• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan.

    Ik breek twee stukjes af en doe als of ik ze aan mijn vrienden wil geven maar steek er een toch zelf in mijn mond. Ik breek er nog een af en geef die aan Elena, de andere over geblevene geef ik aan Zayn. 'Geniet er van, want meer krijg je niet. De laatste keer dat Zayn mijn laatse chip wilde eten, had ik zijn hand proberen te eten, en dat vond hij niet leuk. Is het niet Zayn? vertel ik aan Elena. 'Zayn gaan wij even naar de badkamer dan kan Elena hier blijven, het zou niet aardig zijn nu helemaal weg te gaan'.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Je gooit zo echt heel mijn plan door de war xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nou en ik vond jou plan vandaag op school niet leuk!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Je weet mijn plan niet dus daar kan je niet over oordelen. Trouwens dat van op school weet je ook dat dat niet zo was]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk naar Niall en schud lachend mijn hoofd als hij een van de stukje chocola in zijn eigen mond steekt. 'Dankjewel' zeg ik glimlachend als ik uiteindelijk toch een stukje chocola in mijn handen geduwd krijg. 'Nogmaals bedankt en dat inderdaad niet heel erg handig van mij om te doen, maar het was ook niet leuk dat je mijn hand wilde opeten' antwoord ik en kijk hem aan. 'Het zou niet aardig zijn, maar moet toch echt mijn spullen zo gaan halen. Nog een dag in deze natte kleding hou ik echt niet vol en heb ook geen zin om morgen ziek te zijn. Dus kies maar wat je doet..heb je trouwens ook een sleutel van mijn kamer of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan.

    'Ja nou, mijn voedsel is mijn alles. Ik heb geen sleutel van je kamer, en ik denk dat Elena het ook wel fijn vind dat ze naast een droog iemand slaapt dan naast een verzopen kat. Elena vind je het erg dat we even naar Zayn z'n kamer gaan?' zeg ik en wacht niet op haar antwoord, ze wil zich vast even omkleden zonder dat er twee gasten haar aangapen. Ik zwaai even naar Elena en zeg doei, en loop door de deur naar Zayn's kamer. 'Waar over wilde je nou praten?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ah hier heb je nog een stukje van je chocolade' zeg ik glimlachend en overhandig hem het laatste stukje terug en haal dan een sleutel uit mijn zak waarna ik die ook aan hem geef. 'Dan heb je bij deze ook een sleutel van mijn kamer en denk het inderdaad ook wel. Maar niet eerlijk dat je mijn woorden gebruikt hé verzopen kat' zeg ik grijnzend en zwaai dan ook even naar Elena om vervolgens met Niall mee te lopen. 'Ik wil al eerst weten wat je dwars zit Nialler, want je gedraagt je anders dan normaal'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Ik stem er mee in dat de jongens even weg gaan, even douchen zonder hen er bij. De chocola was goed, hoewel ik wel genoeg chocola had van de chocomelk van daar straks. Als ze weg zijn loop ik naar mijn koffer en pak mijn pyjama er uit. Mmm heerlijk even douchen, ik zet de kraan aan zodat het warm kan worden en bind mijn haar in een hoge knot. De warme water stralen maken dat ik me heerlijk ontspannen voel, als ik douche, dan voel ik me altijd week worden. Als ik klaar ben stap ik uit de douche en droog me af. Zal ik mijn make-up er al af halen? Ik besluit het later te doen en mijn koffer uit te pakken, en de kleding in mijn kast op te bergen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik wilde Elena ff eerst doen dus ik doe nu Niall...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan

    Als ik buiten sta met Zayn denk ik aan te veel dingen. 'Nou, ik ga even een dag met familie op stap, en vervolgens is er van alles gebeurt. Ik zit gewoon met het feit dat jij nu met Elena bent, Louis heeft wat met Hazza, en Liam met dat meisje denk ik, waarschijnlijk geen relatie, maar wel gesprekken zeg maar. En ik, nou niets. Ik ga morgen na het ontbijt natuurlijk naar Stephanie, kijken hoe het met haar gaat' vertel ik Zayn lopend naar zijn kamer. Als we daar zijn aangekomen steek ik de sleutel in het slot en de kamer en loop naar binnen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Gereageerd, waarom zijn al mijn verhalen mislukkelingen?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ben er weer!(A) Heb ik veel gemist en moet ik ergens op reageren?:$ Ik zie dat MirrorMalik haar gebruikersnaam heeft verandert.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Okee HOII! Geen idee of je nog moet reageren...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Eventjes bij gelezen, en ik hoef weer niks te doen.xD Ik voel me nutteloos hier...:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik snap heel goed dat je je zo voelt en wilde dat ik er iets aan kon veranderen en ik beloof dat ik de volgende keer ga ik gelijk naar je opzoek. Maak me niet uit waar je bent of wat er aan de hand is' zeg ik en knik dan aangezien ik snap wat hij bedoelt. Ik denk even an over de juiste woorden en kijk hem aan. 'Ik weet zeker dat het niet heel lang meer zal duren Nialler en onthoud goed dat het gelukkigste meisje in de wereld jou vriendin word, maar ook dat ze een stuk dichterbij is dan je denkt' zeg ik glimlachend. 'Weet dat als je erover wilt praten je het maar hoeft te vragen en dat ik voor je klaar sta en morgen komt het echt wel goed' zeg ik en loop de kamer naar binnen toe om vervolgens gelijk in de richting van mijn koffer te lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer