• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik geloof van wel."
    Giechelend onderga ik al zijn kusjes.
    "Hmm, Fedea Hawaï."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Ik neem nog een hap van de pizza en rek me even uit. Mijn honger is zowat gestild, en ik kijk naar Trey. Ik lijk net op een verliefde tiener. Ik moet moeite doen om hem niet de hele tijd kusjes te geven of wat dan ook. Ik zucht even verliefd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Rey

    "Neem me."
    Ik ril door haar stem, en het effect dat die twee woorden op me hebben maakt me gek.
    Passioneel druk ik mijn lippen op de hare, terwijl ik langzaam bij haar naar binnen ga. Ik trek haar lichaam tegen me aan en sluit zuchtend mijn ogen.
    Stil zucht ik haar naam, en begin langzaam mijn heupen tegen de hare te bewegen.
    Mijn lippen dwalen even over haar hals, en ik zet zacht mijn tanden in haar huid, om er vervolgens met mijn tong over te strelen. Ik kijk haar enkele seconden in haar ogen aan, en druk mijn lippen dan weer teder op de hare.


    Faye
    Ik voel de kleine, zachte haartjes in zijn nek overeind komen na mijn woorden en laat mijn handen daar losjes hangen. Het duurt niet lang voordat hij mijn woorden opvolgt en ik hem bij me binnen voel dringen. Heel langzaam en voorzichtig, ondanks dat hap ik toch even naar adem en laat me meegaan met de passionele kus waar ik me met Rey in bevindt.
    Mijn heupen beweeg ik ritmisch mee op het tempo dat hij aangeeft en gebruik de muur achter me als steun.
    Ik schrik pas echt op als ik zijn tanden in mijn hals voel, waarna zijn tong nog over de plek strijkt. Een kreun verlaat vrijwel automatisch mijn lippen van genot, mompel zijn naam zachtjes en kijk hem in zijn heldere blauwe ogen aan. Hij wilt niet weten wat hij allemaal met me doet, hoe gek hij me wel niet maakt.
    Zachtjes druk ik hem iets dichter tegen me aan en span alle spieren in mijn lijf aan. Tijd heeft geen besef meer bij hem, de vlucht lijk ik zelfs even vergeten te zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    ‘Het is ingewikkeld,’ fluistert hij zacht. ‘Ik ging weg o-omdat.. Je betekend zo ontzettend veel voor me, Ellie.’ Even keek ik hem aan, niet wetende wat precies te zeggen, voor hij verder ging. ‘Je verdient het allerbeste en het voelde alsof ik in de weg stond.’
    ‘Waarom zou je me in de weg staan?’ reageerde ik net zo zacht, en zette een kleine glimlach op terwijl ik mijn wangen licht voelde kleuren. ‘Je was.. bent mijn beste vriend. Je zou nooit in mijn weg hebben gestaan,’ voegde ik eraan toe. Waarom kreeg ik het gevoel dat het misschien net iets meer betekende dan dat ik het deed oppakken? Ik sloeg mijn blik af en staarde naar mijn eigen vingers.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    ‘Je was.. bent mijn beste vriend. Je zou nooit in mijn weg hebben gestaan,’ Ik lach een beetje bitter. Beste vriend.. 'Dat weet ik..' Mompel ik. 'Maar je was zo los en.. ik kon gewoon niet tegen zo'n leefstijl. Ik wilde of.. wil meer zijn dan vrienden.' Zo.. dat was eruit.

    Rey

    Haar gekreun windt me nog meer op, en ik bijt zacht even op haar lip.
    Wanneer ze haar spieren opspant, houd i even op en kreun zacht. Zo houd ik dit niet lang vol.
    Ik druk mijn lippen passioneel op de hare, mijn vingers glijden door haar haren en ik voer het tempo wat op. Ik hijg zachtjes tegen haar lippen aan, en ga met mijn hand op zoek naar de hare. Ik verstrengel onze vingers en leg mijn andere arm om haar middel, zodat ik haar dichter tegen me aan kan trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Zijn kreun doet me grijnzen, zijn handen voel ik door mijn haren glijden en liefdevol beantwoord ik zijn kus.
    Zachtjes bijt ik op zijn onderlip en zoek naar zijn hand. Rey zijn ademhaling is luid, onregelmatig, net zoals de mijne.
    "Ga ik dan toch winnen?" merk ik op. Ik heb moeite met het uitspreken ervan, om het in één volledige zin uit te spreken zonder eerst op adem te komen.
    Zachtjes knijp ik in zijn hand wanneer hij de mijne vind. Zijn andere hand voel ik op mijn middel rustig, nog dichter trekt hij me tegen zich aan als dit al mogelijk is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Ik heb ook geen spijt. Toen we hier waren was ik gewoon een vriend en nu lopen we hier samen als getrouwd stel. Dit is die boomgaard waar ik een appel voor je wilde plukken, viel en mijn arm brak weet je nog?"
    Ik kijk even om me heen en moet hem tot mijn verbazing gelijk geven. Ik was zo met Liam bezig dat ik het niet eens door had. Dat die hier nog is. Ik laat mijn hand over één van de bomen glijden. Ik weet ook wel dat het niet dezelfde bomen zijn, maar toch.
    In een vlaag van romantiek spring ik in Liam's armen en druk mijn lippen op de zijne.

    Atreyu

    "Ik hou van je."
    Maakt niet uit hoe vaak ze die woorden zegt, ze hebben elke keer hetzelfde effect. Mijn hart gaat een beetje sneller slaan.
    "Ik hou van je," herhaal ik maar al te graag.
    Als ik merk dat ze haar pizza maar met moeite verder op peuzelt open ik mijn mond en kijk haar afwachtend aan.
    "Kom op, je moet oefenen met voeren," grinnik ik even, om vervolgens weer mijn mond te openen.
    Ach, de meesten hier ken ik toch niet en gezien ik net van mijn stokje ging hebben we het genantste wel al gehad vandaag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ga ik dan toch winnen?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Maakt het dan uit voor jou?" Vraag ik uitdagend.
    Plagerig druk ik kleine kusjes in haar hals, en mijd zorgvuldig haar lippen.
    Geamuseerd kijk ik haar in de ogen.


    Fedea

    Ik kijk Trey niet-begrijpend aan wanneer hij zijn mond opent.
    "Kom op, je moet oefenen met voeren."
    Lachend schud ik mijn hoofd, en neem een stukje pizza.
    "Een hapje voor de mama," zeg ik zacht.
    Ik giechel even bij het idee, en stop het eten in zijn mond.
    Ter verzegeling druk ik een kort kusje op zijn lippen. Zonder zijn blik te lossen neem ik een slok water. Trey maakt me gelukkiger dan ooit.
    Ik spits even mijn oren wanneer er op de intercom wat wordt afgeroepen, maar het gaat niet over onze vlucht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik kan haar nog net opvangen en draai met gaat in mijn armen een rondje.
    Ik kus haar terug en zet haar dan op een van de muurtjes waardoor ze ineens iets groter is dan ik.
    'Ik hou van je Cam. Zoveel' ik leun tegen haar aan en verstrengel onze vingers.

    Eleanor

    Zijn bittere lach doet me even licht fronsen. ‘Dat weet ik,’ mompelt hij. ‘Maar je was zo los en.. ik kon gewoon niet tegen z’n levenstijl. Ik wilde of.. wil meer zijn dan vrienden.’
    De blos die al op mijn wangen lag kleurde op dit moment alleen maar nog roder en ik moet weer even mijn blik van hem afwenden. Dit was Matthew, mijn beste vriend en zojuist degene die me vertelde veel meer dan dat voor me te voelen.’Ik.. ehm..’ bracht ik uit en wierp weer even een vlugge blik op Fedea en Atreyu, voor ik Matthew weer aankeek en op mijn onderlip beet. ‘Je weet dat je altijd alles tegen me kon zeggen,’ mompel ik, niet wetende wat ik op dit moment beter kon zeggen. Ergens riep een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat ik hem ook altijd meer had gezien als alleen mijn beste vriend, ware het niet dat ik daar niet aan durfde toe te geven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Een hapje voor de mama."
    Ik moet mijn best doen niet te lachen terwijl ze de pizza in mijn mond stopt en me tegelijk een kusje wil geven. Ik neem een hap van het eten van en kauw hem smakelijk weg.
    Ik druk een paar kleine kusjes op haar wang en neem haar hand in de mijne. Onbewust zit ik een beetje met haar vingers te spelen tot ik plots opmerk hoe gewichtig het gesprek van Eleanor en Matthew is.
    "Hé," zeg ik tegen Fedea terwijl ik mijn portefeuille uit mijn broekzak haal en wat geld op tafel leg. "Zullen we even naar de winkeltjes gaan kijken?"
    Ik heb zo de indruk dat ze wat privacy kunnen gebruiken.

    Camargue

    Plots zit ik op een muurtje en moet Liam voor de verandering eens omhoog kijken en niet ik.
    "Ik hou van je, Cam. Zoveel."
    Met een glimlachje op mijn gezicht sla ik mijn benen rond zijn middel en trek hem naar me toe. Mijn vrije hand laat ik op zijn wang rusten.
    "Je maakt me gelukkig," zeg ik zacht.
    Ik vind dat het ook eens gezegd mag, van iemand houden is geen garantie dat je er gelukkig mee bent. Ik ben gewoon dankbaar dat ik dat met Liam wel mag zijn.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Maakt dat dan uit voor jou?" Een grijns komt er op zijn gezicht te staan. Zijn stem klinkt haast uitdagend, wispelturig schud ik mijn hoofd.
    Ik laat mijn hoofd wat naar achteren vallen als hij zijn lippen in mijn hals plaatst en til mijn borstkas iets op om hem zo dichter bij me te voelen. Zachtjes volgen mijn heupen zijn ritme nog op.
    "Ik dacht dat we in gelijkspel zouden gaan eindigen?" vraag ik uiteindelijk, heel even ontmoeten mijn ogen de zijne en druk mijn lippen kort, maar ondanks dat vurig op die van hem. Even breek ik de kus af en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan, mijn hart raast nog als een gek door mijn lichaam - vraag me af of dit werkelijk wel gezond is.
    Wanneer ik plots een vrouwelijke stem hoor galmen van buitenaf, kijk ik op en herinner me plotseling dan we op een vliegveld zijn. De intercom. Heel even schiet me te binnen dat we misschien wel eens veel te laat zijn.
    "Hoelang hebben we nog?" Vraag ik dan bezorgd. Ik wil het viertal zeker niet laten zitten. Dit alles was immers het idee van Rey en mij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Hé, zullen we even naar de winkeltjes gaan kijken?"
    Ik kijk even naar Eleanor en Matthew en knik.
    "Is goed," zeg ik glimlachend.
    Ik drink mijn water op en ga rechtstaan.
    "Wij gaan even winkeltjes kijken, we zien jullie zo wel aan de gate," zeg ik glimlachend.
    Ik neem mijn tas alvast en wacht nog even op Trey.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Ik dacht dat we in gelijkspel zouden gaan eindigen?"
    "Hmm, gelijkspel is sexy," zeg ik grijnzend.
    Ik druk mijn lippen nog even op de hare.
    "Hoelang hebben we nog?" Vraagt ze plots bezorgd.
    Ik kijk even op mijn gsm, die in mijn broek steekt.
    "Nog tijd genoeg, liefste."
    Glimlachend ga ik met mijn hand even door haar haren en druk teder mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Is goed. Wij gaan even winkeltjes kijken, we zien jullie zo wel aan de gate."
    Ik glimlach even maar durf de twee niet echt aan te kijken. Rustig, om ze niet in verlegenheid te brengen -voor zover dat mogelijk is, stop ik mijn portefeuille weer in mijn broekzak. Ik sta op en neem Fedea bij de hand.
    We lopen een eindje in stilte tot we buiten het gehoor van Matthew en Eleanor zijn.
    "Dat was heftig," zucht ik fronsend.
    Ik begrijp niet goed waarom ze die conversatie nu perse moeten hebben. Het lijkt me dat ze in Jamaica wel een paar momenten alleen zullen hebben gezien er twee koppels mee zijn die eh koppeldingen doen.
    "Welke winkeltjes wil je zien, prinses?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.