• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P

Reading a good book is like taking a journey.

(Nu we het over Louis hebben, ik heb een hele Louis outfit bij de H&M gekocht. Ik ging een beetje fangirlen toen ik precies dezelfde streepjesshirts zag die Louis draagt.xD Dus ik de hele stad afgezocht naar een rode broek die ik uiteindelijk ook bij de H&M heb gekocht.xD Blazer eroverheen en ik ben klaar.:P)

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:06 ]

[Heuh? Waar hebben jullie het over? Ik heb geloof ik iets gemist...]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

CxStylinson schreef:
    (Nu we het over Louis hebben, ik heb een hele Louis outfit bij de H&M gekocht. Ik ging een beetje fangirlen toen ik precies dezelfde streepjesshirts zag die Louis draagt.xD Dus ik de hele stad afgezocht naar een rode broek die ik uiteindelijk ook bij de H&M heb gekocht.xD Blazer eroverheen en ik ben klaar.:P)

(Iknu jaloers zijn op jou outfit al hebben sommige van mijn outfits ook wel wat eg van one Direction en heb dezelfde pandamuts als Liam xD)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(Het was toch Hazza's muts?:$ En ik heb heel veel outfits aangepast aan One Direction, gewoon knutselen met blazers, streepjes en andere dingetjes die erop lijken.xD Ik laat mijn haar trouwens in de zomer verven!:P Blonde plukken, nog iets meer Nialler erbij.xD)

CxStylinson schreef:
    (Het was toch Hazza's muts?:$ En ik heb heel veel outfits aangepast aan One Direction, gewoon knutselen met blazers, streepjes en andere dingetjes die erop lijken.xD Ik laat mijn haar trouwens in de zomer verven!:P Blonde plukken, nog iets meer Nialler erbij.xD)

(Hazza heeft dus blijkbaar een andere maar het is wel dezelfde als Liam. Ik heb er inderdaad ook wel wat en het is inderdaad gewoon knutselen met alles. Ik wil mijn haar ook verven maar mag niet en hieris nog een bewijsstuk dat je op Nialler lijkt xD )

ZaynxVain schreef:
    [Heuh? Waar hebben jullie het over? Ik heb geloof ik iets gemist...]

(Louis, kleren en mijn nieuwe rpg die faalt, aangezien niemand erop reageert.xD Ik twijfel nu tussen twee beroemdheden...)

[Hoe heet het ding?? Als ie al bezig is ofz?? ik ga wel een kiijkje nemen dan :)]

(Neuh... Net in een of andere creatieve bui gemaakt. Ik vond het zonde om er niks mee te doen, aangezien het een leuk idee leek.
    Het heet trouwens: I want a famous future.(A))

[Ik was aardig en ging reageren :) Kweet alleen geen beroemdheid...]

( waar is mijn inspiratie als je het nodig hebt..en wat is het hier stil xD]

[Ja idd, ik ben dat ding van bv aan het maken, tis bijna onmogelijk omg.. ik zal zo met Elena reageren...]

(reageer o nog wel even, btw, wat is je nieuwe RPG? Ik debk dat ik wel wil mee doen als er nog rollenzijn, kan heleaas nu niksinvullen of zo, doe ik morgen)

(Er is nog genoeg plek.xD Wil je een jongen of meisje, dan reserveer ik je eentje.(A) Oh, slim Cath... Misschien ook nog even een naam vermelden.
    I want a famous future. Ja, het kan ook met One Direction, maar dan zullen we die eerst moeten maken.xD Ik denk dat ik anders nog wel een jongen maak omdat we al redelijk veel meisjes hebben en het anders weer uit balans raakt. -_-)

(zijn de jongens van 1D er nou wel of niet? xD, want anders wil ik wel een van de jongens ^_^)

(Ik reageer heel laat, maar we hebben alleen een Louis.(A) Dus ik heb je bij de jongens neergezet zodat je nog wel kunt kiezen.:P)