• Ga dan maar vast je favourite spreuk oefenen!

    Ter ere van het in première gaan van de zesde Harry Potter-film, zal de Harry Potter and the Half-Blood Prince™-- tour op 23, 24 en 25 juni de stad Haarlem aandoen.
    Tijdens de tour worden originele kostuums en rekwisieten uit de nieuwe bioscoopfilm Harry Potter and the Half-Blood Prince™ tentoongesteld. De magische opening van de tour zal plaatsvinden bij aankomst van de tour op de Grote Markt, op de avond van 23 juni.
    In een op de film geïnspireerde omgeving, waar kaarthouders doorheen kunnen lopen, zijn kostuums van Perkamentus en Harry Potter, een originele Vuurflits en nog veel meer rekwisieten uit de film te zien.
    Gedurende de tour wordt tevens de mogelijkheid gegeven om de Harry Potter and the Half-Blood Prince-game van Electronic Arts te spelen. Dit is een exclusieve sneak peek: de game zal vanaf 2 juli dit jaar in de winkels liggen.
    Tijdens de tour kunnen kaarthouders een toverspreuk voor de camera uitspreken. Zij schrijven zich hiermee in om kans te maken op een unieke prijs: één gelukkige deelnemer wint een VIP-bezoek naar de Harry Potter Leavesden Studios in Engeland en de kans om in een van de laatste Harry Potter-films te verschijnen.

    Bron: MSN vandaag


    -

    Abra Cadabra! (nerd)


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Abra Cadabra! (nerd)

    Simsala bim!
    Weetje, ik ga daar dus misschien naar toe. Dan ga ik de 1e spreuk doen die ze ooit gehad hebben. Limgardium Leviosa (nerd)


    -

    Ik had het al gehoord. Wat een geniale actie!! Ik doe sowieso mee!!


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Simsala bim!
    Weetje, ik ga daar dus misschien naar toe. Dan ga ik de 1e spreuk doen die ze ooit gehad hebben. Limgardium Leviosa (nerd)

    Hahahaha, lol! :] Ik zou er wel heen willen, maar ik wil geen HP-freak worden. :3 Wat ik al ben!
    Veel succes en plezier als je gaat!


    You move me ......... Kurt

    Wimgaridum Leviosa *beweegt met haar staf zoals ze in de film deden.*
    Da's de enigste spreuk die ik kan nadoen. :Y)
    Oja, Flippendo ook. ^^


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Wimgaridum Leviosa *beweegt met haar staf zoals ze in de film deden.*
    Da's de enigste spreuk die ik kan nadoen. :Y)
    Oja, Flippendo ook. ^^

    Avadra Kadabra! -dood-
    (krul)


    -

    Er was hier al een topic over ^^ En ik wil dat ook, maar ze doen het niet in belgie =(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Er was hier al een topic over ^^ En ik wil dat ook, maar ze doen het niet in belgie =(

    Ja, dat dacht ik ook en ik zocht het op, maar vond niets. :Y)
    En idd, ze moeten naar België komen. :[


    Let the Night embrace you

    Tranquillity schreef:
    Er was hier al een topic over ^^ En ik wil dat ook, maar ze doen het niet in belgie =(

    Oh, i didn't know...


    -

    Wat bedoelen ze eigenlijk precies met kaarthouders? Waar moet je die kaartjes dan kopen ofiets? xD

    En ik zou dan Ridiculus doen. Die vind ik grappig :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk idd dat je een kaartje moet kopen.


    -

    Meadow schreef:
    (...)
    Ja, dat dacht ik ook en ik zocht het op, maar vond niets. :Y)
    En idd, ze moeten naar België komen. :[

    deze is het ^^ Pff, Belgie is daarom weer zo'n kaklandje hein. En wat zijn kaardhouders? =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wingardium leviosa (nerd)

    Hier is al een topic over: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=37372
    Slotje


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.