• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    [pff, stres hem hier even, moet heel verslag uitwerken voor school maar is echt moeilijk]

    ( Volgens mij zit iedereen hier in de stress...waar gaat het over? misschien kan ik je helpen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [denk niet dat je kan helpen, het gaat over een boerderij waar ik een week lang ben geweest maar heb daar allemaal informatie van gekregen van hun dat ik dus moet uitwerken voor school maar is echt veel. maar ik heb nu vakantie dus heb nog wel tijd genoeg denk ik]

    ( Ah op die manier en denk dat het inderdaad moeilijk word om te helpen dan en heel veel succes (: Waarom heeft iedereen al vakantie ?? Ah nog een week en wij dan ook)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yeup het duurt nog zo lang.... maar ja.... Btw ik wacht nog steeds...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [yippie heb ik weer, begin ziek te worden inde vakantie -_- ]

    [Aii, beterschap!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Laat me even denken' zeg ik en trek een bedenkelijk gezicht. 'De xfactor, de band, onze vriendschap en nu dit...we zijn inderdaad voor elkaar gemaakt en dit is ook gewoon voorbestemd' zeg ik glimlachend. 'Het is inderdaad een combinatie van allebei de dingen, maar het belangrijkste en leukste van allemaal ben jij' zeg ik en tik met mijn vinger op zijn neus. 'Dat zal het inderdaad zijn en het is maar goed ook' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem aan en grinnik. 'Dat komt mooi uit, want het zal niet makkelijk zijn om iets te verzinnen omdat het gewoon lief en onbeschrijfelijk is' zeg ik en knik. 'Dat klopt inderdaad en het klopt ook dat ik daar nog steeds aan denk' zeg ik lachend. 'Het is wel het moment dat mijn leven veranderde' voeg ik er nog aan toe. 'Het is fijn dat je precies hetzelfde erover denkt' zeg ik glimlachend. 'Als het je toch niet gaat vervelen zeg ik nogmaals dat het heel erg lief van je is en bedankt' zeg ik lachend. 'Je hoef me niet te bedanken, want het is gewoon zo' zeg ik en kijk hem aan. 'Daar ben ik het mee eens' zeg ik en mijn glimlach word breder als mijn zichzelf nog wat dichter tegen me aan nestelt. Ik druk nog een kus op zijn neus als hij zijn hoofd iets draait. 'Nu je het zegt' zeg ik bedenkelijk als zijn woorden tot me doordringen. 'Ach maak me eigenlijk niet zoveel uit deze keer en het zal een goede reden hebben, daarbij lig ik eigenlijk wel lekker zo' eg ik glimlachend.


    Harry Edward Styles

    'Ja dat klopt' eg ik met een glimlach. Ik glimlach breder als die dat zegt en geef hem even een kus. 'Daar weet ik eigenlijk niks op de zeggen, behalve dat het heel erg lief is en ik er precies hetzelfde over denk alleen dan over jou' zeg ik en grijns even. 'Dat is inderdaad maar goed, maar ik weet zeker dat wij ook niet snel problemen krijgen.' zeg ik en glimlach even breed. Ik glimlach nog breder, 'De woorden brengen nog steeds een grote glimlach op mijn gezicht, al komt dat bij bijna alles wat je doet maar dat maakt niet uit, maar je hoeft van mij dus niet met iets iets nieuws aan te komen.' zeg ik en kijk hem even aan. Ik grinnik even, ' we weten ook altijd elkaars gedachten he' zeg ik lachend als hij bevestigd dat ik gelijk heb. 'Ja daar heb je gelijk in, na dat moment veranderden echt alles, maar ik ben geen moment verdrietig van die verandering geweest' zeg ik en druk een kusje op zijn neus. 'Tuurlijk denk ik daar hetzelfde over, als ik niet bij jou ben ben ik al gelijk wat minder blij hoor, bij jou ben ik gelijk gelukkig, jij ben gewoon perfect voor mij, en dat zou je ook altijd blijven, en ik hoop echt dat ik je nooit verlies, ik wil je gewoon voor altijd bij me want dan is alles gewoon perfect' zeg ik en glimlach even. 'Dan hoef jij me net zoals jij zegt, me niet te bedanken want bij ook jou is het zo' zeg ik en glimlach breder door het kusje op mijn neus. Ik grinnik en kijk hem aan. 'Ach, het maakt mij niet zo veel uit dat je rustig bent, ik lig ook wel lekker en straks kan je lekker druk gaan doen en dan doe ik gewoon vrolijk mee' zeg ik met een glimlach en denk even na. 'Wat wil je straks eigenlijk gaan doen?' vraag ik hem en denk zelf even na. Eigenlijk had ik de rest van de jongens ook niet echt veel gezien tijdens deze vakantie, ach we hadden nog genoeg tijd hier, ik zou ze echt wel snel zien en anders vermaak ik me echt wel met Louis. Ik schud mijn gedachte weer een beetje weg en kijk in Louis ogen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:19 ]

    Louis William Tomlinson

    'Het klopt omdat een van ons het zegt en dat gewoon altijd klopt' zeg ik met een onschuldig glimlach die breder word als hij me een kus geeft. 'Je hoeft er ook niet op te zeggen, maar het is wel gewoon zo en dat is ook heel erg lief van jou' zeg ik. 'Dat is iets wat ik inderdaad ook zeker weet, want dan moeten er wel hele erge dingen gebeuren' zeg ik nog steeds glimlachend. 'Ik ben blij om te horen dat die woorden en eigenlijk bijna alles nog steeds een grote glimlach op je gezicht brengen en dus niets nieuws hoeft te verzinnen. Daarbij zorg jij ook altijd met alles wat je zegt of doet voor een glimlach op mijn gezicht' zeg ik en knik dan. 'Komt omdat we elkaar goed kennen en hetzelfde denken' zeg ik lachend. 'Dat moment veranderde inderdaad alles maar spijt heb ik ook nooit gehad. Het was gewoon het begin van iets geweldig en nieuws.' Ik kijk hem aan en grijns. 'Ik ben blij dat je er hetzelfde over denkt en daar sluit ik me ook helemaal bij aan. Ik kan gewoon niet zolang zonder je en ben ook blij dat dat bijna nooit voorkomt. Ik ben echt heel er blij om dat te horen en jij bent hier degene die perfect is. Zonder jou kan ik gewoon niet meer leven, want dan mist er gewoon iets en je zult me ook echt niet verliezen. Nu niet en nooit niet, want daar ben je me echt veels te belangrijk voor' zeg ik glimlachend en geef hem een kus. 'Zoals ik net al zei weet ik gewoon echt niet wat ik zonder je zou moeten' zeg ik en kijk hem dan glimlachend aan. 'Het is weer een keer iets anders, maar ben blij dat je ook wel lekker ligt en komt wel goed, want heb een idee dat mijn drukke gedrag vanzelf wel weer terug komt.' Ik trek een bedenkelijk gezicht en denk na. 'Ik verzin nog even en als jij wat weet dan hoor ik het wel' zeg ik. Met een vragende blik kijk ik hem aan als hij diep in gedachten is en dan weer in mijn ogen kijkt. 'Plannen of de andere?' vraag ik zacht en druk dan nog een kus op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Waarom is ziek zijn toch altijd zo vervelend..:X)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben je ziek?]

    ( Ik vind het zelf opzich wel meevallen dus zou zeggen beetje, maar andere mensen vonden van wel en toen ik bijna flauwviel in de gang hebben ze me maar naar huis gestuurd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Als je flauwvalt vindt ik het niet echt meevallen maar ja, beterschap! Zou straks wel reageren, er is nu even een vriendin.]

    [Beterschap meis !!!, ineens was je weg.... Zayn is niet ziek.. hoop ik dan.. dus zou je ermee kunnen reageren?? Ik ga btw wel zo weg, dan weer leren, vervolgens naar karate en weer leren...

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:29 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Bedankt allebei (: Uh ja klopt want werd gewoon naar huis gestuurd dus ja..nee en zal even de laatste reactie zoeken en reageren. Is goed en denk dat ik zo ook maar eens moet gaan leren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer