• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk Niall even aan en bijt op mijn lip. 'Sinds vanmiddag en die twee kunnen echt nog wel samenwerken in een band gezien ze dat altijd al hebben gedaan. Die twee daar komt het echt wel goed mee en de band zal er echt niet onder leiden en zowel dan kunnen we altijd er nog wat over zeggen' zeg ik en denk even na over zijn laatste vragen. 'Ik ben zelf bij haar geweest en ze was nu naar een vriendin toe om met haar erover te praten. Maar jij moet eerst even kalmeren en diep ademhalen voor je daar naartoe gaat.' Ik kijk even naar Elena en kijk haar verbaasd aan. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik en richt dan weer even mijn aandacht op Niall. 'Die twee waren door de paparazzi ontvoert en dan heb ik wel gedaan, maar je nam je telefoon niet op'

    ( Bam dat is een en nu nog een te gaan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [eten...]

    Elena

    Opnieuw gaat alles langs me heen, waar gaat het ookal weer over, oh ja ja, Lou en Hazz. 'Euhm nou, dit' zeg ik paniekerig en laat mijn scherm aan Zayn zien. 'Er is een foto van ons genomen toen we choco aan het drinken waren, door paparazzi, en is nu op internet te zien. Jullie "fans" sturen nu haat berichten naar mij via Twitter. Mensen suggereren dat ik jouw nieuwe vriendin ben. De ergste was deze: Who is she? Zayn can get better than that hoe, i'm gonna murder her tonight!' zeg ik nog paniekeriger dan net. 'Zayn, waar is dit goed voor? Er zijn maar een paar leuke berichten op! Ik ga naar mijn kamer!' roep ik met tranen in mijn ogen. Ik been weg naar de lift en laat een van mijn kamer sleutels vallen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dat kan ik eindeloos zeggen' prevel ik en zoen dan door. Een grijns verschijnt rond mijn lippen als hij me wat verder op het bed duwt en langzaam op me gaat liggen. Ik kijk Harry weer aan als hij de zoen stop. 'Je haalt me de woorden uit de mond' zeg ik grijnzend voor ik zijn lippen weer even op de mijne voel. 'Harry' mompel ik als hij daarna zijn hoofd in mijn nek leg waar hij een paar kusjes begint te geven. Ik kijk hem grijnzend aan en druk nog een kus op zijn lippen als hij me weer grijnzend aankijk. Al snel verschrikt ik naar de deur als de deur openvliegt en niet veel later een bekende stem hoor. Voor we konden antwoorden of wat konden doen was Niall alweer verdwenen. Ik schiet in de lach en kijk naar Harry. 'Wat flikken we ze niet?' vraag ik verward en druk weer een kusje op zijn lippen.

    [ Sorry snel opgeschreven want moet even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Toen ik de stem van Niall hoorde keek ik verschikt op en voor we konden antwoorden was hij alweer weg. ik grijns naar Louis en kus hem even terug. 'Lou, misschien moeten we hem even achterna, dan kunnen we het aan hem uitleggen mompel ik en kijk hem aan. 'Al heb ik daar eigenlijk helemaal geen zin in'zeg ik even met een grijns en kijk dan weer normaal. Ik blijf gewoon op hem liggen en geef hem wat kusjes. Waarom moest onze blonde Ier het nou weer verstoren? Het maakte me echt niet uit dat die ons zo zag, ik bedoel ik schaam me der niet voor of zo. Ik glimlach even naar Louis en steel even plagend met mijn vinger in zijn nek. Ik grinnik even en stop dan. Lou een beetje pesten was soms zo leuk!

    Zayn Jawaad Malik

    Ik loop naar Elena toe en lees wat er op haar scherm staat. Mijn ogen worden groot en moet moeite doen om nu niet wat verkeerds over die mensen te zeggen. Dit slaat dus gewoon helemaal nergens meer op. 'Foto's had ik ergens wel verwacht aangezien dat bijna altijd zo is ookal is willen we het niet. Die haat berichten vind ik echt heel erg laag en ga het dan ook eens proberen om het op te lossen' zeg ik en ga naast haar zitten. 'Het komt echt wel goed, want ik laat dit dus echt niet gebeuren en ik weet echt niet waar het goed voor is. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers op je.' Voor ik nog wat kan zeggen of doen was ze alweer in de richting van de lift verdwenen. Een zucht verlaat mijn mond en haal mijn telefoon tevoorschijn waarna ikzelf de berichten nog een doorlees. Ik bijt op mijn lip en denk even na over wat neer te zetten, maar besluit dan toch dat het beter is om dat later te doen. 'Niall vind je het erg als ik even..?' vraag ik en wijs in de richting van de lift. 'Ga je trouwens nog naar Stephanie, want vertrouw het toch nog niet helemaal en ben bang dat er verkeerde dingen gebeuren'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    'Dit wordt me denk ik allemaal te veel, ik weet niet of ik naar Stephanie moet gaan. Ik denk niet dat ze behoefte heeft om nu überhaupt zin heeft om een van ons te zien. Kan ik vanavond op jouw kamer slapen? Ik heb ook geen zin om daar tussen te zitten'zeg ik met neer geslagen ogen. Mijn buik rammelt, ik begin honger te krijgen. 'Het is goed wat je tegen Elena zei, ik denk dat ze alles te persoonlijk opvat. Ze heeft trouwens haar sleutel laten vallen, raap hem alsjeblieft op en ga achter haar aan' zeg ik en kijk om me heen. 'Ik ga morgen sowieso naar haar toe, ze wil denk ik nu bij komen bij die vriendin. Ik ga even bij het café kijken of er nog wat voedsel is, ik heb honger' zeg ik en slenter weg. Zo'n honger had ik eigenlijk ook niet, maar nu ik het weet wil ik even alleen zijn. Ik zie aan het einde van de zaal, een voedsel automaat staan en stop er een dollar in, er rolt uit eindelijk een giga reep chocolade uit. Mijn ogen branden, het is zo zielig voor Stephanie, hoe kan Louis dat nou doen? Ze zijn gelukkig samen, ik zou niet anders willen maar zo had het niet moeten gaan.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Een grijns speelt rond mijn lippen en kijk Harry aan. 'Hazz is dat echt nodig? We kunnen hem beter eerst even af laten koelen en daarbij komt hij er toch wel achter. Trouwens ik lig eigenlijk wel lekker zo en heb ook niet zoveel zin om op te staan' mompel ik en grijns weer na zijn volgende woorden. 'Mooi dan blijven we gewoon hier en leggen later alles uit...trouwens over uitleggen gesproken zijn we iets belangrijks vergeten volgens mij' zeg ik. Eigenlijk had ik geen zin om erover na te denken, maar er zou toch een moment zijn dat het moet. Al snel vergeet ik die gedachten weer als hij me wat kusjes geeft. Mensen hadden echt altijd een perfecte timing en dat is soms gewoon vervelend. Ik kijk weer naar Harry en glimlach. Al snel pak ik zijn handen vast en druk een kus op zijn neus. 'Niet eerlijk Hazz' zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat snap ik en het spijt me ook van wat er is gebeurd. Misschien had ik je gewoon moeten zoeken en dan had je het allemaal eerder geweten en ik weet ook niet of je naar Stephanie moet gaan. Misschien wel en misschien niet, want weet het zelf ondertussen ook niet meer. Maar natuurlijk mag je bij mij op de kamer slapen Nialler. Je bent altijd welkom en snap heel goed dat je daar niet tussen wilt zitten' zeg ik en trek hem dan in een knuffel. 'Het komt echt wel goed en maak je niet zoveel zorgen om alles. Dat is niet goed voor je en dat is nergens voor nodig ook. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het alsjeblieft' zeg ik en knik dan. 'Dankjewle en dat denk ik inderdaad ook, maar fans zijn soms gewoon gemeen. Is goed en dan ga ik dan doen, maar bel alsjeblieft zodra er wat is, want alleen zijn is op dit moment ook niets' zeg ik en laat hem dan weer los. Opnieuw knik ik als antwoord op wat hij zei. 'Waarschijnlijk ga ik morgen wel even met je mee, want dit is natuurlijk ook niet leuk en is goed' antwoord ik voor hij weg loopt of nou ja eerder slentert. Zelf loop ik in de richting van de lift en raap de sleutel op die op de grond ligt. Diep in mijn gedachten verzonken sta ik in de lift en de ping haalt me weer uit die gedachten. Een zucht verlaat mijn mond en loop naar de kamer van Elena om vervolgens de deur te openen. 'Elena?' vraag ik zacht als ik naar binnen loop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kijk naar 1D op mtv, up al night concert ding@!!!, reageer later]

    [ Ghehe ik kijk daar ook naar]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ben met mijn nagels bezig, nee niet gewoon lakken maar Nail art, ik ga even met Elena reagern]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Nu we het over Stephanie hebben... Die was ik vergeten.:$ Ik los het snel op.xD)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik was onderhand nu echt door en doornat geregend, maar het interesseert me werkelijk niks. Als het waterige zonnetje weer een beetje begint te schijnen sta ik vlug op en slenter langzaam naar mijn huis toe. Ik merk dat mensen me een beetje meelevend aankijken en als ik thuis in de hal sta snap ik waarom. De reflectie van de spiegel laat zien dat mijn haren klitten, mijn mascara zwarte vegen op mijn gezicht heeft achtergelaten en mijn polsen rood zijn van het vasthouden van mijn nagels. Ik geef de kat snel iets te eten, aangezien ik het arme beest vergeten ben in de hele ontvoer situatie. Daarna zet ik mezelf op de bank neer met een deken waar ik al snel in slaap val.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    Ik sta in de lift met een moeder en een klein meisje, ze doet me heel erg denken aan mij, vroeger toen ik klein was. Twee hoge staarten, en een klein schattig brilletje op haar neus. Ik glimlach naar haar en ze doet het zelfde terug. Ik hoor het meisje engels praten tegen haar moeder dus ik weet ook weer dat ze dus engels spreken. 'You have got a beautiful girl, madam' zeg ik lief.
    Als ik een "ping" hoor stap ik uit en loop naar mijn kamer. Ik ga op mijn bed liggen op mijn zij. Waarom krijg ik gelijk allemaal haat? Ik zou blij zijn voor de vriendinnen van de jongens, waarom zij niet? Wat Zayn allemaal zijn is natuurlijk waar, hij heeft honderd procent gelijk, maar het komt zo hard aan. Ik voel een traan naar beneden biggelen. Ik draai me om als ik Zayn zijn stem hoor. Ik ben blij dat hij gekomen is, ik heb daar echt behoefte aan. 'Kom maar binnen Zayn, hoe kan het dat je hier bent binnen gekomen?' vraag ik verdrietig. Waarschijnlijk heb ik de deur open gelaten ofzo. Ik kom over eind zitten en mijn hoofd duizelt even, wat maakt dat ik mijn hand naar mijn hoofd breng.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [moet zo trainen, reageer dan half 9 weer]