Louis William Tomlinson
'Oke dus we denken hetzelfde dan moet dat wel betekenen we gewoon gelijk hebben' zeg ik glimlachend. 'Ja daar heb ik inderdaad ook wel vertrouwen in, want ons gesprek valt eigenlijk nooit stil en ik ben blij om dat van je te horen, want zo kan ik weer van die lieve dingen zeggen' zeg ik met nog steeds een glimlach. 'Dan ga ik er ook niet meer op in en dan houden we het gewoon daarop, want anders duurt het inderdaad nog een lange tijd' zeg ik lachend. 'Het is ook niet de bedoeling dat je het ooit vergeet en dat onthoud ik echt wel, want kan dat ook nooit vergeten. Dat klopt inderdaad, maar het is wel heel erg lief van ze en ooit komt el een tijd dat ze denken zoals wij denken. Liam moet je echt niet onderschatten met wat hij allemaal doorheeft, maar hij eet inderdaad niet alles en wij wel' zeg ik en glimlachen waarna ik knik. 'Wij snappen elkaar altijd' zeg ik. 'Ze verbazen me niet zo snel meer met alles wat ze zeggen en denk dat ze reageren zoals wij denken. Moeilijk doen komt bij hun ook niet voor en ze begrijpen het allemaal wel en zullen een paar standaard dingen te horen krijgen' zeg ik glimlachend en knik. 'Dan is het goed, want ik heb niets gezegd' zeg ik lachend. 'Dat zijn we inderdaad en dat is inderdaad waar. Soms is de zin verdraaien al goed genoeg' zeg ik met een grijns. 'Tuurlijk heb ik gelijk en jij heb gelijk met dat de 'fans teveel weten zeg ik lachend en knik, 'Dan doen we dat gewoon' zeg ik glimlachend. 'Ja anders hebben we vanavond een probleem' zeg ik en grijns even. 'Ik ben blij dat je hem heel erg goed kent en ben ook blij om te horen dat hij dat heel erg lief vind' zeg ik glimlachend en schud mijn hoofd. 'Dat bijna mag wel weg, want het is gewoon altijd' zeg ik grijnzend. 'Wat als ik zeg dat je me wel heel erg afleid?' vraag ik lachend en knik dan. 'Dat is het zeker' zeg ik dan en ga dan staan. 'Misschien moet ik je dan maar eens wat minder afleiden en dan kan je je weer een beetje op de rest concentreren' eg ik met een onschuldige grijns en druk snel nog een kus op zijn wang. 'Dat is iets wat zker is, want wie weet hoelang het anders nog gaat duren' zeg ik grijnzend. 'We moeten zorgen dat het niet al te lang gaat duren anders worden we beide gek' mompel ik en glimlach als hij een kusje op mijn hand drukt. 'Je bent gewoon te lief om het verborgen te houden' zeg ik zacht en richt mijn blik op het water terwijl ik nadenk.
(Sorry zit gelijk te eten )
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer