Harry Edward Styles
'Precies, dus ik hou het er gewoon op dat die momenten der helemaal niet zijn' zeg ik met een glimlach. 'Nou, ik zou even denken maar ik weet eigenlijk ook niet zo snel iets, maar waarschijnlijk komen we er vanzelf wel op en anders dan uhh, praten we gewoon over hoe leuk jij bent want dan kan ik uren blijven praten' zeg ik met een knipoog. Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Niet altijd, jij wint ook vaak' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik weet ook wel dat het allemaal goed komt Lou, dus daar maak ik me niet echt zorgen om. Ik weet dat je me altijd wil helpen en dat zou andersom ook zo zijn, met wat dan ook. Dat bedoel ik inderdaad, ze zullen het wel begrijpen maar toch weer op een andere manier, ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar ik denk dat je me wel begrijpt' zeg ik en glimlach. 'Dat hebben we inderdaad, en ik hoop dat we er wel een beetje snel uitkomen, wat ik wel denk en ik denk inderdaad ook wel dat ze het wel begrijpen en dat ze niet heel moeilijk gaan doen' zeg ik en glimlach even. 'Dat brengt het inderdaad, en op dit moment het grootste voordeel' zeg ik met een grijns. ' Weet je wat, we houden het erop dat we samen de allerliefste zijn goed?' vraag ik lachend. 'Daar staan inderdaad ook nog genoeg foto's op waarvan ik eigenlijk wel blij ben dat ze die niet hebben, net zoals de foto's die op mijn mobiel staan' zeg ik met een glimlach. 'Ja dat komt heel mooi uit, al hoop ik eigenlijk dat ze over een paar dagen weten dat het allemaal echt is en dat wij samen zijn' zeg ik met een glimlach. Dat was echt iets wat ik graag wilden, dat iedereen wist dat Louis en ik samen waren, Dat hij gewoon de mijne was. 'Ow waar zat meneer Tomlinson dan met zijn gedachten?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. Als hij zegt dat die dit keer ze mond houdt glimlach ik even. Stiekem doet die dat natuurlijk gewoon omdat ik gelijk heb. 'Nou dan probeer ik wel geduldig te zijn' zeg ik met een glimlach. 'Nee eigenlijk denk ik dat niet' zeg ik lachend en glimlach daarna weer. 'Daar ben ik het helemaal mee eens dus kom jij maar even hier Tomlinson' grijns ik en laat met een hand het stuur los om Louis op mijn schoot te trekken. Ik grijns en geef hem een kus. 'Ben toch blij dat ik dit nu weer kan doen' zeg ik grijnzend en geef hem weer een kusje. Ondertussen let ik ook een beetje op waar we varen. 'Is goed, ik denk dat we straks wel even stoppen dan' zeg ik met een glimlach.