Niall James Horan
'Dit wordt me denk ik allemaal te veel, ik weet niet of ik naar Stephanie moet gaan. Ik denk niet dat ze behoefte heeft om nu überhaupt zin heeft om een van ons te zien. Kan ik vanavond op jouw kamer slapen? Ik heb ook geen zin om daar tussen te zitten'zeg ik met neer geslagen ogen. Mijn buik rammelt, ik begin honger te krijgen. 'Het is goed wat je tegen Elena zei, ik denk dat ze alles te persoonlijk opvat. Ze heeft trouwens haar sleutel laten vallen, raap hem alsjeblieft op en ga achter haar aan' zeg ik en kijk om me heen. 'Ik ga morgen sowieso naar haar toe, ze wil denk ik nu bij komen bij die vriendin. Ik ga even bij het café kijken of er nog wat voedsel is, ik heb honger' zeg ik en slenter weg. Zo'n honger had ik eigenlijk ook niet, maar nu ik het weet wil ik even alleen zijn. Ik zie aan het einde van de zaal, een voedsel automaat staan en stop er een dollar in, er rolt uit eindelijk een giga reep chocolade uit. Mijn ogen branden, het is zo zielig voor Stephanie, hoe kan Louis dat nou doen? Ze zijn gelukkig samen, ik zou niet anders willen maar zo had het niet moeten gaan.
Whoever is trying to bring you down, is already below you