• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    Zayn Malik
    "Nee hoor, ik verveelde me gewoon en als ik m'n ogen sluit gaat de tijd sneller voorbij. Toen ik me recht zette, kon ik een geeuw toch niet onderdrukken. "Waarheen nu?" vroeg ik met een zucht.



    Emily Johnson
    'We hebben pauze!' Riep ik blij uit en trok hem aan zijn hand mee de gangen door. Toen ik besefte dat iedereen naar ons keek liet ik snel zijn hand los en wandelde voor hem naar de kantine.

    Brianna Josephs
    Mijn vingers maakten figuurtjes over zijn rug en ik woel even door zijn krulletjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik grijnsde tegen haar lippen een en liet mijn handen door haar zachte lokken gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AnneMalik schreef:
    (...)


    Emily Johnson
    'We hebben pauze!' Riep ik blij uit en trok hem aan zijn hand mee de gangen door. Toen ik besefte dat iedereen naar ons keek liet ik snel zijn hand los en wandelde voor hem naar de kantine.


    Zayn Malik
    Toen we in de kantine binnenkwamen trok ik haar mee naar een hoekje en draaide haar naar me toe. "Schaam je je voor me? We zijn nu samen en je hoeft je toch niets van de rest aan te trekken?" Ik streek een lok uit haar gezicht en trok haar wat dichter naar me toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    'Tuurlijk schaam ik me niet voor je. Maar, nu ja, je bent beroemd enzo.' Mompelde ik en legde mijn hoofd op zijn schouder.

    Zayn Malik
    "En wat dan nog? Ik hou van je, en iedereen mag dat weten. Het maakt me helemaal niets uit wat anderen van ons denken. Als jij gelukkig bent, ben ik dat ook. Al de rest is bijzaak." Ik verstrengelde m'n vingers met de hare en boog naar haar toe, om m'n lippen op de hare te drukken. Mijn tong streek langs haar lippen en al snel draaiden ze passievol om elkaar heen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Ik glimlachte door de kus heen. Toen ik adem nodig had haalde ik mijn lippen van de zijne en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Je bent lief, weet je dat?'

    Zayn Malik
    "Jij bent liever. En nu lopen we samen door de kantine. Gewoon zoals al de andere koppeltjes hier." ik kneep bemoedigend in haar hand en sloeg een arm over haar schouder. "Here we go," fluisterde ik, waarna ik met Emily aan m'n zijde naar het buffet liep en een bord nam.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:56 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johsnon
    Ik liet mijn ogen door de kantine glijden. Er keken wel een paar meisjes ons na, maar het kon me niet veel meer schelen na de speech van Zayn. Ik nam ook een bord en keek wat er op het menu stond. Aardappelen met bloemkool. Een zucht verliet mijn mond. Ik haatte het kantine-eten.

    Zayn Malik
    Ik hoorde Emily zuchten en moest een lach onderdrukken. "Lust je het niet? Ik wil anders jouw portie ook wel opeten. Of anders ben ik Niall wel even, die eet voor 10."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Een glimlach kwam op mijn gezicht. 'Dat vind ik heel lief, maar als ik geen groenten eet word ik nooit groot.' Zei ik met een pruillipje terwijl ik toekeek hoe mijn bord werdt volgeschept.

    Zayn Malik
    "Je ben precies groot genoeg." Als bewijs drukte ik even kort m'n lippen op de mijne. "Zie je wel, lachte ik, terwijl ook mijn bord helemaal vol geschept werd met een vieze brei.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    'Dan is het goed.' Lachte ik en nam mijn bord. Ik keek even rond opzoek naar een lege plaats. Ik trok hem mee naar een een tafel in de hoek. Ik zette mijn bord neer en keek een keer afkeurend naar de bloemkool en liet mij vallen op een stoel.

    Zayn Malik
    Ik schoof rechtover Emily op m'n stoel en prikte, na een lange blik op m'n bloemkool, m'n vork in een klein stukje en bracht het naar m'n mond. Ik stak het in m'n mond en begon te kauwen. Tot m'n verbazing smaakte het nog best goed. Toen ik Emily naar haar bord zag kijken, stel ik haar gerust: "Het valt nog goed mee hoor."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.