• Hoi.
    Dag.

Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)

Reading a good book is like taking a journey.

[ben er btw weer xD, heb net ook me tas ingepakt, kan echt niet wachten tot morgen ^_^]

(We praten meer als dat we schrijven.:P Oh, en Steph even wakker maken.(A))

[Veel plezier daar btw, Nialler gaat dalijk naar Steph :)]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Stephanie Rosanna Swift.

Ik wordt wakker van iets dat op mijn benen springt en kijk voor me.
    "Tuurlijk..." mompel ik zacht, waarna ik de kat van mijn schoot duw en rechtop ga zitten. Ik wist zeker dat ik er niet uit zag, maar dat deerde me niks. Ik liep naar boven om snel wat schone kleren aan te doen en ga dan weer met een droog broodje op de bank zitten, waar ik stukjes vanaf trek en gefrustreerd op de grond gooi.

[ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:04 ]

(En weer stil.xD Nou ja zeg... Oh! En veel plezier in Friesland!:P)

[xD dankje, en is inderdaad stil, wil reageren maar kan nie]

(Liam wakker maken of zo?:P)

[hmm ja, maar wat moet ik met hem doen? xD]

( Haha zal eens zorgen dat er wat leven in komt, maar zit op mijn mobiel dus word leven met wat spelfouten)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Ik denk dat ik daar wel mee kan leven :P, ga over 15 min wel slapen, moet morgen half 6 op:/ killing!]

(Liam en Sienna gingen nog voetballen en dan kun je Nialler ook gelijk wakker maken.(A) Klaar, opgelost.:P)

Liam James Payne
    Ik wordt langzaam wakker en wrijf even door mijn ogen. Ik rek me uit en kijk naar Nial. Ik loop naar zijn bed en schud hem lichtjes door elkaar. 'Heey Niall, ga je mee ontbijten?' vraag ik hem. Voor eten kon je hem toch altijd wakker maken? Ik loop naar de kast en pak wat kleding eruit. Ik verwissel mijn pyamma voor die kleding en loop daarna naar de badkamer. Ik poets gauw mijn tanden en was mijn gezicht even zodat ik wat meer wakker ben. Daarna doe ik mijn haar nog even in model en kijk naar Niall. Ik zou ook gaan voetballen met Sienna dus ik moest wel een beetje opschieten, ik moest ook nog een bal kopen.

[Ik leer nog steeds ken pas 2 van de 8 blz's dus ik moet nog even door leren en dan moet ik ook nog woorden weten....]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

{ Dat probleem herken ik en mijn reactie van Louis komt eraan..nu maar hopen dat het klopt aangezien we allemaal volgens mij wel doorhebben dat mijn telefoon me niet zo aardig vind.]

Louis William Tomlinson

'Hazz zet die telefoon alsjeblieft uit' mompel ik als ik wakker word van een bekend melodietje. Als er geen antwoord wordt gegeven open ik uiteindelijk toch mijn ogen en het eerst wat me opvalt is dat Harry er niet is. Nu worden er me een paar dingen duidelijk en een ervan is dat het mijn telefoon dan was. Ik pak hem van het nachtkastje en een glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het zien van de naam van Hazza. Snel lees ik het sms'je en de glimlach op mijn gezicht word alleen maar breder. Ik sta op en loop naar de kast waar ik kleding pak om het vervolgens aan te trekken. Snel pak ik mijn telefoon en lees het sms'je nog een keer door. Welke pijlen? Ik haal mijn schouders op en loop daarna de hotelkamer uit. Al snel word me duidelijk welke pijlen er worden bedoeld en loop rustig in die richting die ze aanwijzen. Al snel nadat ik het hotel heb verlaten kom ik aan bij een winkeltje en kijk even verbaasd rond. Niet veel later komt er iemand naar me toe met een aantal vragen. Nog steeds lichtelijk verbaasd antwoord en een paar tellen later sta ik met een armband in mijn handen. Degene die voor me stond alweer net zo snel verdwenen als die verscheen. Mijn blik gaat opnieuw de winkel rond en blijft hangen bij een blad met een pijl naar de balie en de tekst I Love You. Het handschrift herken ik uit duizend. 'I love you too Hazz' zeg ik zacht en loop naar de balie. Al dat allemaal geregeld is vervolg ik mijn weg naar waar dan ook. Als me wordt duidelijk dat mijn weg zich langs een bloemenkraam en een winkeltje gaat waar ik een roos en chocola krijg overhandigt. Met elke stap word ik verbaasder, maar de glimlach rond mijn lippen word steeds groter aangezien dit echt heel erg lief was. Uiteindelijk kom ik aan in het park en dat is ook gelijk de plek waar de pijlen stoppen. Dat moeten betekenen dat Harry dichtbij is. Even kijk ik rond en mijn vermoeden word bevestigd zodra ik hem zie. Langzaam verandert mijn blik in verbaasd als ik wat beter kijk. Voor dit allemaal heb ik dus echt geen woorden.