• Ja mensen het is weer zover in ons kleine belgische landje. De NMBS gaat staken. Voor de nederlanders onder ons: dat doen ze nogal vaak. Veel te vaak naar mijn goesting. Hoeveel keer op 1 jaar hebben die wel niet gestaakt? Ach ja, ze zullen wel een goede reden hebben zeker? waarschijnlijk dezelfde als altijd.

    Sorry voor mijn gezeik, maar ik moest het toch even kwijt.

    Meer info

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 23:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    wat is de NMBS?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    AutumnElf schreef:
    wat is de NMBS?
    Nationale maatschapij der Belgische Spoorwegen. Het treinverkeer dus.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Ik weet het !
    Mijn papa mag helemaal naar Brussel met de auto, kan je raden dat hij daar zotgestresst gaat van worden, mijn 1e broer blijft lekker thuis en mijn andere gaat gevoerd worden.
    En dan heb je nog ik die goddank naar school ga waar ik naartoe kan met de fiets.
    Tss.
    Het ergste van al is dan nog dat mijn papa werkt bij de Stip, dus niet voor de treinen, maar voor de bus, tram en metro.

    N4I5 schreef:

    Ik weet het !
    Mijn papa mag helemaal naar Brussel met de auto, kan je raden dat hij daar zotgestresst gaat van worden, mijn 1e broer blijft lekker thuis en mijn andere gaat gevoerd worden.
    En dan heb je nog ik die goddank naar school ga waar ik naartoe kan met de fiets.
    Tss.
    Het ergste van al is dan nog dat mijn papa werkt bij de Stip, dus niet voor de treinen, maar voor de bus, tram en metro.
    verschrikkelijk eh?!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    N4I5 schreef:

    Ik weet het !
    Mijn papa mag helemaal naar Brussel met de auto, kan je raden dat hij daar zotgestresst gaat van worden, mijn 1e broer blijft lekker thuis en mijn andere gaat gevoerd worden.
    En dan heb je nog ik die goddank naar school ga waar ik naartoe kan met de fiets.
    Tss.
    Het ergste van al is dan nog dat mijn papa werkt bij de Stip, dus niet voor de treinen, maar voor de bus, tram en metro.

    Nom?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    TeamIsaac schreef:
    (...)Nationale maatschapij der Belgische Spoorwegen. Het treinverkeer dus.


    Ah, wat hier dus de NS is (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het treinverkeer is ook gewoon zacht gezegd kut. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoor wel vaker dat er iets met het treinverkeer in België. Wel erg vervelend voor jullie.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nja, als je in het 'hoger' zit, ben je niet verplicht naar iedere les te gaan. Velen komen met de trein, dus komen gewoon niet.

    Maar de trein valt nog mee. Dan kan je nog altijd de bus pakken. Maar als de bus staakt, ligt heel België plat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah dat sucks.
    Ik moet elke dag met de trein dus ik hoop dat zoiets mij nooit overkomt.

    Ja dat zag ik staan op het treinstation. Daar hing een bordje dat er geen treinen van en naar België gingen door die staking..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Huh, bij jullie hebben ze tenminste een reden om niet te rijden (ze staken)

    Binnenkort begint bij ons het gezeik weer dat ze niet kunnen rijden vanwege blaadjes/regen/sneeuw/koffiepauze en ga zo maar door D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh die kutns van nederland kan er ook wat van met hun vertragingen (cat) Al kan ik me niet herinneren dat ze ooit gestaakt hebben maargoed


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Scandal schreef:
    Nja, als je in het 'hoger' zit, ben je niet verplicht naar iedere les te gaan. Velen komen met de trein, dus komen gewoon niet.

    Maar de trein valt nog mee. Dan kan je nog altijd de bus pakken. Maar als de bus staakt, ligt heel België plat.
    je bent wettig afwezig als je niet komt vandaag


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mordin schreef:
    Huh, bij jullie hebben ze tenminste een reden om niet te rijden (ze staken)

    Binnenkort begint bij ons het gezeik weer dat ze niet kunnen rijden vanwege blaadjes/regen/sneeuw/koffiepauze en ga zo maar door D: