• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik sluit de deur achter me en loop naar het bed toe. 'Gaat het wel een beetje?' vraag ik zacht en neem dan plaats op het bed 'Je had een van de sleutels laten vallen' antwoord ik en trek Elena dan in een knuffel. Ook al gaan mensen zeggen van niet, dit alles is en blijf toch mijn schuld. 'Het komt echt allemaal wel goed en daar ga ik persoonlijk voor zorgen' zeg ik en kijk haar even aan. Het maak me niet uit wat ik hier voor moet doen, maar dit zo ik oplossen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Het gaat wel, ik neem alles denk ik een beetje te persoonlijk, tja dat heb je met een zelfbeeld van min tweehonderd, van het verhaal wat je je had verteld. En ik zei toch dat ik onhandig ben, geloof je me nu wel?'. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder als hij me een knuffel geeft. 'Dat kan toch niet Zayn, dat kan jij niet alleen doen dat moeten de mensen zelf doen, zei sturen die dingen dat hou je altijd wel, daar ontkom je niet aan' mompel ik nog maar net hoorbaar. Ik ken deze jongen nog maar een dag maar ik voel me echt op mijn gemak bij hem. 'Bij wie op de kamer slaap je eigenlijk? Harry en Louis toch ook samen? Zou je het erg vinden mij gezelschap te houden?' zeg terwijl er een blos op mijn wangen verschijnt.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Denk het inderdaad wel, maar het is ook wel te begrijpen. Dit is dus altijd een probleem geweest, want mensen kunnen echt nooit een keer gewoon blij zijn' mompel ik. 'Je bent niet onhandig, maar de fans zijn gewoon gemeen en dit zijn de echte fans nog geeneens' zeg ik en kijk haar aan. 'Het maak me allemaal niet uit, maar ga er gewoon een eind aanmaken. Mensen moeten het respecteren en niet klagen' mompel ik en een zucht verlaat mijn mond. Soms mis ik het onbekend zijn toch nog wel, maar ja alles heeft voor en na delen. 'Ik slaap met Niall, want hij vroeg of hij bij mij mocht slapen. Louis en Harry slapen samen en dan heb je Liam nog' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Stuur Niall zo wel een bericht dat hij wel op mijn kamer mag slapen, maar er zelf niet ben'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Ik was slesh ben fan, maar ik zou jullie gewoon een vriendin gunnen, je kunt je eigen geen fan noemen als je haat berichten stuurt, vind je ook niet? Jij en Niall vinden het toch niet erg hè dat jij hier bij mij slaapt? Ik heb even behoefte aan iemand naast me, daarbij ben jij erg leuk om 's morgens naast wakker te worden' zeg ik en ga op mijn zij liggen waarbij ik Zayn meetrek en dus tegen over hem lig. Ik pak zijn hand om de mijne op te warmen, of hij het nou leuk vind of niet, mijn handen zijn koud en ik wil ze op warmen. 'Kun je Niall dat bericht sturen? Ik vind het nogal lullig als hij alleen moet slapen zonder iets te weten, aangezien hij nog maar net weet van het hele gebeuren van Lou en Hazz. Ik sluit mijn ogen even en trek Zayns hand samen met die van mij naar me toe.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Je kan jezelf ook geen fan noemen als je haat berichten stuurt. Maar ben blij dat er altijd nog mensen zijn die er anders over denken, want dat zijn gewoon mensen waar je tenminste iets aan hebt' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Ik niet en Niall denk ik ook niet, maar nu mag je me toch eens gaan vertellen waarom ik zo leuk ben om 's morgens naast wakker te worden' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Maar het is ook leuk om naast jou wakker te worden' zeg ik en glimlach even als ze me meetrek dus zo tegenover haar kom te liggen. 'Tuurlijk kan ik Niall dat bericht sturen en dat zou het inderdaad zijn. Hij is er met zijn gedachten niet helemaal bij, maar dat is ergens ook wel logisch. Misschien moet ik morgen toch maar is met hem gaan praten' zeg ik zacht en haal mijn telefoon uit mijn zak om vervolgens opzoek te gaan naar het nummer van Niall. Ik bijt even op mijn lip, maar besluit dan toch om hem even te bellen zodat ik gelijk iets anders nog kan vragen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Zulk soort mensen zijn gewoon zielig, ik ben daar ook blij om. Maar het is fijn dat jij en Nialler het niet erg vinden. Dankje dat ik ook leuk ben om naast wakker te worden, maar ik zal het je even haarfijn uit leggen. Om te beginnen heb je een leuk gezichtje, je bent bekend, ik ben bijzonder dat ik naast je lig, en zo kan ik nog wel even door gaan.' zeg ik grijnzend. Zayn is zo leuk, ik snap dat al die jongens horden meisjes achter zich aan hebben lopen. Eigenlijk is dit dus echt super bijzonder dat ik nu gewoon een nacht ga door brengen met Zayn Malik, de echte Zayn Malik. 'Dat kun je best doen Zayn, dat vind hij denk ik wel fijn. Heb jij Liam eigenlijk nog gezien na de ontvoering? Als je Niall aan de lijn hebt doe hem dan even een knuffel van hem'. Ik kijk hem glimlachend aan als hij Niall gaat bellen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat zijn ze inderdaad en snap het soms gewoon echt niet mee. Het is fijn om zulke vrienden te hebben inderdaad. Graag gedaan en dat maakt het inderdaad een stuk duidelijker, dus bedankt daarvoor, maar is bekend echt een reden?' vraag ik grijnzend. 'Van mij mag je ook nog wel even doorgaan, want dat vind ik totaal niet erg en dan hoor je dat van mij straks ook wel' zeg ik en kijk haar aan. Ik heb echt medelijden met onze blonde Ier en wil dat ik er wat aan zou kunnen veranderen, maar ga morgen inderdaad even met hem praten. Nee heb Liam niet meer gezien, alleen nog op het moment dat hij met dat andere meisje het bos verliet' zeg ik en knik opnieuw. 'Dat zal ik doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Even douchen dan reageer ik]

    [ Grrrrr Zayn gaat samen wonen met Perrie!!!! omg !! :( Ik gun hem iedereen alle liefde van de wereld maar waarom nou weer haar!?!?! Naja.. Kun je je bericht ff aanpassen dat ie al over gaat? Dan kan ik verder met Nialler !! :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Die telefoon gaat al over sinds begin van het gesprek xD en ik weet het, maar je veranderd er toch niets aan..kijk maar naar de andere oke geen goed voorbeeld]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ieppp...heb met te horen gekregen dat ze dit jaar waarschijnlijk nog naar nederland komen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik vind Daniëlle en Eleanor leuk maar haar gewoon niet... Hoewel Leeyum ook niet echt leuk bezig maar goed.. ik ga Nialler doen :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik volg hier vet droog alle gesprekken tussen iedereen, en zelf kan ik niks doen.xD Ik kom nu heel lui over... Wist je dat ik lazy een leuker woord als lui vind?(A) Sorry, ga maar verder... Ik wacht weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Mwhaha ik heb medelijden met jexD en dat ben ik helemaal met je eens

    Uhg ik wil weten wat die verassing van 1D is en of ze echt dit jaar nog naar NL komen ): ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Oké oké, we blijven hier'zeg ik en kijk Lou aan. 'Huh wat zijn we vergeten dan?'vraag ik verbaast en denk na. Ik kan echt zo op niks komen. Ik haal mijn schouders een beetje op en leg mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik mijn neus in het kuiltje van zijn nek begraaf. Met mijn hand streel ik zachtjes over zijn buik en glimlach even tegen zijn nek aan. Ik geef er vlug een kusje en schuif me hoofd dan een centimeter naar achter zodat mijn lippen zijn nek niet meer raken. Ik hou gewoon zoveel van Lou, elke kleine aanraking van hem zorgde al voor een brandend gevoel op mijn huid, vlinders in mijn buik, gewoon een geweldig gevoel! en dat allemaal door een kleine simpele aanraking die hij deed. Als hij me zoende was het natuurlijk nog veel meer