan. 'Nou nu maar gaan' zeg ik met een glimlach. Ik kijk even om me heen maar rust mijn blik al snel weer op Louis. Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers. Ik kijk even met een glimlach naar onze handen en dan weer naar Louis waar ik het niet kan laten nog een vlug kusje op zijn lippen te drukken. 'Dus wat gaan we huren dan?' vraag ik hem en kijk hem aan. 'En dit keer ga jij kiezen!' zeg ik lachend.

    (Ik ga even eten en erna reageer ik (: )

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 17:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    kan laten nog een vlug kusje op zijn lippen te drukken. 'Dus wat gaan we huren dan?' vraag ik hem en kijk hem aan. 'En dit keer ga jij kiezen!' zeg ik lachend.

    Louis William Tomlinson

    'Je kan goed gokken en je kent me gewoon te goed' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'sorry Hazz, maar er zijn nog genoeg andere dingen om te zeggen' antwoord ik lachend. 'Ik kan en zeg die lieve dingen, omdat je lief bent en het dus kan zeggen. Wees gerust, want ik zeg het niet tegen iedereen alleen tegen jou en kan me ook heel goed voorstellen dat als het wel zo was je dan niet meer zo blij zou zijn' zeg ik glimlachend. 'Ja dat klopt inderdaad ook' zeg ik lachend. 'Het zou anders inderdaad niet meer leuk zijn, maar het moet ook niet te vaak voorkomen.' Ik kijk hem aan en knik. 'Je haalt me de woorden uit de mond' zeg ik lachend. 'Ach ergens snap ik ook wel dat het vreemd was, maar die reactie was toch wel een klein beetje overdreven' zeg ik bedenkelijk en kijk hem dan aan. 'Het is wel allemaal waar en dat is ook een keer wat anders aangezien dat niet heel vaak gebeurd' zeg ik zacht. Een zachte grinnik ontsnapt uit zijn mond waarschijnlijk door mijn verbaasde gezicht. Normaal zou ik er iets van gezegd hebben, maar deze keer kan ik niet anders dan glimlachen. 'Dat is lief en ik ben ook gek op jou' zeg ik nog steeds dezelfde glimlach tegen zijn lippen. 'Dat zou ik niet kunnen vergeten' prevel ik en kus hem dan terug. Ik sla mijn armen rond zijn nek als hij zijn handen onder mijn kont plaatst en langzaam omhoog komt terwijl hij me optilt. Alles doet hij zonder het contact tussen onze lippen te verbreken. Voor ik het weet sta ik weer met beide voeten op de grond en verbreekt Harry de kus. Ik kijk hem weer aan en knik. 'Goed plan' zeg ik glimlachend en blijf hem aankijken als hij even rond kijkt. Al kijk ik even naar onze handen als hij mijn hand vastpakt en onze vingers verstrengelt, maar richt dan mijn blik weer op Harry. Ik grijns als hij vlug nog een kusje op mijn lippen drukt en denk dan na. 'Laat me eens iets leuks verzinnen' antwoord ik bedenkelijk en knik. 'Is goed deze keer zal ik kiezen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en knik. 'Niet als jij me steeds sprakeloos maakt' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Oké, maar jij bent ook heel lief. Gelukkig maar en dat wist ik ook wel dat je dat alleen maar tegen mij zegt.'zeg ik glimlachend. 'Ne het moet inderdaad ook niet te vaak voor komen, maar dat komt het ook niet dus geen probleem' zeg ik lachend . Ik lach even en knik daarna. 'Ja dat was het inderdaad maar ja'mompel ik en haal mijn schouders op. 'Dat gebeurt eigenlijk nooit dus het is wel heel erg speciaal' zeg ik met een grinnik en druk een kusje op Louis zijn neus. Ik glimlach even als die zegt dat die ook gek op mij is. 'Gelukkig maar, want dat mag ook niet' zeg ik en grijns even. 'Nou ik geef je de tijd tot we er zijn' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Goed zo' zeg ik tevreden en begin daarna langzaam te lopen. Ik kijk een beetje om me heen en zucht als ik wat paparazzi zie. Ik laat Louis hand los en trek hem daarna aan zijn arm mee ergens heen waar ik geen paparazzi is en ze hopelijk ook even niet komen. 'Louis, hoe doen we dit eigenlijk met de paparazzi?'vraag ik en kijk hem aan. 'Ik bedoel ik zou het liefst de hele wereld showen dat je me vriendje bent en dat ik heel veel van je hou maar ik weet ook dat we veel haat krijgen.' mompel ik en kijk Louis aan. ' Ach weet je, dat moet ik nu ook eigenlijk helemaal niet vragen, ik verpest deze dag' mompel ik en kijk Louis aan. Ik kijk om me heen en druk daarna een vlug kusje op zijn lippen. Ik begin langzaam weer te lopen terwijl ik een beetje om me heen kijk. Ik denk ook dat we het met de jongens moeten bespreken maar eigenlijk wil ik er zelf niet eens aandenken. Ik weet ook nog niet echt hoe Louis er over denkt maar dat bespreken we nog wel. Het moest een keer gebeuren en ik vond het eigenlijk ook helemaal niet erg om het aan iedereen te vertellen. Al wist ik wel dat ik het moeilijk ging krijgen met de reacties