• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Harry Styles
    "Ja, m'n moeder is er. En je vriendin heeft vast ook al iemand gevonden." lachte ik. "Het is niet ver, dus kunnen we te voet.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Brianna Adams
    Ik lachte ook. 'Of te wiel, in jou geval. Zal ik je duwen?' zonder op antwoord te wachten sta ik op en duw hem het enorme gebouw uit. Op aanwijzingen van Harry rij ik langs bepaalde wegen tot we uiteindelijk voor zijn huis staan. 'Hier is het toch?' vraag ik.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Harry Styles
    "Jep, hier is het." Ik stak m'n sleutel in het slot en fluisterde tegen Brianna: "We moeten stil zijn, want m'n moeder slaapt vast al."

Brianna Adams
    Ik knik en duw hem naar binnen, waarna ik zachtjes de deur achter me sluit. Ik ga met Harry naar de woonkamer en ik plof op de bank neer. 'En nu?'

Harry Styles
    "Slapen? We hebben nog een logeerkamer en ik kan je een pyjama van m'n ma geven. Vast een beetje groot, maar beter dat dan te klein."

Brianna Adams
    'Okay. Maar zal het voor je moeder niet wat raar zijn dan? ik bedoel, stel dat ze in de logeerkamer kijkt en ze ziet mij, een wildvreemd meisje, in het bed liggen.' lach ik zachtjes. Ik druk mijn voorhoofd tegen dat van hem en druk een klein kusje op zijn mond.

Harry Styles
    "Ik denk dat ze het raarder zou vinden als ze in mijn kamer kijkt en jij daar bij lij ziet liggen." Lach ik. "Ik schrijf wel een briefje." stel ik haar gerust.

Brianna Adams
    'Heb je ook wel weer gelijk in.' ik stond op en keek hem aan. 'Zo, waar kan ik die kamer vinden?' ik keek naar mijn jurk. 'En eventueel die pyjama ...'

Harry Styles
    "Haha volg me maar." Gelukkig waren mijn kamer en de logeerkamer op het gelijksvloers, want met m'n rolstoel zou ik de trap nooit opraken. Ik rolde mezelf eerst naar de badkamer, waar ik de eerste pyjama die ik tegen kwam uit de kast trok en aan Brianna gaf en daarna vervolgde ik m'n weg naar de logeerkamer, die naast de mijne was. "Hier is het," zei ik, terwijl ik de deur openduwde.

Dubbelpost.

[ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:06 ]

Brianna Adams
    'Weet je, stiekem zou ik het wel leuk vinden als jouw moeder mij bij jou in bed zou vinden.' fluister ik speels voordat ik de kamerdeur dichtdoe. Een grijns komt op mijn gezicht. Zachtjes neuriend kleed ik me om, en ik haal het lintje van de jurk af om die om mijn middel te binden. Ziet er toch iets charmanter uit.

[Leeft Savannah nog? =D]

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Harry Styles
    Nog voor ik iets kon antwoorden had ze de deur alweer dicht gedaan. Ik wachtte even, maar toen ze nog steeds niet weer buiten was gekomen, klopte ik op de deur.

Brianna Adams
    Ik opende de deur en keek Harry aan. Met een kakstem zei ik:'Jaaa, mister Harry, waar mee kan ik u van dienst zijn?'

Harry Styles
    "Pas maar op jij, anders zet ik je uit het huis." Antwoordde ik nep waarschuwend. "Ben je niks vergeten? Een kus misschien? En je mag anders wel bij mij hoor." Zeik terwijl ik met m'n wenkbrauwen wiebelde.