• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

HELLO!
    GOODBYE!

Sorry.:$

Reading a good book is like taking a journey.

[Nee daarom een beetje, dan doen we die gewoon wat korter(?), zeg het maar, als je hem langer wil maken wacht ik gewoon even.
    Goodmorning^_^]

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 9:32 ]

[Morning, ik heb vandaag weinig tijd, ik moet het huis stoffen en mijn kamer, dagtaak dus, om vier uur krijg ik visite dus moet ik daar ook zijn, en tussen door leren vooral voor geschiedenis...]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

[OMG, mijn fruit quiz staat in de top 0.0 omg? hoe krijg ik dat voor elkaar ??]

[Trouwens succes met je wedstrijden :)]

[oeh nice ^_^, is echt leuk he als je quiz in de top staan :D
    en dankje!:)]

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 9:48 ]

[Graag gedaan :) Maar wat ik niet snap, mijn seven minutes tot heaven quiz ding heeft veel meer tijd enzo gekost, en nu staat mijn fruit quiz in de top --' Naja, laat ik maar niet te vroeg juichen... Moet ik nog ergens op reageren?]

[ach ja, is wel vaker zo, maar dan vinden ze fruitquiz grappig ^_^]

[Naja, ik ben blij en het is nog "vroeg" haha ^^]

[haha, vanmiddag staat die gewoon op 1 :P]

[ Hahaha, hij staat nu al op plaats 4 xD ]

[ Awgh thank you (flower) ]

( Succes met je wedstrijden (: ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(En Lindsey je staat vanmiddag echt wel op 1)

Louis William Tomlinson

Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en word alleen maar breder als ik bedenk dat zijn straf voor mij op dit moment voorbij is. Ach zoals eerder al gezegd werd kunnen we gewoon niet lang zonder elkaar. Met mijn gedachten probeer ik er nog een beetje bij te blijven, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Nog steeds luister ik naar zijn stem en kijk hem glimlachend aan.
    Ik druk een kus op zijn neus als teken dat ik er met mijn gedachten nog wel een beetje bij ben en gewoon omdat het nu gewoon kan. Mijn gedachten ging toch grotendeels over hem en over de band. Het feit dat hij volgens mij ook langzaam met zijn gedachten afdwaalt zorgt ervoor dat de glimlach op mijn gezicht nog breder word.