• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Amelia Lakes.

    Gapend wordt ik wakker en ik gooi meteen de deken van me af, waarna ik zie dat mijn broer nog slaapt. Ik pak een setjekleren en loop daarmee naar de badkamer waar ik eventjes douch en mijn make-up doe. Mijn haren borstel ik en vlecht ik in, waarna ik de badkamer uitloop en mijn broer begint te lachen. Aha, hij was dus wakker.
    "Wat nou?!" snauw ik.
    "Serieus... Sen, een tas van Gucci en sportkleding?" vraagt hij.
    Ja, ik had geen andere tas... Sorry. Sen vond hij gewoon leuk om te zeggen als bijnaam, aangezien Sienna hem weer te lang was.
    Ik rol met mijn ogen en kijk hem aan.
    "Ga je nog ontbijten?"
    Ik schud mijn hoofd. "Ik hoef niks."

    (Oké, ik heb die outfit speciaal voor een bitch gemaakt, aangezien ikzelf niet met een Gucci-tas en sportkleding ga rondlopen.:P Ben even pudding eten trouwens.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik zal zo reageren.. ben bezig met leren aangezien ik waarschijnlijk geen laptop, geen quizlet en een leuke klas meer ben als ik morgen een onvoldoende haal )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ken je haar niet?!:O Nou ja zeg... Nee, geeft niks. Ze maakt covers van liedjes en heeft een officieel nummer zelf uitgebracht.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [hmm oké, ga er wel is opzoeken xD]

    (B-e-a-utiful is leuk.xD En Super bass heeft ze ook leuk gedaan.(A) Nou ja, die luister ik tenminste veel.:P En Jake Coco is ook stoer!:| Maar ik vind zoveel mensjes stoer.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [over half uurtje terug, B-e-a-utiful is indd leuk, ging die net luisteren^_^]

    (Je gaat GTST kijken, toch?:$ En Megan heeft er een fan bij!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    Awhg, wat ie Zayn lief als hij slaapt, Heeft hij het koud gehad vannacht? Het dekbed ligt tot aan zijn neus. Waarom word ik in vakanties altijd zo vroeg wakker? Hoewel, het ontbijt is meestal tot 11 uur ofzo iets en als je dan om half negen opstaat is dat ruim op tijd. Het is nu kwart over acht, zal ik Zayn even laten slapen? Ja laat ik dat maar doen. Gister avond heb ik al gedoucht dus dat doe later wel als ik zin heb. Mmm wat zal ik eens aan doen vandaag? Goede vraag eigenlijk, blijkbaar ga ik vandaag met Zayn Miami verkennen dus high heels lijkt me geen goed idee. Ik pak snel wat kleding, wat er zo uitziet.


    [Ja ik heb je idee voor Polyvore gejat ja... ik heb het aangemaakt sinds een paar minuten --' wat een dooie ben ik --']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Nee! Is leuk schat!(H) Ik vind het makkelijker met Polyvore aangezien je het je dan beter kunt voorstellen.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hahah xD ik vind het heel leuk, ik wilde het al wel aan maken maar nooit gedaan... Ik heb al een setje xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik ga het liken.:P En ik heb je toegevoegd.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Okee ik ga even bij jou kijken :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Wahahaha aangevallen door een eekhoorn xD Awgh poor Zayn, hij wilde de ouders van het kwaardaardige vriendinnetje ontmoeten en hij was bang awhh]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (Je gaat GTST kijken, toch?:$ En Megan heeft er een fan bij!:P)

    [Jup]