• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik, ik zal ff naar hazz kijken ;$


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brianna Celine Adams
    'McArdle. Ik ben heel snel moe en benauwd.' als ik opkijk zie ik dat zijn mooie groene ogen best wel dicht bij zijn. Mijn wangen worden -alweer- rood en ik sla mijn ogen weer neer. 'Ik werd er vroeger altijd mee gepest.' fluisterde ik zacht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik wist niet wat het was, maar op één of andere manier voelde ik me tot haar aangetrokken. Ik nam haar handen in de mijne en zei: "Ik vind het verschrikkelijk wat er toen gebeurd is, maar daar kan ik niks meer aan veranderen. Als iemand er nu nog wat van zegt, zorg ik er persoonlijk voor dat ie het nooit meer zal doen. Ik beloof het."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    AgentP schreef:
    Liam Payne
    ''Boeiend, het zou me ook niks uitmaken. Zolang ik maar bij jou blijf.'' fluister in in haar oor. Ik weet heus wel dat ik een horloge om heb maar dan verpest ik het misschien weer dat dit bal bijna afgelopen is en ik haar misschien niet meer zie.


    Mary Carter
    Ik giechel eventjes. Wacht , giechelen.. Dat doe ik nooit! Ik kijk omhoog , waar ik zijn gezicht zie. Ik glimlach.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Goeiemorgen!! :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna Celine Adams
    Een waterig glimlachje verschijnt op mijn gezicht. 'Dankjewel.' fluister ik. Ik geef hem in een opwelling een knuffel, en als ik besef wat ik doe haal ik mijn armen snel weg. 'Sorry.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Waarom zeg je sorry? Je hebt vast nood aan een goeie knuffel. Kom hier." Ik trok haar terug in m'n armen en wreef met m'n hand over haar rug.

    [Goeiemrogen. :'D ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Een klein lachje komt over mijn lippen. 'Je moet weten dat je een hele lieve jongen bent, Harry.' zeg ik glimlachend. En knap..., dacht ik. Misschien had ik eindelijk geluk vanavond, misschien was er eindelijk een lieve, leuke jongen die datzelfde van mij vond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Jij bent veel liever en..." Ik twijfelde even of ik het zou zeggen, maar ik wist dat het nu of nooit was. "En mooier." Ik boog langzaam naar haar toe, duidelijk de kans gevend zich weg te trekken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    'Weet je het zeker? er is namelijk niemand geweest die me ooit zo'n mooi compliment gaf.' zeg ik, vlak voordat mijn lippen die van hem raken. Een warme gloed versprijd zich door mijn hele lichaam en ik voel me beter dan ooit. Ik leg mijn handen voorzichtig in zijn nek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik onderbreek onze zoen even en fluister: "heel erg zeker." Ik druk m'n lippen weer op de hare en tik met m'n tong tegen d'r onderlip.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Voorzichtig en ietwat onzeker open ik mijn mond. Als ik zijn tong tegen de mijne voel, voel ik me om een of andere reden ook een stuk zekerder van mezelf. Volgens mij is dat ook aan mijn gedrag te merken, want ik schuif dichter naar hem toe. Ik woel zachtjes door zijn krulletjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    M'n tong draait rond de hare draait rond de hare, terwijl ik haar nog dichter naar me toe trek.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik maak me even los en kijk naar de klok. 'Het is al 2 uur, misschien kunnen we beter naar huis gaan. Is er bij jou iemand thuis, of heb je een huissleutel of zo? Ik zou bij een vriendin logeren omdat mijn ouders weg zijn het weekend, maar ik zie haar nergens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.