• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Uh nou ja mijn pc laat me ook in de steek dus zit nu op mijn mobiel, maar die is ook leeg dus echt alle slaat me nu in de steek. Maar reageer morgen wel weer..in de ochtend voor school en in de middag waachijnlijk me een andere username (: )

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Omg, ik ben het groot in deels met je eens, 1 en 2 volledig, 3 voor de helft, ik ben niet jaloers ofz, maar die gozert is dus wel een soort van een beetje heel erg mijn type :$. Naomi weet inmiddels hoe ik daarop reageer (gestoord...).....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ GRRRRR Omg Naomi ik haat jouw spullen!! Nu laat Zayn Elena en Nialler in de steek!! aaaah mag ik je spullen door het raam gooien? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ben het helemaal met je eens en dat weet ik Lindsey, maar je weet ook hoe ik reageer als mensen roepen dat ik wel wat weg heb van Louis of van een van de andere...maar blijf het meeste bij Louis hangen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Blijf op mijn mobiel tot die uitvalt en zal een minuten of 10 zijn en nee niet doen, want dan heb ik helemaal niets meer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Yeup, mag ik ze uit het raam gooien???



    Oh wacht grapje!]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:56 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik weet nu jullie namen! Moest ik eventjes kwijt.:P En ik snap je punt van drie wel.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Yeup, ik ken Naomi al sinds mijn 8e --' wahaha, m'n voornaam staat ook op mijn profiel dus je zou m sowieso al kunnen weten ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Is het nieuwe topic er al, voor de zekerheid, dan kan je nu nog een link sturen.....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Nog niet.(A) Zal hem nu maken.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Voor ik het weet heb ik Niall aan de lijn en dan heeft hij weer opgehangen. Als er op de deur geklopt word, sta ik voorzichtig op en loop naar de deur. Nadat ik bijna struikelde over weet ik veel wat open ik de deur en verschijnt onze blonde Ier weer in mijn gezichtsveld. 'Jij bent echt heel erg snel en vooral omdat je geen kamernummer wist' zeg ik grijnzend en zet een stap opzij zodat hij naar binnen kan. 'Maar het komt eigenlijk wel mooi uit dat je er bent aangezien ik even met je wilde praten en gezien je nu hier bent, hoeft dat niet te wachten tot morgen' zeg ik en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Na dit bericht kunnen er nog 18 worden geplaatst...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    'Ja de fans... dat wordt nog een probleem, maar laten we het daar later over hebben'zeg ik met een glimlach en laat mijn hand door zijn haar glijden. Ik geef hem weer een kusje en kijk hem aan. 'Lou, beloof me één ding, wat de reactie van de fans ook zou zijn, beloof me dat je bij me blijft'zeg ik zacht en glimlach even. Ik geef een zacht kusje en streel even met mijn duimtop over zijn wang heen.

    Nieuw topic. (:


    Reading a good book is like taking a journey.



    Niall James Horan

    'Ja goed hè, waarover wil je praten? Ik heb jullie niet gestoord hè, met jullie bezigheden?. Ik was naast Elena gaan zitten, maar sta nu weer op. Ik pak het stuk chocola uit mijn kontzak, en ik zie ze kijken. 'Ik ben in een vreemde bij nu want ik ben bereid om mijn voedsel te delen, dit komt eenmalig voor dus grijp je kans' zeg ik maak het "Ik-Houd-Je-In-De-Gaten" gebaar naar allebei ook al is dit niet een juiste situatie.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:15 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you