[Morning, ik heb vandaag weinig tijd, ik moet het huis stoffen en mijn kamer, dagtaak dus, om vier uur krijg ik visite dus moet ik daar ook zijn, en tussen door leren vooral voor geschiedenis...]
Whoever is trying to bring you down, is already below you
[Graag gedaan Maar wat ik niet snap, mijn seven minutes tot heaven quiz ding heeft veel meer tijd enzo gekost, en nu staat mijn fruit quiz in de top --' Naja, laat ik maar niet te vroeg juichen... Moet ik nog ergens op reageren?]
Whoever is trying to bring you down, is already below you
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en word alleen maar breder als ik bedenk dat zijn straf voor mij op dit moment voorbij is. Ach zoals eerder al gezegd werd kunnen we gewoon niet lang zonder elkaar. Met mijn gedachten probeer ik er nog een beetje bij te blijven, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Nog steeds luister ik naar zijn stem en kijk hem glimlachend aan.
Ik druk een kus op zijn neus als teken dat ik er met mijn gedachten nog wel een beetje bij ben en gewoon omdat het nu gewoon kan. Mijn gedachten ging toch grotendeels over hem en over de band. Het feit dat hij volgens mij ook langzaam met zijn gedachten afdwaalt zorgt ervoor dat de glimlach op mijn gezicht nog breder word.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer