• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    (wedstrijd afgelast-.-, kut weer!)

    (Dat is balen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    'Afgesproken, doe dat een volgende keer alsjeblieft. Ik heb mijn tandenborstel al, ik slaap zo wel even, morgen ochtend voor het ontbijt haal ik mijn koffer even op mij Lou en Hazz'. Ik ben niet van plan om daar vandaag nog heen te gaan. 'Denk je dat echt? Elena is zag er anders ook best blij uit. En wat bedoel je met dichterbij dan ik denk? Ik denk niet dat Stephanie op mij zit te wachten, Elena heeft jou, dus ik moet haar dan nog ontmoeten'. Ik loop naar de badkamer en gooi koud water in mijn gezicht. 'Ik blijf alvast hier, ga jij maar naar Elena als je je spullen hebt gepakt, of je moet nu willen douchen'.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ah vervelend voor je wedstrijden, ja denk je? Niall heeft gereageerd]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    ach wat boeit die straf toch ook, dat hielt ik toch niet vol en Louis ook niet, dat liet die net ook wel blijken.. Ik sla mijn arm om hem heen en trek hem tegen me aan. Zachtjes zing ik veder terwijl ik langzaam met mijn gedachte een beetje afdwaal. Mijn gedachte gaan vooral over Louis. Als het liedje is afgelopen geef ik met een kus en ga zachtjes door zijn haar strelen. 'waatom ven je toch zo leuk?' vraag ik zacht en druk een kusje op zijn neus. Ik kijk hem diep in zijn mooie ogen aan waar ik alweer in verdrink. Dit zorgt ervoor dat mijn glimlach breder wordt en ik me hoofd langzaam naar het zijne beweeg eigenlijk zonder dat ik het zelf door heb. Als ik met mijn lippen nog maar een paar milimeter van dezijne ben verwijderd merk ik het pas.

    (hm, bij wie slaapt Liam eigenlijk op dr kamer?:P want die is op zijn kamer xd)

    (Heel handig dat we geen kamerindeling hebben gemaakt.xD
    En dat is kut ja. ): Hey! Bij mij regent het ook.xD)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ja inderdaad xD)

    [Idd handig, euhghm alleen? Bij Zayn/Niall nu dus bij Niall?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [maar ik bedoel, dat was dan niet eerst zo want hij sliep bij Harry en Louis op de kamer of zo, en dan zouden Zayn en Liam denk ik samen of zo? want anders klopt verhaal niet meer toch]

    Zayn Jawaad Malik

    'Tuurlijk doe ik dat de volgende keer. Oke is goed en je mag van mij ook wel wat kleding uit mijn koffer pakken, want volgens mij is jou kleding ook nog steeds doorweekt of niet?' vraag ik en pak zelf al wat droge kleding. 'Dat denk ik niet, maar weet dat echt zeker' antwoord ik. 'Het klopt misschien wel, maar blijf bij mij mening. Ik bedoel dat ze gewoon dichtbij is en vertrouw me maar gewoon.' Snel trek ik mijn droge kleding aan en knik tot ik merk dat hij dat niet ziet. 'Ik ga zo weer naar Elena'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [maar ik bedoel, dat was dan niet eerst zo want hij sliep bij Harry en Louis op de kamer of zo, en dan zouden Zayn en Liam denk ik samen of zo? want anders klopt verhaal niet meer toch]


    (In het begin sliepen Harry en Louis samen en volgens mij Liam, Niall en Zayn ook. IUk weet het eigenlijk niet meer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Het klopt dus gewoon niet meer]

    [Hazz Louis in Niall sliepen eerst samen en Zayn en Liam, Niall ging naar Zayn z'n kamer dus nu slapen Niall en Liam samen aangezien Zayn naar Elena gaat]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ow oké, doen we dat gewoon]