• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Een zucht verliet mijn mond. Ik liet mij onderuit zakken en keek aandachtig toe hoe de leerkracht alles begon uit te leggen.

    [beetje inspiratieloos]

    Zayn Malik
    Ik liet m'n blik door het lokaal gaan, maar merkte niets bijzonders op. Uit verveling nam ik een pen en boog me over Emily's pennenzak. Ik schreef er 'I Love You' op en zette hem dan weer mooi terug.

    [Same here. :3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij mijn pennenzak terug zette. 'I love you to.' Fluisterde ik en richtte mijn aandacht terug op het bord. Wiskunde was mijn slechtste vak, dus een keer niet opletten kon ik me niet permiteren.

    Zayn Malik
    Omdat wiskunde me helemaal niet interesseerde, en ik er een echte hekel aan had, was ik niet van plan m'n best te doen ook maar een beetje op te letten. Ik nam m'n gsm uit m'n broekzak en startte één of ander idioot spelletje op. M'n boek legde ik op m'n schoot, zodat het leek alsof ik oplette. Terwijl ik het rode mannetje op m'n scherm over dodelijke dieren liet springen, wierp ik af en toe een blik op de leerkracht die ijverig z'n best deed alles goed uit te leggen. Ondertussen zag ik dat een paar andere leerlingen het ook hadden opgegeven de les te volgen, en net als ik hun gsm hadden bovengehaald.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Een grinnik verliet mijn mond toen dat ik zag dat Zayn een spel aan het spelen was op zijn gsm. Lachend schudde ik mijn hoofd. Was die leerkracht nu zo blind?! Ik merkte dat ik een van de enige was die min of meer zijn best deed om op te letten. Ik zuchtte en probeerde wat te onthouden van de cijfers op het bord, die voor mij meer op een soep lijkte.

    Nyan schreef:
    Harry Styles
    Onze tongen verkenden elkaars mond.Brianna stopte onze kus en smeerde haar lippenn onder.Ik kijk haar lachend aan e, ze legd haar hand in haar nek waardoor er nu choco in haar nek zat.Ik lachte even en drukte kusjes in haar nek om haar schoon te kussen.


    Brianna Josephs
    'Nu mijn mond.' zei ik giechelig. Ik sloot mijn ogen en voelde hoe er zachtjes een tong over mijn lippen gleed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Een grinnik verliet mijn mond toen dat ik zag dat Zayn een spel aan het spelen was op zijn gsm. Lachend schudde ik mijn hoofd. Was die leerkracht nu zo blind?! Ik merkte dat ik een van de enige was die min of meer zijn best deed om op te letten. Ik zuchtte en probeerde wat te onthouden van de cijfers op het bord, die voor mij meer op een soep lijkte.


    Zayn Malik
    Ik sloot het spelletje weer af -na 10 minuten begon het ook wel saai te worden- en keek naar de klok op m'n mobiel. Nog 5 minuten en de les was om. Ik legde m'n hoofd op m'n armen, die op de bank lagen en sloot m'n ogen.

    [Ik weet echt niks. xd]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [We lopen een beetje dood --'']


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [De les overslaan dan?]

    [ mss best.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Zayn Malik
    Ik sloot het spelletje weer af -na 10 minuten begon het ook wel saai te worden- en keek naar de klok op m'n mobiel. Nog 5 minuten en de les was om. Ik legde m'n hoofd op m'n armen, die op de bank lagen en sloot m'n ogen.

    [Ik weet echt niks. xd]


    Emily Johnson
    Toen de bel ging stak ik snel mijn spullen terug in mijn rugzak. 'Slaap je nu?' Vroeg ik verbaasd, tewijl ik mijn hand op zijn rug legde.

    Zayn Malik
    "Nee hoor, ik verveelde me gewoon en als ik m'n ogen sluit gaat de tijd sneller voorbij. Toen ik me recht zette, kon ik een geeuw toch niet onderdrukken. "Waarheen nu?" vroeg ik met een zucht.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 13:08 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles
    'Nu mijn mond.' giechelde ze en ik grijnsde waarna ik mijn lippen op de hare drukte en haar heerlijke lippen aflikte.Ik tikte tegen haar onderlip vragend om toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik opende gewillig mijn mond en toen mijn tong de zijne raakte proefde ik chocoladepasta. Ik leg mijn handen in zijn nek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze opende gewillig haar mond en onze tongen vonden elkaar,ze legde haar handen in mijn nek en ik trok haar beter op mijn schoot en legde mijn handen op haar middel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH