Louis William Tomlinson
'Dat gok je dan goed, want ik hou het inderdaad niet lang vol' zeg ik lachend. 'Ja inderdaad zoals je dus al zei' zeg ik en kijk hem dan ook aan. 'Harry, dat weet ik nu dus inderdaad en dat komt dus wel door jou, want ik praat dus echt niet zo tegen iedereen, maar ben wel blij dat je vind dat ik super lief ben. Maar we vinden het inderdaad allebei leuk' zeg ik glimlachend. 'Dan ga ik er niet meer op in, want als je wat in gedachten hebt kan toch niemand je meer ompraten' zeg ik lachend en knik. 'Dat komt mooi uit, want dat heb ik eigenlijk ook niet meer' zeg ik en grinnik. 'Dan weet ik dat ook weer' zeg ik en kijk hem glimlachend aan als hij een kusje op mijn wang drukt. 'Dat moet ook een keer kunnen en dat zal toch wel eens een keer voorkomen' zeg ik dan. 'Het enige wat ik daarover kan zeggen is dat ik daar ook erg blij mee ben' zeg ik en merk gewoon dat hij elk woord meent. Iets waar ik eigenlijk nooit twijfel over heb gehad, zelfs in het begin toen we elkaar net kende niet. 'Ja ze vertellen het echt wel en het moet inderdaad heel bijzonder zijn als ze dat niet doen. Er op een andere manier achter komen is ook niet, maar dan alsnog ga ik me niet gedragen zoals andere' zeg ik lachend en mijn gedachten gaan even terug naar gisteravond. 'Dat ben je wel Hazza anders zeg ik dat echt niet' zeg ik zacht en kijk hem aan terwijl hij nadenkt. 'Dan gaan we nu' zeg ik lachend en kijk hem verbaasd aan als hij zeg dat hij nog een ding is vergeten. Voor ik kan vragen wat plaats hij zijn lippen op de mijne en slaat zijn armen om me heen. 'Je bent gek' prevel ik tegen zijn lippen. 'Maar vergeet niet dat ik van je hou' voeg ik er nog aan toe en glimlach.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer