• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik ga er ook weer vandoor aangezien ik weer ga leren. Nogmaals heel veel plezier in Friesland. Wow zie nu pas hoe lang de tekst is geworden...ach ja moet een keer kunnen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik voel me alleen... ): Vooral omdat iedereen weggaat!:O)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Tjaa, wordt Zayn ook ooit wakker??? Leerse, ik ken 2,5 blzs... omg ik ben traag....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Niall kun je wel wakker maken?:P En Zayn, tja... Die is Doornroosje aan het uithangen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Goed ik maak Nialler even wakker, ik maak scheikunde..--' die gozert gaat het nu controleren zei die, voor de zekerheid spik en span maken..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik heb echt medelijden met jullie! ): Ik wou dat ik kon helpen met jullie huiswerk!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik had met Liam Nialler wakker gemaakt ^_^]

    Harry Edward Styles
    Ik wacht op Louis terwijl ik op het kleed zit en een beetje om me heen kijk. Ik glimlach als ik Louis al in de verte zie lopen. Als hij mij uiteindelijk ook ziet glimlach ik nog breder en sta op. Ik loop op hem af en geef hem een kus. 'Suprise' zeg ik lachend en neem hem mee naar het kleed. Ik ga zitten en trek hem naast me. Ik geef hem even een knuffel en kijk dan naar het eten wat ik had klaargezet. 'Nou wat vindt je ervan?'vraag ik met een glimlach en trek hem tegen me aan. Ik had een plekje uitgezocht op het gras vlakbij het vijvertje wat er was. Eigenlijk was het best een mooie plek. Ik richt mijn blik weer op Louis. Ik zie welk armbandje hij heeft genomen en ik glimlach. Ik geef hem nog een kus en pak daarna een croissantje waar ik aan begin te eten. 'Ik hoop dat je het allemaal een beetje lekker vindt'zeg ik met een glimlach. Al weet ik dat die dit allemaal lust, ik bedoel ik ken hem zo goed dat ik wel weet wat die wel en niet lust.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 22:12 ]

    [Tja, echt ineens uit het niets hebben we bergen huiswerk, ik heb nog niet een onvoldoende gehad en dat wil ik graag zo houden( Ja ik ben een beetje een nerd ja, vroeger werd ik gepest met betweter enzo) Dus ja... Oh okee dan ga ik het even na lezen....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ik ga slapen, is al later geworden dat eerst xD]

    [Ben zo terug ik moet even mijn lenzen uit doen en tandepoetsen]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (En toen waren er nog twee...(A) Eigenlijk een en een half.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik reageer morgen weer ik ga nu, anders ben ik morgen echt een lijk en ik moet gs echt goed weten!!! Dus ik ga nu xx]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (En toen was er nog een... ): )


    Reading a good book is like taking a journey.

    (stiem heel even twee, kan niet slapen maar moet wel :()