• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P

Reading a good book is like taking a journey.

Louis William Tomlinson

'Dan zien we wel waar we deze keer op komen, want wat je zegt is inderdaad wel waar en het is soms best vreemd hoe snel een onderwerp bij ons kan wisselen' zeg ik lachend en knik. 'Anders klopt er iets niet en we horen het allemaal vanzelf wel als we ze weer zien' zeg ik. 'Daarbij hebben ze ook altijd wel heel snel dingen door en soms hebben ze het nog sneller door dan wij' voeg ik er nog aan toe. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Ik ben niet schattig als ik verlegen ben en ik ben trouwens helemaal niet schattig' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Waarom kan het nooit eens een keer gewoon gaan zonder al die plannen en dingen eromheen? Het gaat inderdaad moeilijk worden voor ons allebei, maar het is alleen buiten dus dat is nog wel een voordeel en snel genoeg zal het bekend worden' zeg ik en grinnik als hij door mijn haar woelt. 'Dat is ook lief van jou' zeg ik glimlachend. Ik zie zijn glimlach breder worden door het kusje op zijn neus maar zie hem dan ook even gauw om zich heen kijken. 'Dit word gewoon echt een onmogelijk iets voor ons' zeg ik zacht als hij me weer aankijkt. 'Ik had ook niet echt iets anders van je verwacht aangezien je me altijd wel geloof' zeg ik glimlachend. 'Natuurlijk ga ik je helpen en gaat dat lukken, want ik ken je goed genoeg om je op te vrolijken en gewoon even alles te laten vergeten' zeg ik grijnzend en zie dat hij probeert om wat vrolijker te doen. 'Dat is niet zo vreemd ook dat je dat dan hebt en hier nog iemand die hetzelfde denkt. Met sommige dingen en momenten mis ik de tijd van voor dit allemaal wel. Maar de foto's vind ik niet erg alleen alles eromheen vind ik iets minder leuk' antwoord ik. Ik kijk hem aan en knik. 'Ja dat vind ik inderdaad' zeg ik lachend en schud dan mijn hoofd. 'Dat ben ik dus echt niet' zeg ik lachend. Als ik alles heb betaald kijk ik Harry aan en glimlach. 'Je zult toch nog even geduld moeten hebben' zeg ik en kijk even naar de man die de sleutel aan hem geeft en naar de boot wijs. Snel bedank ik hem nog als ik door Harry alweer mee word getrokken naar de boot. 'Dan weet ik dat ook gelijk weer' zeg ik grijnzend en kijk van Harry naar de boot en terug. Ik pak zijn hand vast en volg zijn voorbeeld door er ook op te springen. 'Dankjewel' zeg ik glimlachend.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Edward Styles

'Precies, en dat is het inderdaad wel een beetje maar ik vindt het niet erg of zo dus het maakt ook weer niet echt uit' zeg ik lachend. 'Dat denk ik dus ook, en laten we dan nu maar er niet meer over denken want we horen het zoals jij al zei dus wel.' zeg ik en grinnik daarna. 'Ooh je bent dus echt wel schattig,als je verlegen ben juist' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja dat denk ik ook wel is, maar ja dat is nou eenmaal als je beroemd ben en daar moeten we maar mee dealen' mompel ik en kijk hem aan. 'En dat is het inderdaad, en dat hoop ik ja want alsnog ga ik dit niet lang volhouden' zeg ik en kijk hem aan. 'Ja' zucht ik als hij zegt dat het onmogelijk iets wordt. Ik kon nu al niet meer een beetje afstand houden, of naja hem niet kussen en dat soort dingen, en zo lang was het nog niet eens. 'Ik geloof je inderdaad altijd, gewoon omdat ik weet dat ik je kan vertrouwen' zeg ik met een glimlach. 'Dat weet ik dus ik weet ook dat het gewoon gaat lukken' zeg ik. 'Ja ik ook' zeg ik en knik daarna even. 'Een beetje hetzelfde als bij mij dus' zeg ik en glimlach even. Ik grinnik even en knik. 'Nou ik vindt van wel' zeg ik lachend. Ik trek een pruillipje, 'Nou oké, heel even geduld dan' zeg ik en lach daarna even. 'Dat weet je nu ook weer ja' zeg ik lachend. 'Alstublieft' zeg ik grijnzend als hij de boot op is gekomen.Ik hou zijn hand lekker vast en verstrengel onze vingers. Ik loop rustig naar het stuur terwijl ik Louis meeneem. 'Ga jij sturen of ik?' vraag ik grijnzend als we bij de stoel voor het stuur zijn. Uiteindelijk zouden we waarschijnlijk toch wel allebei even sturen dus dat maakt ook niks uit. Ik kijk even met een glimlach naar onze handen. Dit zou de paparazzi niet echt merken toch, ik bedoel we zitten nu ook in de boot. Maar wat maakt het eigenlijk uit, ik bedoel Louis en ik zijn wel vaker hand in hand op de foto gezet.

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 11:03 ]

Louis William Tomlinson

'Ik vind het ook niet erg dus het maakt ook weer niet echt uit, maar het is soms wel grappig als je merk dat het gewoon ineens over iets heel anders gaat' zeg ik lachend. 'Ik zal er niet meer over zeggen en dan horen we het straks alleen wel weer' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Ik weet dat ik deze discussie toch ga verliezen dus zal me er wel gewoon bij aansluiten en zeggen dat je gelijk hebt' zeg ik lachend en knik. 'Het is wel waar wat je zegt, maar er zijn ook altijd weer positieve dingen aan beroemd zijn en daarbij hebben we elkaar altijd nog om erover te praten, want je kan moeilijk zeggen dat ik jou niet snap of jij mij niet aangezien we hetzelfde doormaken' zeg ik zacht. 'Het komt allemaal wel goed en desnoods zeggen we vanavond tegen de andere dat we ze zo snel mogelijk moeten spreken, want dit gaat anders echt niet goed komen' zeg ik en kijk hem aan. 'We hebben nog een voordeel dat we gewoon nog bij elkaar zijn en met ons gedrag, want als dat niet zo was zou het helemaal moeilijk worden' zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Waarom kregen wij nu altijd weer van die leuke opdrachten die we niet vol konden houden? 'Misschien het verkeerde moment om te zeggen, maar er word wel gezegd dat we het geheim moeten houden alleen er zijn ook andere mensen die het weten en daarbij weten ze sneller dingen dan we denken, kijk maar met die foto's van de kermis' zeg ik net zo zacht en kijk even rond. Al snel richt ik mijn blik weer op Harry. 'Ik ben blij dat je er zo over denkt en dat is andersom ook altijd zo' zeg ik glimlachend. 'Daar hoeven we dan niet over te twijfelen' zeg ik lachend. 'Dat komt goed uit' zeg ik en knik. 'Ja eigenlijk weer hetzelfde als dat jij denkt' zeg ik glimlachend. Ik grinnik en knik. 'Dan vindt jij dat' zeg ik lachend. 'Wie is hier nu schattig als die een pruillip trekt en je hoef ook niet zo heel lang te wachten' zeg ik met een onschuldige glimlach en knik. 'dat is iets wat ik dus nog niet wist ' zeg ik dan en glimlach weer. Heel even kijk ik naar onze handen, maar al snel richt ik mijn blik weer op Harry en loop mee naar het stuur. 'Jij heb de sleutel dus ik zo zeggen dat jij mag sturen' antwoord ik grijnzend. 'En daarbij heb ik dan nog even de kans om iets te regelen' voeg ik er lachend aan toe. Ik zie hem even met een glimlach naar onze handen kijken en glimlach zelf ook. 'Niet erover nadenken Hazz, want ze weten ondertussen wel hoe we zijn en ons gedragen en ze zien ons hier trouwens toch niet' zeg ik zacht en druk een kus op zijn wang.

[ik moet ondertussen een boek lezen, dus kan zijn dat ik laat reageer sorry]

(Maak niet uit)

Harry Edward Styles
    Ik begin te lachen en knik even.'Daar heb je gelijk in' zeg ik lachend. 'Inderdaad, en nu zou ik er ook niks meer over zeggen' zeg ik lachend. Ik grijns even en kijk hem aan. 'Dat is een goede keus van je Tomlinson' grijns ik en woel even door zijn haar. Hij was gewoon schattig of die dat nou wou of niet. 'Ja er zijn zat dingen positieve dingen aan beroemd zijn, meer dan de negatieve dingen maar toch, en ik heb inderdaad jou om mee te praten en de andere jongens ook wel, al zou ik toch het meest met jou praten aangezien we hetzelfde doormaken en jij me dus zou begrijpen, al doe je dat meestal zoizo wel, ook als je het niet zelf meemaakt' zeg ik met een glimlach. 'Ik denk dat we dat eigenlijk wel het beste kunnen doen, dan hebben we het tenminste snel geregeld en weten wij tenminste ook hoe alles gaat gebeuren' zeg ik glimlachend. 'Ja dat is waar, daardoor kunnen we nog gewoon wat dingen bij elkaar doen zonder dat het echt opvalt, en ik kan tenminste nog gewoon de hele tijd naar jou kijken, dat maakt ook al veel goed' zeg ik met een grijns. 'Tja' mompel ik en bijt even op mijn lip. 'Ze hebben ook nog kussende foto's van ons tijdens het uitgaan, gewoon net iets te dichtbij elkaar of dat soort dingen' mompel ik en kijk Louis aan. 'Daar ben ik erg blij mee' zeg ik met een glimlach. 'Nee dat hoeven we inderdaad niet' zeg ik en knik even. Ik grinnik even, 'Zoals zo vaak' zeg ik lachend. We dachten echt vaak hetzelfde. 'Dat vindt ik inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'nou degene die schattig is als die een pruillip trekt ben jij, en ik ben blij dat ik niet heel lang hoef te wachten' zeg ik met een glimlach. Ik grijns als die zegt dat ik mag sturen. 'Yeah' zeg ik grijnzend en steek de sleutel al in het contact. 'Ooh gaat meneer Tomlinson wat regelen?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. 'Je hebt ook gelijk' zeg ik met een glimlach die alleen maar breder wordt door een kusje op mijn wang. Ik druk een kusje op zijn neus en start dan de motor op om vervolgens een stuk de zee op te varen. Ik grijns even naar Louis en trek hem naar me toe. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Nu is er helemaal niemand die ons ziet' zeg ik grijnzend en wiebel even lachend met mijn wenkbrauwen. Ik laat Louis los en vaar rustig veder.

Louis William Tomlinson

'Er zijn maar heel weinig momenten dat we geen gelijk hebben' zeg ik lachend en knik dan. 'Het is tijd voor wat nieuws aangezien dit onderwerp verleden tijd is' zeg ik bedenkelijk en kijk hem dan met een grijns aan. 'Ik maak goede keuzes , omdat ik weet hoe dit afloopt' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Ja de negatieve dingen zijn dan wel in de minderheid, maar ze komen wel twee keer zo hard aan dan de positieve dingen en je heb inderdaad ook de andere jongen om mee te praten en dat klopt wel, maar dat komt ook omdat we iets meer elkaar omgaan dan met de andere en die band anders is. Begrijp me niet verkeerd want de andere zijn ook heel erg aardig en begrijpen ook alles wel, maar het is toch weer anders' zeg ik glimlachend. 'dan zou ik zeggen dat we vanavond is opzoek gaan naar de andere en hopelijk is dan inderdaad alles snel geregeld' zeg ik met nog steeds dezelfde glimlach. 'Zo zie je maar dat elk gedrag een voordeel heeft, maar ben echt blij dat het niet zoveel opvalt en dat is lief van je Hazz, gelukkig is dat omgekeerd gelukkig ook zo en het maakt inderdaad een hoop goed' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Dat is inderdaad ook zo en daar kunnen we toch niet heel veel meer aan veranderen' zeg ik en bijt op mijn lip. Soms is het echt ongelooflijk hoe snel sommige dingen bekend gemaakt worden. 'Dat maak mij ook blij' zeg ik lachend en knik. 'Dan kan ik er niet heel veel meer over zeggen' zeg ik glimlach en grinnik door zijn reactie. 'Zo'n reactie was te verwachten ' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja dat at ik inderdaad van plan Styles' antwoord ik lachend en haal mijn telefoon tevoorschijn. 'Dat is fijn om te horen' zeg ik dam met een glimlach die alleen maar breder word als hij een kus op mijn neus drukt. Ik kijk even rond en een grijns verschijnt op mijn gezicht als hij me naar zich toe trekt en een kus op mijn lippen drukt. 'Dat is nu jammer' zeg ik zo serieus mogelijk, maar al snel verschijnt er weer een grijns rond mijn lippen. 'Al heeft het natuurlijk wel voordelen' zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen voor hij me los laat en rustig verder vaart.

Harry Edward Styles
    'Volgens mij zijn die momenten er gewoon niet' zeg ik grijnzend. Eigenlijk had een van ons twee altijd wel gelijk. 'Daar ben ik het mee eens' zeg ik en kijk even naar zijn bedenkelijke blik. Ik grijns even en knik dan. 'Volgens mij spreek iemand hier uit ervaring' zeg ik lachend. 'Ja daar heb je gelijk in, negatieven dingen hebben toch altijd meer invloed dan de positieve helaas, ja dat is waar, met jou heb ik toch wat meer dan met de andere. net verkeerd bedoeld, maar met jou heb ik gewoon een speciale band die ik met niemand anders heb, daarom is het het toch net wat fijner om met jou erover te praten.' zeg ik met een glimlach. 'Dat doen we ja, en dat hoop ik ook' zeg ik meet glimlach. Ik hoopte echt dat we er snel uitkwamen dan hoefde Louis en ik tenminste niet meer zoveel moeite te doen. 'En ons gedrag heeft wel een heel groot voordeel' zeg ik grijnzend. 'Ik ben daar ook blij mee en het is lief van je dat dat bij jou ook zo is' zeg ik met een glimlach. 'Nee daar is inderdaad niks aan te veranderen maar het maakt niet uit, ik bedoel er zijn vaker van die foto's en na een paar dagen zijn ze dat wel weer zo'n beetje vergeten' mompel ik en kijk Louis aan. Ik glimlach even, 'No dan maakt het ons beide blij, helemaal goed dus' zeg ik met een knipoog en glimlach even. 'Ja dat had je inderdaad' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Want het is de waarheid, dus daarom had je het wel kunnen verwachten hé' zeg ik en grijns even. 'Ooh nu maak je me nieuwsgierig'zeg ik en kijk even als hij zijn mobiel pakt. Ik kijk hem aan en grinnik even. 'Nou ik vindt het dus echt niet jammer' zeg ik met een glimlach en kijk daarna weer voor me uit. 'Tenminste kunnen doen wat ik zelf wil' zeg ik met een glimlach en geef daarna iets harder gas. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk daarna Louis kant weer op. 'Zeg maar als je ergens wil stoppen om te gaan zwemmen of zo' zeg ik met een glimlach.

Louis William Tomlinson

'Nee volgens zijn die momenten er ook niet, want meestal is het dat we allebei gelijk hebben of een van ons' zeg ik met een grijns. 'Als je ideeën heb dan hoor ik het graag, want ik heb werkelijk geen idee' zeg ik en mijn bedenkelijke blik verandert weer in een glimlach. 'Ja dat is iets wat zeker is aangezien zulke discussie vaker voorkomen en jij dan bijna altijd wint' zeg ik lachend en knik. 'Het komt allemaal wel goed Hazz en maak je er niet teveel zorgen om, want ik zal je altijd met alles helpen. Wat je zegt is inderdaad ook het gene wat ik bedoelde en het is gewoon iets wat niet iedereen heeft. Dat betekent niet dat ze niet kunnen helpen of zo, maar ze begrijpen het niet zoals wij elkaar begrijpen ' zeg ik glimlachend. 'Dan hebben we ook alvast een planning voor vanavond en het komt wel goed aangezien de andere het ook wel zullen begrijpen dat het moeite doen niet heel lang goed kan gaan' zeg ik en kijk hem aan. 'Ons gedrag is gewoon geweldig en brengt altijd voordelen mee, zoals je nu wel kan zien' zeg ik lachend. 'Ik ben ook hartstikke lief, maar jij blijft toch het allerliefste hier' zeg ik glimlachend. 'Er zijn inderdaad een hoop van die foto's, maar gelukkig niet allemaal aangezien er hier nog wel aardig wat opstaan die ze niet te zien krijgen en zo staan hier nog wel meer dingen op die ze niet zullen zien. ' zeg ik lachend en laat mijn telefoon zien. Het is wel waar dat ze het na een paar dagen wel weer een beetje vergeten dus dat komt ook wel mooi uit' zeg ik zacht. 'Dat is iets waar ik niets meer aan toe kan voegen aangezien het allemaal waar is' zeg ik glimlachend en knik. 'Ja dat wel, maar zat met mijn gedachten ergens anders' zeg ik lachend en knik. 'Daar kan ik genoeg op zeggen, maar hou mijn mond wel gewoon dicht deze keer' zeg ik en grinnik even. 'Dan moet je gewoon nog even geduld hebben en dan zie je het straks vanzelf wel' zeg ik en kijk hem aan. 'Denk je echt dat ik het echt jammer vind dat nu niemand ons meer ziet?' vraag ik lachend en kijk even rond. 'Dat is waar en dat is nu iets wat dus helemaal niet zo erg is' zeg ik glimlachend en als ik merk dat hij mijn kant eer op kijkt, richt ik mijn blik weer op hem. 'Is goed en voor jou geldt precies hetzelfde' zeg ik met dezelfde glimlach.

(reageer straks, ga even eten)

(Is goed en eet smakelijk (: )

[Ga nu reactie schrijven ;)]

Harry Edward Styles
    'Precies, dus ik hou het er gewoon op dat die momenten der helemaal niet zijn' zeg ik met een glimlach. 'Nou, ik zou even denken maar ik weet eigenlijk ook niet zo snel iets, maar waarschijnlijk komen we er vanzelf wel op en anders dan uhh, praten we gewoon over hoe leuk jij bent want dan kan ik uren blijven praten' zeg ik met een knipoog. Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Niet altijd, jij wint ook vaak' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik weet ook wel dat het allemaal goed komt Lou, dus daar maak ik me niet echt zorgen om. Ik weet dat je me altijd wil helpen en dat zou andersom ook zo zijn, met wat dan ook. Dat bedoel ik inderdaad, ze zullen het wel begrijpen maar toch weer op een andere manier, ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar ik denk dat je me wel begrijpt' zeg ik en glimlach. 'Dat hebben we inderdaad, en ik hoop dat we er wel een beetje snel uitkomen, wat ik wel denk en ik denk inderdaad ook wel dat ze het wel begrijpen en dat ze niet heel moeilijk gaan doen' zeg ik en glimlach even. 'Dat brengt het inderdaad, en op dit moment het grootste voordeel' zeg ik met een grijns. ' Weet je wat, we houden het erop dat we samen de allerliefste zijn goed?' vraag ik lachend. 'Daar staan inderdaad ook nog genoeg foto's op waarvan ik eigenlijk wel blij ben dat ze die niet hebben, net zoals de foto's die op mijn mobiel staan' zeg ik met een glimlach. 'Ja dat komt heel mooi uit, al hoop ik eigenlijk dat ze over een paar dagen weten dat het allemaal echt is en dat wij samen zijn' zeg ik met een glimlach. Dat was echt iets wat ik graag wilden, dat iedereen wist dat Louis en ik samen waren, Dat hij gewoon de mijne was. 'Ow waar zat meneer Tomlinson dan met zijn gedachten?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. Als hij zegt dat die dit keer ze mond houdt glimlach ik even. Stiekem doet die dat natuurlijk gewoon omdat ik gelijk heb. 'Nou dan probeer ik wel geduldig te zijn' zeg ik met een glimlach. 'Nee eigenlijk denk ik dat niet' zeg ik lachend en glimlach daarna weer. 'Daar ben ik het helemaal mee eens dus kom jij maar even hier Tomlinson' grijns ik en laat met een hand het stuur los om Louis op mijn schoot te trekken. Ik grijns en geef hem een kus. 'Ben toch blij dat ik dit nu weer kan doen' zeg ik grijnzend en geef hem weer een kusje. Ondertussen let ik ook een beetje op waar we varen. 'Is goed, ik denk dat we straks wel even stoppen dan' zeg ik met een glimlach.

Louis William Tomlinson

'Ik denk dat dat inderdaad het beste is en daar hou ik het daar ook gewoon op' zeg ik lachend. 'Nou dan verzinnen we samen aangezien ik het ook niet zo snel weet, maar denk inderdaad wel dat we vanzelf wel op iets komen en dat is heel erg lief van je Hazz, maar dat zou ik ook over jou kunnen aangezien je zo lief en leuk bent' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem dan weer aan en knik dan. 'Dat komt inderdaad wel eens voor, maar jij wint zulke dingen toch vaker' zeg ik. 'Ik weet dat je dat ook wel wat en dat je je daar echt geen zorgen om maakt Hazz. Ik ben blij dat je dat weet, want wil niet dat je je drukt maakt over allerlei dingen en dat weet ik ook en dat blijft lief. Ze begrijpen het maar op een andere manier dan dat er word uitlegt en ze snappen de achterliggende gedachten en ondertoon in je stem niet. Voor mij is dat duidelijk net als dat je ogen boekdelen spreken. Ik begrijp inderdaad wat je bedoelt en volgens mij komt het ook deels neer op wat ik net zei' zeg ik glimlachend. 'Ik weet bijna zeker dat we er heel snel uit zullen komen en dat de andere het ook begrijpen en niet moeilijk doen' zeg ik. 'Dat is iets wat zeker is, maar op dit moment is hetzelfde denken ook een heel groot voordeel' zeg ik grijnzend en knik. 'Dat lijk me een heel goed plan aangezien we het anders toch nooit eens zullen worden' antwoord ik lachend. 'De foto's die we hebben blijven van ons en niemand zal daar achter komen tot wij dat willen' zeg ik glimlachend. 'Ik hoop ik ook inderdaad en denk wel dat dat zo zal zijn' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder. Op dit moment willen we beide precies hetzelfde en dat is dat iedereen weet dat Harry en ik samen zijn. 'Met mijn gedachten zat ik bij een heel leuk iemand die me wel eens vaker afleid' antwoord ik grijnzend en grinnik. 'Je gedachten kloppen weer een keer want je had inderdaad gelijk' zeg ik en kijk hem aan. 'Zo moeilijk moet dat op dit moment toch niet zijn of wel?' vraag ik grijnzend. 'Dan dacht je dat goed, want dat vind ik dus helemaal niet erg' zeg ik en een grijns verschijnt door zijn volgende woorden. Voor ik het weet zit ik bij hem op schoot en mijn grijns word alleen maar breder als hij me een kus geeft. 'Daar heb ik niets aan toe te voegen' zeg ik grijnzend en kruip wat dichter tegen hem aan. Ik kijk hem aan en geef hem nog een kus. 'Is goed, maar moet toegeven dat ik dit ook niet zo erg vind' zeg ik glimlachend en geef hem weer een kus. Nu op dit moment kan dat tenminste nog.

[Holy mirror! Jullie hebben echt giga veel geschreven! Woah, ik ben net thuis... ik zal zo met Elena reageren denk ik...]

Whoever is trying to bring you down, is already below you