• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat was heftig."
    Ik knik even en verstrengel mijn vingers met de zijne.
    "Welke winkeltjes wil je zien, prinses?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik ben niet meteen op zoek naar iets. Is er iets dat jij wil zien?"
    Glimlachend kijk ik hem aan en druk even een kusje op zijn wang.
    Ik kijk zo hard naar de vakantie uit. Rustig niets doen, genieten van de tijd die we er allemaal
    samen gaan doorbrengen. Al komt daar nog wel veel van, aangezien we zowat alle tijd van de wereld hebben.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:47 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik ben niet meteen op zoek naar iets. Is er iets dat jij wil zien?"
    Ik glimlach als ze een kusje op mijn wang drukt en haal dan mijn schouders op.
    "Ja," zeg ik met een ondeugend lachje. "Maar ik zie je elke dag."
    Met een grijns trek ik haar tegen me aan en druk mijn lippen zachtjes op de hare. Mijn vingers spelen met een lokje van haar haren. Ik zou liegen als ik zeg dat ik er niet naar uitkijk haar elke dag in bikini te zullen zien, zwanger of niet. Het enige dat me stoort is te weten dat anderen haar buikje ook zullen zien, niet omdat ik het lelijk vind of me schaam omdat ik zo jong vader wordt -want dat is niet zo, maar gewoon omdat ik vind dat ik het monopolie heb op dat buikje. Het is van mij. Ik weet zeker dat ik stikjaloers zal zijn als ze wat verder is en er iemand haar buik streelt.
    "Vind je het niet jammer dat we nu geen joint zullen kunnen roken?" grinnik ik. "When in Jamaica..."
    Het is grappend bedoeld, ik weet dat Fé tegen roken is, maar het had me wel leuk geleken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ja, maar ik zie je elke dag."
    Mijn gegrinnik wordt onderbroken wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt, en liefdevol kus ik hem terug.
    "Vind je het niet jammer dat we nu geen joint zullen kunnen roken? When in Jamaica..."
    Dit keer kijk ik hem even niet-begrijpend aan.
    "Hoe bedoel je?" vraag ik lachend.
    Ik neem zijn hand vast en neem hem mee naar een bankje, zodat we kunnen gaan zitten.
    Ik zwier mijn benen over zijn schoot en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hoe bedoel je?" vraagt Fedea met een lachje.
    Ondertussen heeft ze me bij de hand genomen en sleurt ze me met zich mee. Als we op een bankje zitten, legt ze haar benen schaamteloos op mijn schoot. Ik kijk even naar haar benen, naar de mensen om ons heen en dan naar haar.
    "Nouja, Jamaica is toch zo'n beetje het thuisland van de joint, niet? Maar echt niet dat we er één roken nu je zwanger bent. Zit je trouwens lekker, prinses?" Dat laatste komt er met een grote grijns uit. Ik wist niet dat ik naast verloofde en aanstaande vader ook nog eens als voetbank mocht dienen.
    Ik leg mijn hand op haar been en laat het plagerig steeds wat verder omhoog glijden. Telkens als ik in de buurt van haar lies dreig te komen, laat ik het weer naar beneden gaan. Tja, als ik als voetbank dien, dan wil ik er ook wel mijn pleziertje aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nouja, Jamaica is toch zo'n beetje het thuisland van de joint, niet? Maar echt niet dat we er één roken nu je zwanger bent. Zit je trouwens lekker, prinses?"
    Ik grinnik even.
    "Niet dat ik er één zou roken als ik niet zwanger was. En ja, ik zit perfect, dank je."
    Lachend kijk ik hem aan. Mijn blik gaat naar mijn been wanneer ik zijn hand erop voel, en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    "Wat ben je van plan?" vraag ik grinnikend.
    Ik leg mijn hand op de zijne, opdat hij ermee zou ophouden, en druk een kusje op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Niet dat ik er één zou roken als ik niet zwanger was. En ja, ik zit perfect, dank je. Wat ben je van plan?"
    Ik trek een beteuterd gezicht als ze haar hand op de mijne legt zodat ik mijn spelletje moet staken. Het kusje op mijn wang vind ik nu even geen troostprijs. Ik zucht diep terwijl ik even nadenk om vervolgens Fedea weer lachend aan te kijken.
    "Eén, twee, drie."
    Na de derde tel trek ik aan haar benen zodat ze op mijn schoot komt te zitten. Met een trotse blik kijk ik haar aan. Ik leg mijn armen om haar middel en let op dat ik niet te hard op haar buik druk.
    "Kusje?" vraag ik met een hoog stemmetje, waarop ik mijn lippen tuit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik moet lachen om zijn beteuterd gezicht en schud even mijn hoofd. Ongelooflijk.
    "Eén, twee, drie."
    Ik gil zachtjes wanneer hij me op zijn schoot trekt, maar al gauw herpak ik me, en leg mijn armen rond zijn hals, zodat ik hem recht in de ogen kan aankijken.
    "Kusje?"
    Ik druk een vederlicht kusje op zijn lippen.
    "Zoveel als je er wilt," zeg ik glimlachend.
    Mijn hand gaat even door zijn haren, en vervolgens laat ik ze gewoon weer in zijn nek rusten, waar ik hem een beetje kriebel. Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en zucht.
    "Ik heb geen zin in het vliegen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik krijg een heel klein kusje, en toch maakt het me gelukkig.
    "Zoveel als je er wilt."
    Ik ril als en een hand door mijn haren haalt en mijn nek kriebelt. Ik vind het heerlijk als ze dat doet. Bij elk klein kusje dat ik krijg slaat mijn hart een slagje over.
    "Ik heb geen zin in het vliegen."
    Ik kijk haar rustig aan en streel zachtjes haar rug. Ik had nooit gedacht dat Fedea het soort persoon zou zijn om angst te hebben om te vliegen. Nee, schrap dat, dat denk ik nog steeds niet.
    "Hoe komt het?" vraag ik zacht.
    Ik kijk haar met een geruststellende blik aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hoe komt het?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb het nooit echt leuk gevonden," geef ik zacht toe.
    Vanonder mijn wimpers kijk ik hem aan en slik even.
    "Sorry dat ik het niet eerder zei."
    Ik neem zijn hand in de mijne, en speel wat afwezig met zijn vingers. Stilletjes neurie ik een liedje om mezelf te kalmeren.
    Het idee van vliegen alleen al geeft me de kriebels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heb het nooit echt leuk gevonden. Sorry dat ik het niet eerder zei."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar een beetje verbaasd aan.
    "Waarom sorry? Jij kunt er toch niet aan doen?"
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd terwijl ze neuriet. Ik overloop in mijn hoofd even wat ik in de rugzak zitten heb die ik als handbage heb.
    "Ik heb mijn mp3 speler en koptelefoon mee," zeg ik dan. "Als je wilt mag je die wel op, misschien denk je er dan niet zo aan? En je mag mijn hand tot moes knijpen als het helpt. Oh, en ik heb kauwgum mee, voor als ons oren pijn zouden doen. Uw redder in nood staat klaar, mevrouw."
    Ik maak een buiging, waardoor Fedea ietwat dichter bij de grond komt te hangen. Lachend haal ik haar weer overeind.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Waarom sorry? Jij kunt er toch niet aan doen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb mijn mp3 speler en koptelefoon mee. Als je wilt mag je die wel op, misschien denk je er dan niet zo aan? En je mag mijn hand tot moes knijpen als het helpt. Oh, en ik heb kauwgum mee, voor als ons oren pijn zouden doen. Uw redder in nood staat klaar, mevrouw."
    Ik kijk hem giechelend aan wanneer hij naar me toebuigt, en me vervolgens weer rechttrekt.
    "Dank je."
    Verliefd kijk ik hem aan en druk enkele kusjes op zijn lippen.
    "Wat zou ik toch zonder je moeten?" zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dank je. Wat zou ik toch zonder je moeten?"
    "Thuis blijven," zeg ik resoluut. "En zelf koken," voeg ik er grinnikend aan toe.
    Lachend neem ik haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen stevig op de hare. Ik voel me nogal affectief vandaag. Onbewust zucht ik even tegen haar lippen aan. Ik kan het niet laten er even zachtjes in te bijten.
    Stomme Faye en Rey, met hun gewandel.
    Voor het uit de hand kan lopen als bij die twee, maak ik met veel tegenzin mijn lippen los van die van Fedea.
    "Zullen we anders kijken of we ergens een boekenwinkeltje vinden? Als jij leest raak je zo geabsorbeerd dat je waarschijnlijk niet eens zou door hebben dat we in een vliegtuig zitten," stel ik voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Je maakt me gelukkig," Ik glimlach. 'Jij maakt mij ook gelukkig.' Ik kus haar wang en verstrengel onze vingers met elkaar. 'En nu hebben we nog zo'n lange tijd samen.' Glunder ik en sta tussen haar benen in. 'Geld zal geen probleem zijn en het tijdsprobleem is helemaal opgelost.' Hoewel ze nu geen koningin meer was zou ik altijd haar beschermer zijn.

    Fedea

    "Thuis blijven. En zelf koken."
    Ik grinnik even om zijn woorden.
    Met gesloten ogen geniet ik van zijn lippen op de mijne, en zijn aanrakingen.
    "Zullen we anders kijken of we ergens een boekenwinkeltje vinden? Als jij leest raak je zo geabsorbeerd dat je waarschijnlijk niet eens zou door hebben dat we in een vliegtuig zitten."
    Ik knik even, maar blijf toch zitten.
    "En wat ga jij dan doen?" vraag ik glimlachend, bij de 'jij' por ik even zijn neus, om er vervolgens een kusje op te drukken.
    Mijn armen leg ik losjes om zijn middel, ik heb niet bepaald zin om op te staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Jij maakt mij ook gelukkig.' Ik kus haar wang en verstrengel onze vingers met elkaar. En nu hebben we nog zo'n lange tijd samen. Geld zal geen probleem zijn en het tijdsprobleem is helemaal opgelost."
    Ik bijt lachend op mijn onderlip en knik. Tja, het voordeel van duizenden jaren leven is dat je er wel wat geld aan over houdt.
    "Dat klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn?" glimlach ik.
    Ik duw Liam zachtjes weg en spring na enig twijfelen van het muurtje af. Vervolgens neem ik hem bij de hand en trek hem achter me aan naar een paar bomen die een verleidelijke schaduw werpen. Ik ga op de grond zitten en trek Liam naast me neer. Met gesloten ogen leg ik mijn hoofd op zijn schouder.
    "Net als jij," giechel ik zonder dat ik het kan tegen houden.

    Atreyu

    "En wat ga jij dan doen?"
    Ik moet lachen om de por en de kus die ze me bij haar woorden geeft. Hoewel ze net instemde naar een boekenwinkel te zoeken, blijft ze gewoon zitten en slaat haar armen om mijn middel.
    "Naar jou staren, uit het raam staren, vloeken op het vieze vliegtuigeten," grinnik ik. '"Misschien doe ik wel een schoonheidsslaapje," zeg ik op een verwijfde toon en met heel wat allure.
    Ik lach zachtjes en laat mijn voorhoofd tegen het hare rusten.
    Eerlijk gezegd merk ik nooit een verschil tussen het vliegtuig of pakweg de auto. Ja, je zit wel zoveel hoger maar je hebt er minder verkeer, zo bekijk ik het dan.
    "Oh, en met moeite van je af blijven, natuurlijk," voeg ik er met een grijns aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.