• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Als er wat is kan je trouwens altijd bericht sturen en wat ga je kiezen?
    Trouwens kan ik Zayn gewoon wakker laten worden of stond er nog wat speciaals in het bericht van Elena)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Euhm je kan hem gewoon wakker laten worden.. Ze was zich gewoon aan het aankleden enzo... Ik weet niet meer wat precies...

    Hij is eindelijk af!!!!!! Yihea!! Niet alles is okee maar goed... tis een begin....


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Dat is echt heel lief van jullie! En het vreemde is dat ik het liever aan jullie vertel als aan mijn beste vriendin, ik ben echt bang dat ik dan begin te janken.:$ Denk dat ik maar terugga naar de tweede, dan hoef ik mijn vreselijke punten nu niet meer terug te krijgen... En dan kan ik alles herhalen. Maar ben echt heel slecht in vrienden maken en zo dus daarom wilde ik niet blijven zitten.
    Mijn vader zei dus om me proberen te helpen: Nou Kat, (Ja, iedereen noemt me Kat of Poes. Aangezien ze dat leuker vinden dan Cath.) dan gedraag je je toch als een bitch, dan luisteren ze echt wel naar je hoor.xD
    Ja, daar moest ik toch echt lachen door mijn tranen heen, aangezien ik echt geen bitch kan zijn. Alleen als je ruzie met me zoekt wordt ik bloedlink...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Aha, ik snap je, vrienden maken is ook niet mijn sterkste kant... Ik ben blij dat ik Naoom al sinds mijn achtste ken enzo, en ik kende er nog een zegmaar, dus dat was wel fijn. Ik vind het echt heel heel heel erg rot voor je... Ik zou willen zeggen kom hier dan knuffel ik je dood maar ja, dat gaat zo moeilijk.... Ooit zul je het ook aan haar moeten vertellen denk ik... Ik heb er zelf niet echt ervaringen mee, hoewel ik vwo kan doen ben ik naar havo gegaan... Tja, dat heet omstandigheden en lui zijn..... Ik hoop dat het beter gaat later meis!]

    [P.s... Dat groende ding in mijn vorige bericht is de link...]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:45 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik wil wel een heel verhaal gaan schrijven, maar het komt op hetzelfde neer als het verhaal van Lindsey. Alleen het laatste deel moet bij mij Mavo zijn en dat ik met geluk op Havo zit. Misschien dat ik dit jaar alsnog teruggeplaatst word)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn ogen beginnen hier ook te prikken.... ik vind het zo wrang... Echt serieus... Ik zou je zo graag alles willen vertellen en aanhoren en de psycholoog gaan uithangen, maar ja... Aangezien je nu vakantie hebt, neem ik aan dat je niet in regio midden woont...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ikke woon in zuid. -_- En ik ga al naar een psycholoog en ik mag haar niet, dus doe dat alsjeblieft niet! Ik wil gewoon iets doen zodat ik die klerezooi even vergeet. Sorry voor mijn taalgebruik op dit moment.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mmm vervelend.... Ik moest ooit naar een cursus toen ik gepest werd en daar mijn verhaal gaan doen aan een wildvreemde en aanhoren dat het allemaal mijn eigen schuld was. Ik moest me maar gaan veranderen om niet gepest te worden, daar had ik dus mooi geen zin in. En dat maakt niet uit hoor :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Het maakt echt niet uit en hou alsjeblieft op over psycholoog, want loop ook zo'n iemand rond en het is soms echt vervelend. Vroeger heb ik er ook eens rondgelopen door al het pesten en doen. Volgens mij kom ik er echt nooit vanaf )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Bam ik weet niet meer en ken mijn frans nog steeds niet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kan Zayn reageren? Ik ken van fa alleen de grammatica.... Ken je duits en lbs al? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ja is goed en duits wel maar lbs niet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Kan Niall trouwens ook nog naar Stephanie gaan? Als dat lukt met jullie leerwerk tenminste... Neem wel jullie tijd aub.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Mwha kan nog steeds niets met Louis doen..ach gelukkig leeft Zayn nog...nou ja wat onder leven valt aangezien hij waarschijnlijk een beetje een ochtendhumeur heeft)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja ik doe het zo snel mogelijk.... Hadden Niall en Liam nou al ontbeten.... Fijn dat Zayn gaat reageren, ik kan mn hoofd er echt niet bij houden omg.... Ik ken lbs niet en Duits een beetje... Naja! Ik moet ineens koken wtf...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you