• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Het gaat over een meisje dat heel ziek is en dan krijgt ze dus van een stichting een laatste wens, wat zei gaan proberen te regelen. Ze wenst een week met one direction, wat uitkomt en dat wordt dus gezellig en zo, maar ook met drama. Dat is mijn idee een beetje:Y), als je wil helpen, vindt ik dat goed^_^]
    [En smakelijk eten]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:15 ]

    { Eetse }

    [ Leuk idee!! ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Lijkt me wel leuk, ja.(A) En heel zielig als ik in mijn gedachte een einde maak, aangezien ik zelf ook al eens zo'n verhaal heb geschreven, maar wat uiteindelijk toch in de prullenbak is beland.:$ Dus ik wil je wel helpen!(A) Even reactie van Liam opzoeken...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik grinnik en knik. 'Oké, en tuurlijk wil ik je nog wel is zien, ik vindt je wel aardig hoor'zeg ik met een vriendelijke knipoog en zak daarna iets onderuit. 'Dan kom je nog wel wat dingen over me te weten' zeg ik lachend en kijk even om me heen. 'Wil je nog wat gaan doen? of gewoon even hier blijven?'


    Sienna Amelia Lakes.

    Ik glimlach en voel eventjes een sprankje geluk vanbinnen. Mensen vonden me niet snel aardig, aangezien ik nog wel eens bot en gemeen overkwam.
    "Het betekent echt veel voor me wat je net zei." zeg ik, waarna ik eventjes naar het lege kopje kijk.
    "Ehm... We kunnen wel iets gaan doen, maar ik zie er uit als een vaatdoek." mompel ik, terwijl ik mezelf eventjes bekijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oké, is goed:Y), Ik heb al eerste paar hoofdstukken geschreven, kan je zeggen als je aan wilt passen maar ik voeg je even toe als co-auteur, kan je lezen ^_^]

    [toegevoegd]
    Liam James Payne
    Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Hoezo? Is het echt heel bijzonder als mensen zeggen dat je aardig bent?'vraag ik haar en glimlach even. 'Ach nee joh, je ziet er prima uit, volgens mij is er een bowlingbaan in dit hotel, we kunnen daar even gaan kijken'stel ik voor en kijk haar aan.

    [Ik verzin maar een beetje wat dingen wat er zit xD, weet ik namelijk niet, maar is wel luxe hotel lijkt me dus dan vindt ik dat dat er ook zzit :P]

    Sienna Amelia Lakes.

    "Ja, dat is heel bijzonder." mompel ik, waarna ik een grimas trek. "En ik weet wel of ik er redelijk uitzie of totaal niet, en in dit geval is het dat laatste." zeg ik grinnikend, waarna ik jammerend een paar plukken haar bekijk.
    "Dat is goed, maar ik kan niet bowlen, aangezien die dingen altijd uit mijn handen vallen en ik dat moeilijk op hakken kan doen." zeg ik lachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Nou in dat geval, je bent heel aardig hoor'zeg ik en kijk haar aan. 'Dan zorg ik gewoon dat het normaal wordt'zeg ik lachend en kijk der aan. 'Toch vindt ik van niet'zeg ik schouderophalend en sta op. 'Nou, dan leer ik je bowlen, en ze hebben daar van die schoenen dus je hakken maken niet uit'zeg ik lachend en trek haar overeind. 'Let's go'zeg ik en trek haar vrolijk mee het hotel door opzoek naar de bowlingbaan.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Ja, als dat normaal wordt ben je een held..." mompel ik zacht, waarna ik hem ongelovig aankijk. "Jij denkt toch niet dat ik mijn schoenen ga verwisselen?! Ik ben niet gek." zeg ik, waarna ik hem eventjes fronsend aankijk. Ik laat me meetrekken en vind dit nu al niks, maar ik hou mijn mond nog maar even.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Nou ik ga het proberen, ik ben graag een held'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Doe maar wel, op hakken bowlen is toch helemaal niks, desnoods doe jij mijn schoenen aan'zeg ik lachend en kijk even naar mijn vans. Daarna kijk ik om me heen en zie de bowlingbaan. Enthousiast loop ik erheen en ga bij een baan zitten.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Oké, succes." zeg ik grijnzend, waarna mijn glimlach al snel verdwijnt en ik naast hem ga zitten. Ik schud jammerend mijn hoofd en kijk Liam eventjes aan.
    "Ik weiger mijn schoenen uit te doen. Ik draag niks... Laten we maar tweedehands zeggen." bijt ik hem toe, waarna ik mijn kaken stevig op elkaar klem en mezelf het zwijgen opleg. Geen ruzie gaan zoeken nu... Hou je rustig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk haar aan en zucht. 'Dan ga je op hakken, maar het is niet mij schuld als je valt hé'mompel ik en loop daarna naar het ding waar de bowlingballen liggen. 'Watch and learn'zeg ik grijnzend en kijk even naar haar. Daarna pak ik een bowlingbal en gooi hem over de baan. Ik grijns als er nog een pion staat. Ik gooi de bal maar hij komt in de goot. 'Nu jij!'

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik haatte dit spelletje nu al. Konden we niet iets leuks gaan doen?! Zoals... Shoppen? In de regen zeker...
    "Moet dit echt?" vraag ik mokkend, waarna ik aarzelend opsta en een bowlingbal twijfelend vastpak. Die dingen zijn zwaar, gek... Dadelijk breek ik nog een nagel.
    "Weet je wat ook leuk is? Een voetbal zoeken en daarmee de kegels om trappen." zeg ik grijnzend, waarna ik eventjes op mijn lip bijt en naar de baan kijk.
    "Dadelijk gooi ik nog een raam in."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Weet je wat, morgen gaan we voetballen, goed? ten zij je niets meer met mij wilt doen natuurlijk'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Gebeurt niet, ik help je wel'zeg ik en ga achter haar staan. Ik ondersteun de bowlingbal en kijk haar aan. 'gooi maar dan help ik je'zeg ik terwijl ik haar pols vast pak.

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:35 ]