• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Ik had graag jouw ideetjes gehoord." fluistert hij terug. Zijn ogen blinken van pret, grinnikend kijk ik hem aan en bijt zachtjes op mijn onderlip.
    Even interesseert het me niets dat we hier in een restaurant zitten en heel wat toeschouwers rond ons heen hebben, nadat Trey is flauwgevallen.
    Ik kantel mijn hoofd ietwat, beantwoord zijn kus en houd me even stil om erover na te denken wat ik ga zeggen.
    Ik houd ervan om Rey zo te zien, zo ontzettend vrolijk en nieuwsgierig en misschien wil ik dat nog wel zo houden voor zolang het mogelijk is.
    "Niet zo ongeduldig," grinnik ik op mijn beurt. "Wanneer het moment nadert, kom je er vanzelf wel achter." vervolg ik mijn woorden. Een idee heb ik nog niet echt, maar ik weet dat het ieder moment wel op kan komen.
    Ik schuif mijn stoel iets dichter naar hem toe en wiebel kort met mijn wenkbrauwen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Niet zo ongeduldig. Wanneer het moment nadert, kom je er vanzelf wel achter."
    Ik grinnik even wanneer ze dichterbij schuift.
    "Waarom kom je zo dichtbij zitten?" vraag ik plagerig.
    "Ik ga niet lopen hoor."
    Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan en druk een langere kus op haar lippen. Heel even vergeet ik dat we op een openbare plek zijn, en genietend trek ik haar tegen me aan.
    "Ik wacht op je plannetje," fluister ik in haar oor en kijk haar geamuseerd aan.

[ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:02 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Waarom kom je zo dichtbij zitten? Ik ga niet lopen hoor." Ik grinnik om zijn woorden en net wanneer ik op het punt sta om iets terug te zetten, drukt hij zijn lippen passioneel op de mijne. Zachtjes bijt ik op zijn lip, laat me even gaan en breek de kus na een naar mijn idee veel te korte tijd af.
    "Ik heb het koud." bedenk ik als goed excuus, haal mijn hand door mijn haren. Zin in pizza heb ik niet eens meer, dat kan me nog vrij weinig schelen.
    "Ik wacht op je plannetje," fluistert Rey hierna in mijn oren, waardoor ik acuut opsta en Fedea en de rest van de groep met een verontschuldigde blik aankijk.
    "Wij gaan even een wandelingetje maken, is het niet?" vraag ik aan Rey. Op zijn antwoord wacht ik niet eens. Ik zeg het meer om de groep te informeren dat we even weg zijn.
    "We zien jullie zo wel weer." Hierna wuif ik het overgebleven viertal gedag en trek Rey met me mee.

Rey

"Ik heb het koud."
    Ik wrijf even over haar armen en kijk haar grinnikend aan.
    "Wij gaan even een wandelingetje maken, is het niet? We zien jullie zo wel weer."
    Lachend volg ik Faye, al is het niet alsof ik een keuze heb aangezien ze me zo meesleurt.
    "Wat ben je van plan?" vraag ik grinnikend, wanneer we buiten gehoorafstand zijn van zowat iedereen rondom ons.
    Deze meid zit vol verrassingen, en dat is net zo leuk aan haar.

Faye
    "Wat ben je van plan?" Hoor ik Rey zeggen. Zijn hand heb ik nog beet en vrolijk wandel ik langs de kleine, schattige winkeltjes. Wanneer ik een bankje in het oog heb, loop ik daar vrolijk heen en ga er even op zitten om de omgeving te kunnen bekijken.
    "Niets," Hiermee geef ik eigenlijk geen eens antwoord op zijn vraag.
    "Oké," zeg ik dan uiteindelijk als ik iets in het oog heb en sta uiteindelijk weer op nadat ik een kusje op zijn wang heb gedrukt. Mijn hand steek ik uitdagend naar hem uit.
    "Vertrouw je me?" vraag ik giechelend. Adrenaline giert door mijn lichaam bij het idee dat ik in mijn hoofd heb.

Rey

"Niets."
    Lachend ga ik naast haar zitten.
    "Waarom sleur je me da-"
    "oké."
    Ze springt recht, drukt een kus op mijn wang en hoofdschuddend ga ik ook staan.
    "Vertrouw je me?"
    Lachend kijk ik haar aan en neem haar hand in de mijne.
    "Hoe kan ik je ooit niet vertrouwen?"
    Ergens ben in wel nieuwsgierig naar wat ze in gedachten heeft, maar mijn liefde voor haar doet me haar blindelings volgen.

Faye
    "Hoe kan ik je ooit niet vertrouwen?" Ik haal mijn schouders op. Drie maanden geleden zou hij heel wat anders gezegd hebben, maar dat is het verleden en nu is nu. Glimlachend kijk ik hem aan en begin dan met lopen, gewoon op mijn gemak. We hebben nog vrij wat tijd over.
    "Dat is mooi." zeg ik lachend en leun uiteindelijk tegen een deur aan. Voorzichtig ga ik op mijn tenen staan en druk mijn lippen vurig op de zijne. We zijn volledig buiten zicht, niemand die ons storen kan. Mijn vrije hand houd ik op de deurklink en kijk hem met pretoogjes aan.
    "Goed plan?" vraag ik geheimzinnig. Hem kennende snapt hij me vast wel.

Rey

Ik volg haar gedwee het gebouw door, nog steeds nieuwsgierig naar haar gedachtengangen.
    "Dat is mooi."
    We komen tot stilstand, en ik besef het net op het moment wanneer ze me vurig kust. Gewillig kus ik haar terug, en alsof het automatisch gebeurt, glijden mijn armen om haar middel.
    "Goed plan?"
    Ik kijk even waar we zijn, en haar plannetje wordt me duidelijk.
    "Faye Sanchez, je bent me er eentje," zeg ik grijnzend.
    Ik leg mijn hand op de hare, om zo de deurklink in te drukken en de deur te openen.
    "Na jou, mevrouw," zeg ik beleefd.

Faye
    Zijn armen voel ik langs mijn middel glijden. Opgewonden kijk ik hem aan.
    "Faye Sanchez, je bent me er eentje." Ik haal lachend mijn schouders op, voel zijn hand op de mijne waardoor de deur vrijwel automatisch open gaat.
    "Jij kan er anders ook wel wat van, Venado." zeg ik op mijn eigen beurt.
    "Na jou, mevrouw." Mijn lippen druk ik weer op de zijn, druk me stevig tegen hem aan en deins voorzichtig een aantal passen naar achteren om nergens tegen aan te stoten. Zo klunzig ben ik dan wel weer.
    Wanneer we allebei het kleine kamertje binnen zijn gekomen, draai ik mijn lichaam een kwartslag om, zodat ik de deur op slot kan draaien en we geen last kunnen krijgen van eventuele bezoekers.
    "We hebben nog twee uur en we kunnen doen waar we zin in hebben." zeg ik zachtjes, mijn hart raast in mijn keel van opwinding. Geamuseerd kijk ik hem met pretoogjes aan voordat ik mijn lippen weer op de zijne druk.

Rey

"Jij kan er anders ook wel wat van, Venado."
    "Ik leer van de beste," zeg ik grinnikend.
    "We hebben nog twee uur en we kunnen doen waar we zin in hebben."
    Geamuseerd kijk ik haar aan en passioneel kus ik haar terug.
    "Kies jij maar," zucht ik.
    De opwinding begint zich een baan te zoeken doorheen mijn lichaam.
    "We kunnen kaarten, een spelletje spelen..."
    Geamuseerd kijk ik haar aan en haal een hand door haar haren.

Faye
    "Kies jij maar," zegt Rey uiteindelijk. Nonchalant leun ik tegen de deur aan, mijn ademhaling onregelmatig, zijn adem voel ik tegen mijn huid wat me kippenvel bezorgd.
    "We kunnen kaarten, een spelletje spelen..." Hoor ik hem zeggen. Zijn hand voel ik door mijn haren glijden. Een glimlach siert mijn lippen wanneer hij dit zegt. Moeite heb ik om me in te houden, maar verroer me ondanks dat niet en bijt uitdagend op mijn onderlip. Een soort strijd wie als eerste opgeeft en ik weet hoe vreselijk goed hij daar in is, hoe vaak ik me wel niet overgeef.
    "Een spelletje..?" vraag ik erop door, mijn stem klinkt zacht, geamuseerd. Mijn hand laat ik naar de knoopjes van zijn blouse glijden, waar ik er voorzichtig één losknoop.
    "Zo'n spelletje?" gok ik grijnzend, "of had je iets anders in gedachten?"

Rey

"Een spelletje..?"
    Ik kijk geamuseerd toe hoe haar slanke vingers één van de knoopjes losmaken.
    "Zo'n spelletje? of had je iets anders in gedachten?"
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en kijk haar in de ogen aan.
    "Exact dát spelletje had ik in gedachten," zeg ik zacht.
    Ik druk mijn lippen op de hare en laat mijn handen over haar lichaam glijden. Ze verdwijnen onder de stof van haar shirt, en liefdevol streek ik haar blote huid.
    Zacht bijt ik plagend op haar lip.
    "Wie gaat er winnen?" Fluister ik hees.

Faye
    "Exact dát spelletje had ik in gedachten," Precies op dat moment zonder nog enige tegenspraak te tonen van mijn kant, voel ik zijn handen onder mijn shirt glijden. Ik hap even naar adem en geniet van de passionele kus. Voorzichtig maak ik de andere knoopjes van zijn blouse los en laat mijn handen over zijn borstkas glijden.
    Een kreun verlaat mijn lippen wanneer hij er zachtjes op bijt.
    "Wie gaat er winnen?" Zijn hese stem maakt me nog meer opgewonden. Grijnzend kijk ik hem aan en druk mijn lippen nog kort op de zijne.
    "Je weet hoe slecht ik tegen mijn verlies kan." breng ik uit.

Rey

"Je weet hoe slecht ik tegen mijn verlies kan."
    Opgewonden kijk ik haar aan. Even grijns ik.
    "Laten we dan eindigen met gelijkspel?" Stel ik voor.
    Ik plaats mijn lippen in haar hals, en bijt even in haar zachte huid. Mijn vingertoppen dwalen nog steeds over haar buik, en werken hun weg naar boven.
    "Faye, dit werkt niet," zucht ik.
    Ik grijns even.
    "Je hebt teveel kleren aan."
    Geamuseerd kijk ik haar aan, en langzaam doe ik haar shirt uit. Ongegeneerd bewonder ik haar lichaam, voor ik mijn lippen weer over haar huid laat strelen.

Faye
    "Laten we dan eindigen met gelijkspel?" Zijn tanden voel ik langs mijn hals glijden, zijn vingertoppen doet mijn huid in brand vliegen.
    "Klinkt verleidelijk." antwoord ik terug en plaats mijn lippen willend op de zijne.
    "Faye, dit werkt niet," Even verwacht ik iets en kijk hem teleurstellend aan, "je hebt teveel kleren aan." vervolgt hij hierna zijn woorden waardoor er een grijns op mijn gezicht komt te staan.
    "Dan verhelpen we dat toch even?" Mijn armen haal ik behulpzaam omhoog zodat hij het shirt over mijn hoofd heen kan trekken. Een doffe plof weerklinkt in de kleine kamer en zijn lippen voel ik weer over mijn huid glijden.
    Mijn lippen pers ik op elkaar om een kreun te smoren, met mijn handen druk ik heb dichter tegen me aan, mijn vingertoppen laat ik door zijn haren glijden.