• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Never mind.xD Ik lees verder.(A))

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [En Leeyum is waar?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [op zijn kamer:p, kan wel doen dat die weg is geweest aangezien Niall daar ook al is en hem dan niet heeft gezien]

    [Okee doe maar ik ben wat met Niall aan het schrijven]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall

    'Okee, pak jij maar wat dan, een shirt of zo iets. Als je het niet erg vind. Liam slaapt toch ook hier? Waar is ie?'. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten. We zijn in Miami en dan regent het zo. Hoe zit het eigenlijk met orkanen? Mmm verwarming, als ik mijn natte kleding er nou op leg, wordt het snel droog. Ik begin met uitkleden en leg de doorweekte spullen er op. Ik voel een paar ogen in mijn rug branden, is het nou zo raar?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik ga nu mijn kamer opruimen en mijn huis verder enzo, ff douchen en leren dus reageer later wel weer denk ik...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    Na een tijdje had ik me toch verveeld op de kamer en was ik maar naar de lobby gegaan.Daar had ik even gezeten en wat naar de mensen die ook in het hotel waren gekeken. Na een tijdje heb ik dit ook wel weer gezien en sta ik op. Ik voel hoe ik best honger heb en mijn oog valt op een automaat. Ik grijns even en haal er een reep chocola en een zak chips uit. Als ik de twee in mijn handen heb loop ik rustig de trap op richting mijn hotelkamer. Als ik daar ben open ik de deur en zie dat Zayn en Niall in de kamer zijn. 'hello' zeg ik vrolijk tegen ze. Eindelijk, met hun kon het wel gezellig worden en verveelde ik me niet meer. Ik zie dat Niall zich begint uit te kleden en ik grinnik even. 'Nialler, misschien moet je het raam even dichtdoen'mompel ik lachend en kijk weer voor me uit. 'Anders vallen de meiden nog flauw van je lichaam' zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:17 ]

    Louis William Tomlinson

    'Ik geloof dat je een minder moeilijk straf moet bedenken Hazz' zeg ik zacht. Ik glimlach even en kruip nog iets dichter tegen hem aan als hij een arm om me heen sla en me dan tegen hem aantrekt. Ik hoef hem niet aan te kijken om te weten dat hij ondertussen ook langzaam met zijn gedachten afdaalt. Als het liedje afgelopen is kijk ik hem glimlachend aan. 'Een goed antwoord is, omdat ik zoveel op jou lijk' antwoord ik zacht. 'Want anders zou ik het ook niet weten.' Een grijns verschijnt op mijn gezicht als hij me diep in mijn ogen aankijkt en kan niets anders doen dan terugkijken en alles om me heen vergeten. 'Wat doe je toch met me?' vraag ik zacht en een beetje verbaasd doordat ik nog wat kan zeggen. Tijd om de vraag te beantwoord geef ik hem niet aangezien ik daarna de laatste paar millimeters overbrug en mijn lippen op de zijne druk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even. 'Nee, ik geef je geen straf meer, daar ben je veel te lief voor'zeg ik met een glimlach. 'Hoe kan je dan alsnog veel leuker zijn dan mij?' vraag ik weer zachtjes en glimlach even. Ik wil nog antwoordt geven maar hij geeft me de tijd niet en drukt zijn lippen op de mijne. Liefdevol kus ik hem terug en blijf nog steeds zachtjes door zijn haat strelen. 'Dat kan ik ook aan jou vragen'prevel ik toch gauw tegen zijn lippen om hem antwoord te geven en kus hem daarna liefdevol veder. Deze zoen zorgt er echt voor dat een bom vlinders in mijn buik ontploft en een gelukkig gevoel me onderspoeld.

    Niall

    'A, daar ben je dus Leeyum, eughm ja dat is wel handig ja' gniffel ik. 'Zo erg zal het toch ook weer niet zijn? Ze gaan zichzelf hooguit keelpijn gillen. Waar kom jij trouwens vandaan? vraag ik aan Liam die net binnen kwam. Ik haal de chocola uit mijn kontzak voor het geval dat ie zou smelten. 'Kunnen we de minibar gebruiken?' ik wacht niet op een antwoord en trek de minibar open en leg de chocola er in.

    [Ik kan deze nu even schrijven ik ga zo weer verder met opruimen..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik knik en sta op om vervolgens opzoek te gaan naar een shirt en een joggingbroek. 'Als ik het erg zou vinden zou ik het niet voorstellen en het is ook niet leuk als je morgen ziek bent. Maar Liam slaapt hier inderdaad ook en heb geen idee waar hij is' antwoord ik en niet veel later gaat de deur open en verschijnt Liam. 'Blijkbaar hoorde hij je en is je vraag waar hij is ook beantwoord' zeg ik lachend en pak nog wat kleding uit mijn koffer om het vervolgens aan Niall te geven. 'Hello' zeg ik dan glimlachend tegen Liam en knik. 'Deze keer ben ik het met hem eens en zie je dat het onderwerp niet stopt.' Ik kijk van Niall weer naar Liam. 'Ik neem aan dat jullie je samen wel redden, want ik ben zo weer weg'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Je weet het maar nooit hé Nialler' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik was naar de lobby, ik heb daar wat eten gehaald' zeg ik lachend en hou de zak chips en chocola omhoog. Ik grinnik en knik. 'Ja dat kan, en anders had je het toch al gedaan' zeg ik lachend en maak daarna de zak chips open. 'Ik heb honger' zeg ik en stop een hand chips in mijn mond. Hmm heerlijk! Ik kijk naar Zayn en bijt twijfelend op mijn lip. 'Nou dat weet ik niet hoor'zeg ik twijfelend en lach daarna. 'Nee gaat wel lukken hoor Zayn, waar ga je heen?'

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:41 ]

    Louis William Tomlinson

    'Was dit eigenlijk wel een straf? Maar ben wel blij om te horen dat ik geen straf meer krijg, omdat ik daar veel te lief voor ben. Nu weet je dus ook gelijk met welk probleem ik net zat' zeg ik glimlachend. 'Daar heb ik geen antwoord op, maar dat komt ook omdat ik het er niet mee eens ben' antwoord ik.
    Ik glimlach even tegen zijn lippen als ik merk dat hij nog wilde antwoorden en kus hem dan weer terug. Een geweldig gevoel overspoelt me en het zo waarschijnlijk nog wel even duren voor echt alles tot me door zou dringen. Het voelt gewoon nog steeds zo onbeschrijfelijk en als een droom. 'Dat zou ik niet kunnen beantwoorden' prevel ik en kus hem verder. Zoals ik al eerder zei..echt onbeschrijfelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Wat heeft iedereen met die chocola?' vraag ik lachend en haal dan een paar schoenen onder het bed vandaan om die vervolgens aan te trekken. 'Liam je haalt me de woorden uit de mond' zeg ik lachend en kijk even rond voor de laatste spullen. Als ik die ook allemaal heb gevonden richt ik mijn blik op Liam. 'Dan hebben we toch echt een probleem' zeg ik lachend en knik dan. 'Mooi zo en ik ga weer naar Elena toe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    'Nou chocola is heerlijk, dat heeft iedereen er mee. Ga Elena maar gezelschap houden, daar wacht ze op, meneer ijdeltuit, je moet meisjes niet laten wachten' zeg ik met een knip oog naar Zayn. Ik kijk Liam smekend aan, zou hij wat voedsel kunnen afstaan. Ik trek de spullen aan die Zayn aan me had gegeven. 'Nogmaals bedankt voor de spullen Zayn' zeg ik blij en laat me op het bed vallen als alles aan is.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you