• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Smakelijk. Omnomnom."
    Ik moet even lachen en kijk toe hoe ze een hap neemt. Ik leg mijn eigen pizza punt terug neer en kijk haar verbaasd aan als ze met haar handen voor haar open mond wappert.
    "Wawm."
    Ik heb even geen idee wat ze zegt, maar als de tranen haar ogen vullen krijg ik er wel een idee van. Meer uit reflex dan omdat ik geloof dat het zou helpen, breng ik mijn gezicht bij haar het hare en blaas wat koele adem in haar mond terwijl ik haar glas water neem en het haar voor houdt.
    "Blaas dan maar even bij de volgende hap, het is niet de bedoeling dat de baby verbrand, lief," plaag ik zachtjes.
    Ik weet heus wel dat die warme pizza niet bij dat kind terecht komt, maar het was zo'n beetje het eerste dat in me opkwam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Slijmbal. Waar waren we net ook al weer mee bezig?"
    Ik breek de kus af en kijk haar ondeugend aan.
    "Geen idee, ik weet niet hoe we verder moeten."
    Ik druk een kusje in haar hals.
    "Heb jij de spelregels bij je?"
    Mijn handen glijden over de rand van haar jeans en tergend traag doe ik de knop los. Ik veeg losjes met mijn lippen over de hare en haal mijn vrije hand door haar lange haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen idee, ik weet niet hoe we verder moeten." Ik kijk hem giechelend aan. Alsof hij dat niet weet. Ik rol overdreven met mijn ogen, mijn armen nog steeds om zijn nek geslagen.
    "Heb jij de spelregels bij je?" vraagt hij hierna. Even speel ik het spelletje mee en trek een pruillip, schud mijn hoofd.
    "Misschien moeten we dan even terug gaan en de regels aan Fedea en Trey vragen? Die weten dat vast wel." grinnik ik waarna ik zijn kus beantwoord.
    Ik hap even naar adem als ik Rey zijn handen naar de rand van mijn spijkerbroek voel glijden en hij de knop veel te langzaam lostrekt.
    "Je weet de regels weer?" vraag ik zachtjes en druk mijn lippen zachtjes in zijn hals.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Blaas dan maar even bij de volgende hap, het is niet de bedoeling dat de baby verbrandt, lief."
    Ik grinnik even en slik de wat afgekoelde hap door.
    "Ik ben nu ook weer niet zo dom, hoor."
    Ik snijd zorgvuldig een stukje van de pizzapunt en blaas er eerst een halve minuut op, voordat ik hem in mijn mond stop.
    "Hmm, lekker."
    Ik kijk even om me heen, om te kijken waar Faye en Rey blijven. Seffens is hun pizza echt helemaal koud.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Misschien moeten we dan even terug gaan en de regels aan Fedea en Trey vragen? Die weten dat vast wel."
    Ik kijk haar even geschokt aan.
    "Eh, niet dus."
    "Je weet de regels weer?"
    "Ongeveer," zeg ik grijnzend.
    Ik herpak mezelf en laat mijn vingers over de stof van haar slipje glijden. De opwinding giert door mijn lichaam. Af en toe glippen mijn vingers onder de stof en strelen over haar zachte huid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik ben nu ook weer niet zo dom, hoor."
    Ik grinnik even terwijl ze op haar volgende stukje pizza blaast en druk een kusje op haar wang.
    "Ik heb je nooit dom genoemd, Fé," zeg ik liefjes.
    De geur van de pizza baant zich een weg naar mijn hersenen en ook mijn buik begint nu te rammelen. Ik blaas er zelf even op en neem dan een flinke hap.
    "Hmm, lekker."
    Fedea neemt me de woorden uit de mond. Deze pizza is echt lekker. Ik neem nog een hap en volg Fedea's blik maar ik weet niet wat ik zou moeten zien. Als mijn blik op de onaangeroerde pizza naast me valt, krijg ik echter wel een idee.
    "Ze weten niet wat ze missen," grinnik ik. "Of misschien wel," bedenk ik me luidop. Sex of eten. Hm. Moeilijke keus. Mag ik combineren?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ze weten niet wat ze missen. Of misschien wel."
    Fronsend kijk ik naar Trey.
    "Wil ik weten waar je aan denkt?"
    Ik neem nog een hap, zodat het stuk op is, en blijf hem aankijken.
    Inmiddels neem ik nog een slok drinken, en veeg mijn mond netjes af aan mijn serviette. Typisch iets voor mij dat ik hier met een hele tomatensausmond zou zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wil ik weten waar je aan denkt?"
    Ik kijk naar Fedea en haak mijn blik aan de hare vast. Ik wacht rustig tot ze gedronken heeft voor ik mijn wenkbrauwen een heel klein stukje optrek en een beloftevolle grijns op mijn gezicht laat verschijnen.
    "Geen idee, vertel jij mij het maar," zeg ik gespeeld nonchalant.
    Ik neem mijn glas van tafel en neem ook een paar slokjes zonder Fedea's ogen los te laten. Wanneer ik mijn glas weer neer gezet heb, lik ik even over mijn lippen.
    "Je hebt een plekje gemist," zeg ik dan doodserieus.
    Ik breng mijn gezicht langzaam bij het hare en kus het onzichtbare beetje saus van haar mondhoek.
    Vervolgens ga ik weer rechtop zitten en neem nog een hap van mijn pizza. Amusant, dit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Rey

    "Misschien moeten we dan even terug gaan en de regels aan Fedea en Trey vragen? Die weten dat vast wel."
    Ik kijk haar even geschokt aan.
    "Eh, niet dus."
    "Je weet de regels weer?"
    "Ongeveer," zeg ik grijnzend.
    Ik herpak mezelf en laat mijn vingers over de stof van haar slipje glijden. De opwinding giert door mijn lichaam. Af en toe glippen mijn vingers onder de stof en strelen over haar zachte huid.


    Faye
    "Ongeveer," beantwoord Rey mijn zojuist nog gestelde vraag. Ik knipoog even naar hem en steek mijn duim naar hem op.
    "Zo mag ik het horen." grinnik ik zachtjes en plaats mijn lippen ietwat vurig op de zijne.
    Ik hap naar adem wanneer ik zijn hand in mijn slipje voel glijden, pers mijn lippen op elkaar en bijt zachtjes in zijn hals. Hierna laat ik mijn handen naar zijn broek glijden, om hem uiteindelijk ook te ontdoen van dat kledingstuk.
    Voorzichtig trek ik de knoop los, haak mijn vingers tussen de rand van zijn boxer en druk hem door middel van mijn ene been iets dichter tegen me aan. De opwinding voel ik door mijn lichaam suizen, ademhaling onregelmatig van de adrenaline.

    [Welterusteeeeh, xo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Geen idee, vertel jij het me maar."
    Ik kijk hem aan.
    "Anders zou ik het niet vragen, eh."
    Lachend rol ik mijn ogen.
    "Je hebt nog een plekje gemist."
    Ik giechel wanneer hij een kus op mondhoek drukt.
    "Hmm, jammer, maar ik geloof je niet. Al was dat kusje wel fijn."
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Night :Y).]

    Atreyu

    "Hmm, jammer, maar ik geloof je niet. Al was dat kusje wel fijn."
    Ik beantwoord haar glimlach met een knipoog en een kusje op de wang. Mijn vrije hand glijdt naar de hare toe en ik laat mijn vingers tussen de hare glijden.
    "When the moon hits your eye like a big pizza pie, that's amore," zing ik zachtjes. Toepasselijk, toch? Op die maan na dan.
    Ik lach zachtjes en neem nog een hapje.
    "Hoe lang is het eigenlijk vliegen?" vraag ik zodra mijn mond leeg is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Zo mag ik het horen."
    Ik kreun wanneer ze me dichter tegen zich aantrekt.
    "Faye," zucht ik zacht.
    Zacht druk ik mijn kruis tegen het hare, terwijl mijn lippen de hare weer zoeken.
    Mijn vingers vlechten zich in weer haren, mijn andere hand rust losjes op haar onderrug. Verlangend trek ik haar tegen me aan.
    Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden naar haar heupen, om mijn duimen in de stof van haar slipje te haken en langzaam naar beneden te trekken.


    Fedea

    "When the moon hits your eye like a big pizza pie, that's amore."
    Lipbijtend kijk ik hem aan en werp hem een verliefde blik toe. Het lijkt wel of we hier helemaal alleen zitten.
    Ik neem nog een slokje water.
    "Hoelang is het eigenlijk vliegen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Veel te lang, waarschijnlijk," zucht ik.
    Ik neem nog een pizzapunt, maar voel mijn hongergevoel wegtrekken wanneer ik aan het vliegtuig denk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Zijn kruis voel ik tegen het mijne aanschuren. Om een kreun te smoren, ga ik iets op mijn tenen staan en druk mijn lippen vurig op die van Rey.
    Mijn tong likt willend over zijn lippen heen. Zijn losse hand zoek ik op en verstrengel onze vingers, alsof we samen één zijn. Zijn andere hand voel ik op mijn onderrug branden totdat hij deze naar mijn heupen laat glijden.
    Ik hap even naar adem, druk mijn nagels in zijn bovenrug wanneer hij zijn duimen tussen mijn slipje haakt en deze zonder enkele moeite naar beneden schuift. Behulpzaam beweeg ik mijn heupen flexibel mee, waardoor ik de stof al snel genoeg langs mijn kuiten voel glijden.
    Het bloed voel ik door mijn aderen razen, vraag me af of ik niet de enige ben.
    Mijn lippen laat ik vanaf zijn slapen naar zijn sleutelbeen glijden, waar ik zachtjes mijn lippen plaats. De liefde die ik voor deze jongen voel is onbeschrijfelijk, een zucht van passie en lust verlaat mijn lippen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [What did I missed? En waar kan ik op reageren?]