• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Oke dus we denken hetzelfde dan moet dat wel betekenen we gewoon gelijk hebben' zeg ik glimlachend. 'Ja daar heb ik inderdaad ook wel vertrouwen in, want ons gesprek valt eigenlijk nooit stil en ik ben blij om dat van je te horen, want zo kan ik weer van die lieve dingen zeggen' zeg ik met nog steeds een glimlach. 'Dan ga ik er ook niet meer op in en dan houden we het gewoon daarop, want anders duurt het inderdaad nog een lange tijd' zeg ik lachend. 'Het is ook niet de bedoeling dat je het ooit vergeet en dat onthoud ik echt wel, want kan dat ook nooit vergeten. Dat klopt inderdaad, maar het is wel heel erg lief van ze en ooit komt el een tijd dat ze denken zoals wij denken. Liam moet je echt niet onderschatten met wat hij allemaal doorheeft, maar hij eet inderdaad niet alles en wij wel' zeg ik en glimlachen waarna ik knik. 'Wij snappen elkaar altijd' zeg ik. 'Ze verbazen me niet zo snel meer met alles wat ze zeggen en denk dat ze reageren zoals wij denken. Moeilijk doen komt bij hun ook niet voor en ze begrijpen het allemaal wel en zullen een paar standaard dingen te horen krijgen' zeg ik glimlachend en knik. 'Dan is het goed, want ik heb niets gezegd' zeg ik lachend. 'Dat zijn we inderdaad en dat is inderdaad waar. Soms is de zin verdraaien al goed genoeg' zeg ik met een grijns. 'Tuurlijk heb ik gelijk en jij heb gelijk met dat de 'fans teveel weten zeg ik lachend en knik, 'Dan doen we dat gewoon' zeg ik glimlachend. 'Ja anders hebben we vanavond een probleem' zeg ik en grijns even. 'Ik ben blij dat je hem heel erg goed kent en ben ook blij om te horen dat hij dat heel erg lief vind' zeg ik glimlachend en schud mijn hoofd. 'Dat bijna mag wel weg, want het is gewoon altijd' zeg ik grijnzend. 'Wat als ik zeg dat je me wel heel erg afleid?' vraag ik lachend en knik dan. 'Dat is het zeker' zeg ik dan en ga dan staan. 'Misschien moet ik je dan maar eens wat minder afleiden en dan kan je je weer een beetje op de rest concentreren' eg ik met een onschuldige grijns en druk snel nog een kus op zijn wang. 'Dat is iets wat zker is, want wie weet hoelang het anders nog gaat duren' zeg ik grijnzend. 'We moeten zorgen dat het niet al te lang gaat duren anders worden we beide gek' mompel ik en glimlach als hij een kusje op mijn hand drukt. 'Je bent gewoon te lief om het verborgen te houden' zeg ik zacht en richt mijn blik op het water terwijl ik nadenk.

    (Sorry zit gelijk te eten )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [Aah oké, nou dan zien we dat wel xD, en anders gaan we zondag gewoon veder;)]


    (mee eens)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [HELP! Ik kan eindelijk mijn inlognaam wijzigen, maar kweenie hoe.... Help me... Ik zeg tegenwoordig holy mirror of holy carrot...]


    (vertel maar in welke richting...die van Zayn neem ik aan?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [reageer straks nog wel, ben bezig me kleding aan het uitzoeken en weet het echt niet xD krijg even stress door]

    [Yeup, richting van Zayn, bedankt dat jullie willen helpen :) I appreciate that :)... Ik dacht zelf aan iets van HolyMirror of iets dergelijks omdat ik dat ineens heel vaak zeg enzo.... Maar die is niet echt dat je zegt van Wauw wat gaaf ofz...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Is goed en volgens mij heeft iedereen dat altijd...iets wat je nooit kan vermijden xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [Yeup, richting van Zayn, bedankt dat jullie willen helpen :) I appreciate that :)... Ik dacht zelf aan iets van HolyMirror of iets dergelijks omdat ik dat ineens heel vaak zeg enzo.... Maar die is niet echt dat je zegt van Wauw wat gaaf ofz...]


    (Waarom moest ik het eigenlijk ook nog vragen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Mmm, ook moeilijk.... bedenk eerst of je een broek, rokje of jurkje ofz aan wilt..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xHungryNiall schreef:
    (...)

    (Waarom moest ik het eigenlijk ook nog vragen xD)


    [Tja het was wel te verwachten, nu jij niet op school was vandaag werden mensen een stuk minder gek van mij... Jij steekt me steeds aan...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Fluid schreef:
    (...)

    [Tja het was wel te verwachten, nu jij niet op school was vandaag werden mensen een stuk minder gek van mij... Jij steekt me steeds aan...]


    (Tsja...mensen vond het ook nodig om me op ongeoorloofd afwezig te zetten vandaag terwijl duidelijk is dat ik ziek ben..haha blijkbaar ben ik dus degene die iedereen aansteekt met alles en sorry dan. Daarbij zal het binnenkort ook een stuk minder worden met mijn drukke gedrag)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    {Mmm, ook moeilijk.... bedenk eerst of je een broek, rokje of jurkje ofz aan wilt..]

    [Zoizo broek, maar heb al gekozen, heb er blazer bij gedaan xD]

    [Ik ga eten halen, weet niet of ik nog reageeer[

    [Okie dokie en eet smakelijk... Tja... das vervelend.. btw heb je je bv ding al af? Ik ben nu met pen bezig om erna te gaan gutsen....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ikke goed zijn in namen bedenken!:| Ik heb vandaag trouwens schandalig gewinkeld...

    -MirrorMalik. (Die had ik ook al verzonnen voor xHungryNiall.xD)
    -LxZayn. (Jouw naam begon toch met een L?:$)
    -LxMalik.
    -VainxZayn. (Omg, dat rijmt.:P)
    -xBlackcomb. (Hij heeft zwart haar...:$)
    -xMissMalikx.
    -Ikkeweetgeennaammeer.)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Okeey is goed en eetsmakelijk..misschien tot morgen en anders tot zondag. Lindsey wanneer had ik dat bv ding moet afmaken want was er gister toch niet en alles ligt op school]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer